Anasayfa > İSLAM > “Hür Adam” Mustafa Kemal’e böyle posta koydu!

“Hür Adam” Mustafa Kemal’e böyle posta koydu!

Haydi arkadaşlar salonlara

Üstadımız kahramanımız mücahidimiz davamız mücadelemiz direnişimiz dirilişimiz Bediüzzaman Said-i Nursi Hz.lerine VAFA gösterme zamanıdır..salonları nurlandırma zamanıdır.Sessiz çoğunluğun nurun kahramanlarının sahne alma zamanı geldi..hep beraber ailecek anne ,baba, çocuk, eş, arkadaş ,ağabeyler ablalar ,talebeler, mütevelliler ,öğretmenler ,öğrenciler..

Küfür düzenine baş kaldıran ingiliz işbirlikçisi diktatörlüğe baş kaldıran istanbul hükümetine baş kaldıran ankara hükümetine baş kaldıran mustafa kemal’e baş kaldıran büyük iman mücahidi nurun büyük kahramanı Bediüzzaman Said’i Nursi’nin muhteşem hayat hikayesi..kaçırılmayacak bir baş yapıt. Nurun karanlığı galebe çaldığı işbirlikçilerin ve gerçek hainlerin ortaya saçıldığı şu günlerde milyonları salonlara dolduraran salonları ve tüm yurdu Nurlandırma zamanıdır..haydi arkadaşlar HÜR ADAM’a vefa borcumusu ödeyelim..

“Milletimin imanını selamette görürsem cehennem ateşinde yanmaya hazırım” Bediüzzaman Said-i Nursi

  1. DEVRİM
    Temmuz 2, 2012, 11:32 am

    Yorum kaldırıldı

  2. UMUT
    Mart 22, 2011, 12:53 pm

    said nursi:”BEN KURAN’I SÖZLERİMLE ÖVMÜYORUM;SÖZLERİMİ KURAN’LA ÖVÜYORUM”

  3. mehmet
    Şubat 17, 2011, 2:46 am

    bu adam şu anda dahi askerin %10 unu iceri aldı UMUT arkadaş küfürle bu işler olmaz ilahlaşan askeriyedeki yozlar milletin yıllarca ırzına gecdi sizler onlara cumhuriyetin askerleri diyorsanız sizlerde daha ırzlarına gecilecek kişiler cok var demekdir.kac yıl önce ölmüş yitmiş gidmiş bir adam ruhu dahi elleri kanlı silahlı yiye yiye danaya dönmüş ülkeyi her fırsatta bölmek icin ugraşan üniformalı abilerinizi dahi alt etmiş helal olsun bu ülkeyi seven ruhlar dahi varmış ATAM kal bakda senin ismini kullanıp halka neler yapan cumhuriyetciler var

    • UMUT
      Mart 9, 2011, 2:15 pm

      ben hangi cümlemde askeri cumhuriyet in bekçisi ilan ettim?

      yazdığın cevabı biraz daha sade yazsaydın iyi olurdu.

      saidi nursinin ünlü bir sözü vardır;”özgür kürdistanın yohumunu ekiyorum onu büyütün”bu sözü nasıl anlamamızı bekliyorsun.bana göre bu vatann bütünlüğüne bağımsızlığına ve cumhuriyetine göz diken herkes emperyalistlerin köpeğidir.

      BU CUMHURİYETİN ASKERLERİ BİZZATİ KEMALİST GENÇLİKTİR…

    • UMUT
      Mart 9, 2011, 2:30 pm

      BENİM EN SINIRDA KULLANDIĞIM ÜÇ KELİME VAR BUNLAR KÖPEK ŞEREFSİZ VE ASALAK KELİMELERİDİR.BU SİTEDE SÖYLENEN FUHUŞ;ANASI BELLİ BABASI YÜZ ELLİ GİBİ AĞIR HAKARETLER KULLANMADIM…GERÇİ VATAN HAİNLERİ KULLANDIKLARIMDAN DAHA AĞIR İFADELERİ HAK EDİYORLAR AMA BEN YAZMIYORUM…..

  4. UMUT
    Şubat 8, 2011, 6:50 pm

    BU ADAM YARGILANIRKEN İFADESİNİN İMZALANMASI İSTENDİĞİNDE OKUMA YAZMA BİLMEDİĞİNİ SÖYLÜYOR.BU NASIL RİSALE YAZMIŞ VALLA BÜYÜK BECERİ YADA DAHA DOĞRUSU BÜYÜK BİR YALAN.

  5. UMUT
    Şubat 6, 2011, 8:51 pm

    bu sait kurtuluş savaşı öncesi mustafa kemal ve istiklal savaşı hakkında ileri geri konuşurken savaş kazanıldıktan sonra mustafa kemali islamın koruyucusu olarak görüyor.bu adamın nasıl duruma göre şerbet veren bir …edit.. olduğu açık.ayrıca adı nursi değil saidi KÜRDİ DİR

    *EDIT:Bediüzzaman hakkında hakaret içeren sözün çıkarıldı.

  6. kubilay
    Şubat 6, 2011, 11:27 am

    EY SAPMIŞLAR,ATATÜRKLE, nursuzu karşılaştırmak gaflettir,risaleyi nur kitabını ,KURANDAN daha iyi olarak tanıtmak,yok o kuranın açıklamasıdır demek ne demek,siz kimsiniz,açın kuranda ENAM SURESİ 153. AYETİ OKUYUN,SİZ TEMBELSİNİZDİR .BEN SİZİN İÇİN BURAYA YAZAYIM, (153 AYET:İşte bu, benim dosdoğru yolum. Artık ona uyun. Başka yollara uymayın. Yoksa o yollar sizi parça parça edip O’nun yolundan ayırır. İşte size bunları Allah sakınasınız diye emretti) BU AYETİ ANLAMAK İÇİN SİZİN PALAVRA NURSUZUNUZA GEREK YOK,ÇOK AÇIK,ÖLÜNCE ŞU SORUYA NE CEVAP VERİCEKSİNİZ;ALLAHIM SİZLERE SORUCAK:SİZE KURAN GÖNDERDİM YETMEDİ,PEYGAMBER GÖNDERDİM YETMEDİ,153. AYETİ GÖNDERDİM YETMEDİ,DİNİ NEDEN FIRKALARA AYIRIP,SAÇMA SAPAN İNSANLAR TÜRETİP,İNANÇLARI BÖLDÜNÜZ,HATTA:KAMER Suresi 22 AYET (Andolsun biz, Kur’an’ı düşünüp öğüt almak için kolaylaştırdık. Var mı düşünüp öğüt alan? )GÖNDERDİKTE ,SİZ HALA KURAN ZORDUR DEDİNİZDE ,ÖYLE KARŞIMA GELDİNİZ ,DEDİĞİNDE ,SİZLERİN DURUMUNU DÜŞÜNEMİYORUM

  7. Ocak 8, 2011, 12:21 pm

    Atatürk’e posta koymuş olan herkez cezasını zaten çekmiştir.Said-i Nursi gibi bir insanın böyle rollerde yalan yanlış anlatılması çok üzücü bir olay.Benim için Peygamberimizde-Atatürk’de birdir her ikiside
    şuanda bulunduğumuz durumun asıl kurucuları övünmemiz gereken asil kanın sahipleridir.Her ikisine ve yaptıklarına laf söyleyen örümcek fikirlidir,cahildir.

    Başlıktan dolayı sizide kınar.Bu başlığı ve yorumlarınızı haysiyetli bir insana yakışır şekilde değiştirmenizi arz ederim.

  8. Afşin TOSUNLAR
    Ocak 4, 2011, 1:52 pm

    Atatürk’e posta koymuşmuş. Adamın görüşleri, savaşta verdiği hizmetler, dinine olan bağlılığı gayet açık ve net. Saçma sapan yorumlarla Said-i Nursi’nin hayatını kirletmeyin. Şerefli ve onurlu bir yaşam sürdü. Güzel eserler bıraktı. Ve bunları güya diktatör denilen Atatürk’ün zamanında yaptı.

    Atatürk’e dil uzatanlara Atatürk olmasaydı sen yine yaşardın amma baban kimdir bilemezdin … diyen Neyzen Tevfik Kolaylı’yı hatırlatır kendisine bu vesile ile rahmet dilerim.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

