Anasayfa > GÜNCEL > Mason İllimunati oyun kartları ve sırları

Mason İllimunati oyun kartları ve sırları

3.Dünya savaşı,uzaylı istilası,depremler tsunamiler,skandallar ve diğerleri..İlginç geldi bana paylaşıyorum

Videoda, 1994’te hazırlandığı iddia edilen İlluminati Oyun Kartları’nda, sonraki yıllarda cereyan eden 11 Eylül saldırılarının ardından şimdi de Japonya’da yaşanan deprem ve tsunamiye işaret edildiği ileri sürülüyor.

OYUN’UN ADI “ILLUMİNATİ- YENİ DÜNYA DÜZENİ”

Oyun adını, “dünyayı yönettiği düşünülen gizli örgüt” olarak bilinen Illuminati adlı örgütten alıyor. Dünyanın en yaygın bilinen komplo teorisini, Steve Jackson adlı oyun şirketi, kart oyunu haline getirmiş. Ve bunu satarak, para kazanıyor.

Bu oyuna ait kartlar 1994 yılında piyasaya sürülmüş.

İddialar bu oyun kartlarının üzerlerindeki resimlerle ilgili…

Oyun kartları üzerindeki resimler hayli dikkat çekici bulunuyor. İlluminati Oyun Kartları’nda, sonraki yıllarda cereyan eden 11 Eylül saldırılarının ardından şimdi de Japonya’da yaşanan deprem ve tsunamiye işaret edildiği ileri sürülüyor.

1- Dikkat çeken kartlardan ilkinin adı ‘Terörist Nükleer Bomba’
2-Pentagon Saldırısı
3-Eliza adındaki kart yapay zekayı temsil ediyor.
4-Deprem Projektörü( Hatırlayın daha önce sayfamda paylaşmışdım ABD yürüttüğü HAARP adlı çalışması;İklim kontrol ve yapay deprem silahı)
5-Yabancı Yardım
6-Uluslararası Hava Örgütü (İzlanda’daki kül bulutu ve uçuş yasağını hatırlayın)
7-Yörüngesel Beyin Kontrol Lazerleri
8-Çokuluslu Petrol Şirketleri
9-Üçüncü Dünya Savaşı

İkiz kuleleri gösteren alttaki resim 11 Eylül olaylarından yıllar önce piyasadaymış?  Tam 7 sene önce.

Mesih’in gelişi Mavi Hologram yani Mavi Işık Projesi;Mavi ışık projesi meşhur adıyla HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) *Yüksek frekanslı etkin güneşsel araştırma programı yada diğer adıyla mevsim kontrolü yada sismik bomba yani Sırp bilim adamı Nikolay TELSA makinesi.Japonya Depremi ,Van depremi ve Gölcük Marmara depremi; İkiz Kule ve Pentagon Saldırıları; Küresel Ekonomik Kriz;Sahte Uzaylı İstilası,Kuş Gribi Domuz gribi gibi üretilmiş hastalıklar ve nihayet 3.dünya savaşı ve mesihin çıkışı..

W.Bush (ayakta sol baştan altıncı) ve ilimunati örgütü

  1. black
    Mayıs 20, 2013, 10:52 am

    Hayırda Yarışanlar kardeşimin dediğine görede masonlar islami bir tarikat anlamına geliyo sanırım, fakat şöyle de bir durum var peygamber dahi olsan bu sana gidipte binlerce insanın canına kıyma hakkı vermez, inanan inanır inanmayan inanmaz, ben şahsen bu işte hayırlı bi taraf göremiyorum…

  2. emir bulut
    Aralık 7, 2011, 2:16 pm

    Adamın biri imanlıymış evi yanıyormuş adama aşagı gel demişler adam yok Allah beni kurtarır kurtarma aracı gelmiş gel kurtar kenidini Allah beni kurtarır demiş ve ölmüş Adam ben kendimi Allha bıraktım nasıl ölürüm demiş Allah(c.c)ben sana kurtulman için şanslar gönderdim ama sen cahillik yaptın demiş Allah her zaman yolunu gçsterir bu adamlar bunu yapabilirler sonuçta hepsi elektro manyatik güçle oluyr Allah çalışın ben yardım ederim yolunu gösteririm der adamlar çalışıp icatını yapmışlar adam aklıyla yapıyor Allah izin vermeden olmaz Allah insanları sınar o adam gibi olmayın cahil olmayın bizde çalışalım bizde yaparız bunları tabiki Allah izin vermeden olmaz ama çalışığp yatılar haarp cihazı olsun v.s

  3. emre
    Eylül 29, 2011, 2:21 am

    Kuran’a inanan bunlara da inanir elbet.

  4. Hayırda Yarışanlar
    Eylül 25, 2011, 9:50 pm

    imanı zayıf olan bunlara prim verir. imanı tam olan, her şeyin Allah’ın kontrolünde olduğunu bilir. masonların kendi başlarına bir güçleri yoktur. Mutlak güç Allah’ındır.

    Allah izin vermeden hiçbirini gerçekleştiremezler. Bunları gerçekleştiriyorlarsa, yalnız ve yalnız Allah izin verdiği içindir. Allahın izin verdiği bir şey de hayırlıdır. Zahiren hayırlı gözükmese de…

    Sonuç olarak, Kuran nurunu tamamlayacaktır, kafirler ve münafıklar istemese de!..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

