Başlangıç > ERGENEKON / BALYOZ > Kur.Alb.Ali Çankır Ergenekon için para topluyor “anamı yunanlılar siks.n”

Kur.Alb.Ali Çankır Ergenekon için para topluyor “anamı yunanlılar siks.n”

Şimdi birazdan dinleyeceğiniz ses kayıtları 1.Piyade Tugayı Kandıra Tugay Komutan yardımcısı Kurmay Albay Ali Çankır‘ın Ergenekon’a para toplamak için emrinde ki  Astsubay Osman ile arasında geçen ERGENEKON telefon muhabbeti..

“..anamı yunanlılar siksin..”

“..Osman benim silah arkadaşım bunlar yaa, bir TL den az mı seviyorsun..”

“..Gürbüz Kaya hani şuan rütbesi elinden alındı ya osman,suçu ne lan vatanı için savaşmak..” , “..Ben silah arkadaşımı seviyorum..”

“..paran yoksa ben sana o iki lirayı veririm,orospu çocuğuyum vermezsem,anamı yunalılar siksin vermezsem..”

“..bilmem ne toplantısında sana darbe planladı deseler sen götünle gülmezmisin,aynı lan orospu çocuğu olayım aynı..”

“..bir tane doğru var İlhami erdil orospu çocuğu oramiraldi er yaptılar bir o doğru,hırsız O..”

“..ebeni sikerim şerefsizim gebertirim,döve döve öldürürüm amına koyim mesajımı anlıyormusun yavrum..” cevap “anlıyorum komutanım”

“..benden 15 yaş küçüksün dövsem el kaldırabilecekmisin,kaldıramazsın çünkü ben senin üstünüm..”

“..silah arkadaşıyız biz lan ikna olmadıysan ikna olmadım konutanım de lan,yalan söyleyen Ali Çankır orospu çocuğudur okadar net söylüyorum..”

cevap “ikna olmadım komutanım” –KAPAAAKK  🙂

Görün Türk ordusu hangi Albayların eline düşmüş.

  1. cengizin
    Ağustos 4, 2012, 12:25 pm

    Ali Çankır dediğiniz insan evladı, oruç tutan askerlere iftar saatinde yemek yenmesini yasaklayan Tugay Komutanını hiçe sayarak, kendi ofisinde iftar yapmalarına izin veren bir kişidir. Bilip bilmeden konuşan embesiller ordusu siz kendinizi müslüman mı sanıyorsunuz ? Siz kapınıza gelen aç insana ekmek bile vermezsiniz. ALi Çankır Komutanım her zaman emrinizdeyiz öl deyin ölelim !!!

    • Zorbey
      Ağustos 5, 2012, 3:03 pm

      “silah arkadaşıyız biz lan ikna olmadıysan ikna olmadım konutanım de lan,yalan söyleyen Ali Çankır orospu çocuğudur ..”
      Bunu diyen bir kişi mi oruç tutuyor,Ergenekonculara finans sağlamaya çalışan birisinin din ile ne işi olur koçum.Öl dese öleceksiniz bu kesin de bok yoluna gideceksiniz..

  2. M.KURU
    Haziran 11, 2011, 8:50 am

    Türk askeri subayını sever.babasına bir bardak su vermemiştir ama komutanı üsteğmen tuvalete girdiğinde bir elinde kolonya bir elinde havllu kapının önünde bekler,ama onun her şeyiyle ilgilenen assubayını da sizin gibi yerden yere vurur .

  3. fatma çetin
    Mayıs 9, 2011, 9:13 am

    Hey osmanlı torunu tanımadığın adam hakkında atıp tutma. o söz ettiğin albayın nasıl biri olabileceğini senin hafzalan almaz… tam bir geri zekaşlı gibi yorumlar yapıyorsun ama bizim atalarımız çok zekiydi o nedenle lütfen o rumuzu kullanma.

  4. Nisan 27, 2011, 5:35 pm

    assubay ne o sen asker döverken asker sana diyemiyo ama assubaymı bu şerefsiz sen kimi dövüyon lan diyemiyo sadece dayak yerken esas duruşta duruyo dimi dövdğün askeri sivl de dövmeyi denesene neler oluyo kalın geldi dim

  5. numan
    Nisan 27, 2011, 5:08 pm

    osmanlı torunu biz kimsenin yalakaları değiliz sadece ali çanıkırın 18 sene önceki askerleriyiz yeterki sizde onun gibi vatan sever olun ama olamazsınız siz çünkü fetullah gülenin yalakalarısınız oyunuzu 3 torba kömüre satan vatan hainlerisiniz ama unutmayın osmanlının durumuna düştüğünde türkiyenin hali siz ali çankır gibi vatan sever komutanları çok ararsınız sen ali çankırı bizler kadar tanıyamassınız askerde kaçtane komutan askerinin cebine kendi maaşından para koyan kaç komutan var askerini silah arkadaşını maddi manevi yanında olan kaş komutan vardır sizce tanımadığınız kişi hakkında bol keseden atıp yorum yapmayın o adam gibi adam ama siz adam olamamışsınız 3 torba kömüre oyunu satan adammı beeeeeeeeeeeeeeeee

  6. Osmanlı Torunu
    Nisan 26, 2011, 7:28 pm

    Ali Albay’ın yalakaları türemiş.Albayınızın nekadar kaliteli olduğu konuşmalarından belli.Niye klavyenizi tüketiyorsunuz ki.TSK daki benzer komutanlardan biri.Ağzı kanalizasyon çukurlarından farksız.İçinde sevgi şefkat merhamet insanlık erdem olan bir kimse Türk AHLAKI olan bir kimse böyle konuşabilir mi emrinde ki askerlere.Vatan sevgisinden bahsetmişsiniz vatanını seven subay vazivesini en iyi yapan subaydır çete kurup silahlı kalkışmalara çanak tutan değil..

  7. Nisan 26, 2011, 6:44 pm

    bence bu tezgahlanmiş bir oyun kesinlikle benim komtanım herşeyin iyisini düşünür ve yapar biz 1973 1 tertipler olarak ali çankır komtanımızın emreindeydik izmir özel koruma birli ginde ve o günlerde kesinlikle herzaMAN BİZLERİN iyiline emirler vermişdir dayak bile yedi,m ama o deseki ölün ölürüm çünkü adam gibi adam tezgaglanmiş bir oyun bu anlamadınzmı NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE okadar

  8. Nisan 26, 2011, 6:33 pm

    cengiz tertibibim ali çankırı bizler biliriz na kadar kaliteli bir adam olduğunu hakkında kötü yorum yapanların beyinlerini fetullah gülen hoca çoktan yıkamış kötü yorum yapanlardan osmanlının son döneminde son padişah vahdettinin yanındada çok vardı ama vatanı sattılar neyseki atatürk çıktı kurtardı ama birdaha bir atatürk gelmiyecek bilmiyolar aynı duruma tekrar düşersek o yorumları yapanları merak ediyom nereye kacaklar

  9. cengiz
    Nisan 26, 2011, 6:25 pm

    millet! kurmay albay ali çankır 1993-1994 yılında askerde benim17 ay komutanlığımı yaptı.ben onun vatanına, milletine ve atatürk ilke ve inkılaplarına ne kadar bağlı bir komutan olduğunu çok iyi biliyorum.

  10. Nisan 25, 2011, 7:49 pm

    arkadaşlar ben bu albayla 1993 ve 94 te tam 17 ay beraber görev yaptım izmirde ve sizlere yemin ederimki askerini vatanını bukadar seven bir adamı az görrürsünüz sadece ağzı pistir ama hiç bir askere şahsına küfürü omadı ve askerine eziyet yaptığı görülmedi adam gibi adamdı sadece suçu bence vatanını sevmek bunu iyibilin komutanlarının suşlu muamelesi görüpte hapse atılmaları kanına dokunmu kolay değil bir genarel kaç yıl sonra yetişiyor ve vatanın güvenli onlardan soruluyor hepimiz evimizde rahatız dimi vatanımızı koruyan silahlı kuvvetleri var dimi sorun bakalım onlara rahat uyuyabiliyorlarmı onun için birde onların tarafından bakın onagöre hakaret edin ve yargılayın

  11. Nisan 25, 2011, 7:39 pm

    beyler yorum yaparken bence yanlış düşünüyorsunuz bu albay benim askerde takım komutanımdı ozaman üsteğmendi ne kadar adam gibi adam olduğunu ben bilirim bu adam emin olmadığı şeyler hakkında konuşmaz ve ülkesini okadar seven biriddirki ülkesi için hiç mi hiç düşenmeden canını verir bunu iyi bilin ağzı pistir biraz ona tmm ama adam gibi adamdır arkadaşlar bu yüzden yazarken bir kez düşünün öyle yazın bu ülkede böyle adamlar olmasa libya gibi dağılır gideriz buna emin olun okadar diyorum

  12. tolga
    Nisan 10, 2011, 6:02 am

    m. kuru..sende hemen para isteriz durumundasın..yok derece şuna düşemiyomuşsun..ne farkeder..düşenlerden kat kat fazla maaş alıyorsun..ömrü okuma ile geçen doktordan fazla emekli maaşı alıyorsun..polisten ögretmenden düz memurdan fazla alıyorsun..aç gözlülük etme………..

  13. tolga
    Nisan 10, 2011, 5:59 am

    albayda olsa kişinin agzı bozuk olabilir..bu onun vatan haini falan oldugunu göstermez…ve tutuklanan kişilerin vatanını sevdigine inanıp para topluyor..bence hiç bir sorun yok….

  14. Mustafa Kemal
    Nisan 5, 2011, 7:00 am

    Arkadaşlar Bu Ali Albayı Kandıra da Tanıdım. Ben Türk Askerini Bu kadar seven bi adam tanımadım İftira bunlar İnanmayın… Çok Üzüldüm Bu duruma Bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmayın O adam tam Bir Komutan Devlet adamı Ve vatanını Çokk seviyor.ASkerini de cok seviyor

  15. Penguen
    Şubat 27, 2011, 8:17 am

    Bu adama güzel bir kapak yapmak gerek.Bu albaydan silah arkadaşı değil silivri arkadaşı olur.

  16. mehmet k;ya
    Şubat 26, 2011, 9:08 am

    sende anlamamazlıktan gelenlerdensin,adam yardım etmem demiyor aslında, bir lira değil bin lira vereyim ama assubay söz konusu olduğundabu yardımlaşmalar niye akla gelmiyor.

    • mehmet k.
      Şubat 27, 2011, 3:21 pm

      sen nerden biliyorsun assubay konu olduğunda yardımlaşma yapılmadığını kör olan gözlerinizi açın adam bile bile sinir ediyor herşeyin farkında aslında.

  17. mehmet k.
    Şubat 25, 2011, 11:34 pm

    zaten sadece tsk konu olduğu zaman o çok bilinçli halkımızın ağzı açılıyor binlerce şehit olduğunda niye biriniz çıkıpda vatanı uğruna şehit düşen mehmetçiklerin haklarını savunmuyorsunuz konuşmadan önce bir düşünün bu memleket nereye gidiyor?niye astsubay susuyor niye bilmiyorum diyor hiçmi okumuyor bu insan hiçmi haber izlemiyor nasıl bir düşüncesizliktir bu.ne biliyorsunuz’ sadece vakıf,sandık,şehit olan yarbaya yardım sözkonusu olduğunda para toplamak için silah arkadaşlığımız aklınıza geliyor’ diyebiliyorsunuz.yardımda bulunmayan vicdansızlarda var diye niye düşünmüyorsunuz.böyle insanlar sivillerin arasına sokmamak lazım diyorsun da derken bir düşün vatanı uğruna neler yapmıştır bu insan sen evinde rahat oturabiliyorsan görev yapıp bütün gücüyle çatışan mehmetçikler sayesindedir.boş yere oturupda laf söylemekle olmuyor.

  18. M.KURU
    Şubat 24, 2011, 7:45 pm

    Görüldüğü gibi assubayı hiç konuşturmuyor,gerçi assubay konuşsa suç işlemiş olacak .Aslında assubay onlara birşeyler anlatmak istiyor ama anlamamazlıktan geliyorlar.assubayın anlatmak istedikleri şunlar kısaca .Komutanım sadece vakıf,sandık,şehit olan yarbaya yardım sözkonusu olduğunda para toplamak için silah arkadaşlığımız aklınıza geliyor,bazıları çıkıp medyaya başçavuş kadar maaş alamıyorum dediğinde kimse bize sahip çikmiyor,yüksek okul mezunu olan bütün memurlar 9-2sinden göreve başlarken sadece bizler 9-1 göreve başlıyoruz,ayrıca yine yüksek okul mezunu olupta 1-4üne çıkamayan tek bileriz mecliste verilen hakkımızı ertesi gün geri aldırırken silah arkadaşlığımız aklınıza gelmiyor,isterse 30yıllık olsun başçavuşun maaşı bemim teğmenimden fazla olamaz derken,hükümetten iyileştirme isterken teğmene yüzde 50 başçavuşa yüzde10 derken velhasıl mazide muktedir iken silah arkadaşlığımız hiç aklınıza gelmiyordu şimdimi geliyor demek istiyor

  19. karsidevrim
    Şubat 23, 2011, 9:09 pm

    Şahsen bir Türk subayının böyle bir karektere sahip olması böyle bir üslup böyle bir konuşma tarzı böyle bir bakış böyle bir zihniyet..
    İnsanı ürkütüyor..Bu insanları sivillerin arasına sokmamalı.Yazık ya milletin karısı kızı çoluğu çocuğu var.Sen çetecilere para toplayacaksın hemde üzerinde ki üniformadan cesaret alarak..tek kelime ile utanç verici.
    TSK içinde ordumuz içinde ciddi bir II.Mahmut ıslahatı gerekli.

  20. mazlum
    Şubat 23, 2011, 8:46 pm

    Maalesef bu baskılar bütün assubaylara yapılmaktadır .Sıkıştıkları zaman assubaylar tamamen duygusal olarak akıllarına gelmektedir.Emekli subaylara istihdam sahası açmak için kurdukları vakılara üye toplarken,şehit olmuş bir subaya yardım toplarken,(şehit assubaya yardım toplamak hiç akıllarına gelmez)TSK Vakfına üye olmak istemeyen dilekçe yazacak derler,dilekçe yazanlar komutanın karşısına çıkacak derler ,komutanın karşısına çıkınca böyle aşşağılanırsın hakarete uğrarsın ,çocuğun hasta olur izin vermezler,aklınza ne gelirse yaparlar daha neler neler,hangisini yazayım ki.

  21. murtaza
    Şubat 23, 2011, 5:15 pm

    yorum yapan şerefsizler…
    seviyeli olun …
    sizin gibi…yüzünden bunlar oluyor

  22. Şubat 23, 2011, 2:38 pm

    yok şaka herhalde bunlar!!!

    bu memleketi bunlar mı korunacak savunacak…

  23. Şubat 23, 2011, 12:22 pm

    Albay mı bu lan! şerefsize bak.Kimi dövüyon lan sen

  24. Şubat 23, 2011, 10:08 am

    Ananızı yunanlıların şey ettiği belli zaten..
    Ulan TSK ya bak hele bir de bu adamı ALBAY yapmışlar..Hele şu işe bak..

  25. erk
    Şubat 23, 2011, 1:07 am

    siz müslümansanız bu iftiralarınızdan hainliğinizden hısızlığınızdan haçlıişbirlikçiliğinizden ve yalakalığınızdan vazgeçin —deccalın kulları iseniz biz gerçek müslümanlar sizlerden bunun hesabını hem bu dünyada hemde ahirette soracağız..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: