Anasayfa > GÜNCEL > Müjdat Gezen “Bana bakın AKP uşakları ve popo yalayıcıları”

Müjdat Gezen “Bana bakın AKP uşakları ve popo yalayıcıları”

Müjdat Gezen AKP seçmenine “aptal” dedikten sonra gelen tepkiler üzerine yeni bir yazı daha kaleme aldı ve bu kez daha ağır konuştu.

İşte o yazı ;

Bana bakın satılmışlar… Bana bakın AKP uşakları ve popo yalayıcıları... Benim korumalarım yok, zırhlı arabalarım yok, silahım yok… Daha doğrusu ben böyle zannediyordum… Ama varmış. Bu ülkede gerçek Atatürkçü gençler varmış. Gerçek onurlu insanlar varmış. Öğrencilerim dışında yürekli pek çok öğrenci varmış… Elli yıldır kimseyi kandırmadığımı, düşüncelerim uğruna hapis yattığımı ve tek çıkarımın onların çıkarı olduğunu bilen kitleler varmış. “Mış” demem haksızlık olur. Biliyordum. Ama bu denli atik davranacaklarını bilmiyordum… Aldığım riyasız telefonlar, fakslar, mailler satılmışları çok azınlıkta bıraktı..

Size başbakan sofrasında yemek yiyip “haklısınız efendim” diyen sanatçılar mı lazım?… Ben onlardan değilim. Size popo yalayıcı, suya sabuna dokunmayan “siz bilirsiniz efendim” diyen sanatçılar mı lazım? Ben onlardan değilim. Size korkak ürkek “aman parama dokunmayın” diyen sanatçılar mı lazım? Ben o değilim. Size muhalefet etmeyen, el etek öpen, “padişahım çok yaşa” diyen sanatçılar mı lazım? O ben değilim. Ben, kendini bildi bileli fikirlerini açıkça söylemekten korkmayan, dümdüz biriyim. Yaptıklarımı, söylediklerimi herkesin beğenmesini istemem. Neden bir hırsız, bir üçkağıtçı, bir yağcı, bir sahtekar benim yaptıklarımı beğenecekmiş?… Herkesi mutlu etmek gibi bir niyetim hiç olmadı. Söylediklerimden mutlu olmayanlar dönüp kendilerine bakacaklar. “Bu adam ne dedi de biz kızdık?” diyecekler…

Ben yetmiş yıla yaklaşan ömrümü toplumuma verdim. Bundan mutlu olmayanlar kendilerine dönüp bakacaklar. “Bu adam neler yapmış, ben ne yapmışım?” diye kendilerini bir gözden geçirecekler. Her türlü eleştiriye açık bir meslek yapıyorum. Beğenen de olacak beğenmeyen de. Ama, tehdit, küfür, hakaret oldumuydu, orada aynen sizin anladığınız dilden giderim.

___________________________________________________________________

Şimdi Müjdat Gezen’e adamın yokluğunda keçiye evliya çelebi muamelesi yapılır sözünü hatırlatarak tırnak içinde “sanatçı” olarak kendisini göstermeye çalıştığı TV de AYI  OYNATARAK para kazandığı yıllar boyunca milletin sırtından kazandığı paralar ile bir okul yaptırıyor olmasını bir marifetmiş gibi ifade etmeye çalışırken siyasi bağnazlığının nekadar derin olduğunu da okadar ortaya koymuş oluyor.Kendi halkına APTAL diyebilen ve halkın siyasi tercihlerini hazmedememiş olgunluğa ve demokratlığa erişememiş ham çiğ bir ruh.Hem de ağzını bozacak zıvanadan çıkacak ve tüm ayarları alt üst olacak kadar bağnazca bir partizanlık içinde olduğunu anlıyoruz.Karın ağrısı bundandır.Silivri onun sanatını ifade etmesi için çok güzel bir mekan olacaktır.Senin yaptıklarını beyenecekler elbette bulabilirsin silivride mesala.

  1. ömer
    Mayıs 14, 2011, 3:20 pm

    atatürk muhaliflerini ” ihtimal bazı kafalar kesilecektir” diyerek korkutuyo ve öylede yapıyodu şimdi siz onun götünü yalarken güzel mi ???

  2. Mustafa Karaman
    Şubat 7, 2011, 4:36 am

    “Silivri onun sanatını ifade etmesi için çok güzel bir mekan olacaktır.Senin yaptıklarını beyenecekler elbette bulabilirsin silivride mesala.”

    karşıdevrim bey (belkide bayan karşı devrim) bir gün o aynı silivride sen ve senin zihniyetindekiler oturup “BİZ NEREDE YANLIŞ YAPTIK” diye düşünecek?

    Sen kim olupta kimi kime hedef gösteriyorsun ya? Hazımsızlık var sizde… Herkez badem bıyıklı olacak, beceremeyen Silivriye! Öylemi? Bumu sizin ileri demokrasi anlayışınız?

  3. UMUT
    Şubat 6, 2011, 9:05 pm

    TAYYİP ERDOĞAN 1991 DE REFAH PARTİSİ İL BAŞKANIYKEN HAZIRLADIĞI KÜRT RAPORUN DA KÜRDİSTANIN KURULMASINI ÖNGÖRMÜŞTÜR.BU ADAMA OY ATANLARA BAŞKA SIFAT YAKIŞMAZDI HERHALDE.

  4. BENHUR
    Şubat 6, 2011, 5:40 pm

    Bu ne terbiyesiz şerefsiz adammış,nasıl 9 yıllık ak parti iktidarı paranoya mı yaptı sende

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

