Anasayfa > 2011 SEÇİMLERİ > Kılıçdaroğlu’nun Kürşat Tüzmen ile imtihanı

Kılıçdaroğlu’nun Kürşat Tüzmen ile imtihanı

Hatırlarsınız Kemal mitinglerinden birinde yine atıyordu,eski bakanlar yolsuzluk yaptılar bu yüzden bir daha aday yapılmadılar diye meydana sallıyordu,derken isim de zikretti..Hilmi Güler dedi Osman Pepe dedi Kürşat Tüzmen dedi..

Derken gün geldi yolsuzlukla suçladığı Kürşat Tüzmen ile TOBB Genel Kurul toplantısında karşılaştı,Kürşat Tüzmen Kılıçdaroğlu’na giderek “bir lafın diyeceğin var is bana de yüzüme söyle yolsuzluğumu bana söyle ne biliyorsan,sen de biliyorsun ki ben dürüst çalıştım” diye çıkışınca Kemal çark etmiş ve Tüzmen’e “lafım sana değil” cevabını vermişti.

Sonra ne olsa beğenirsiniz Kemal yine miting meydanında sallamaya devam etti tabi.Kürşat Tüzmen’e hiçbir şey diyemeyen Kemal meydanlarda erkeklendi  “bazı eski bakanlar bana geldi yalvardı benim dürüst olduğumu söyle” diyerek nasıl bir kaypaklığa sahip olduğunu tekrar göstermiş oldu.Erkek adam olmak kolay değil..

  1. Burcin Toprak
    Mayıs 20, 2011, 12:19 pm

    Cok celebi adam bu Kilcdaroglu yaa, analamazlar ki bu Coni’nin HAMAM OGLANLARI insaniyetten, dikilseydi benim karsima da anasinin sam sehrini bir gorseydi!

  2. ZORBEY
    Mayıs 17, 2011, 10:10 pm

    Kıvır kıvır nereye kadar kemal🙂 şu yaptığına bak tüm Türkiye duydu gördü “lafım sana değil” sözünü bu gün ise utanmadan yalvarıyorlar diyor.

    Bu adamın YÜZÜNE TÜKÜRSEN YARABBİ ŞÜKÜR DER🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

