Anasayfa > MHP KASETLERİ > MHP’de kaseti olan 6 isim,Deniz Bölükbaşı’da var!

MHP’de kaseti olan 6 isim,Deniz Bölükbaşı’da var!

Farklı ülkücülük sitesi kasetleri olan yeni MHP’lileri yayınladı ve eğer istifa ederlerse kasetlerini yayınlamayacaklarını söyledi.Ama eğer istifa etmezlerse kasetlerini internette yayınlayacaklarını duyurdular.Bu duyurunun ardından ise Bahçeli bu isimlerle yola devam edeceğini ilan etti.Bahçeli elinde ki tüm genel başkan yardımcılarını bir bir seks kasetleri ile kaybetmek üzere.Sonuç ne olacak bekliyoruz..

“BAŞBUĞ ÜLKÜCÜLERİ”

” PİSLİK 5 ” MEHMET EKİCİ
BAHÇELİ’NİN GENEL BAŞKAN YARDIMCISI
(KEÇİÖREN’DE ÖĞRETMEN TUTKUSU)


” PİSLİK 6 ” OSMAN ÇAKIR

BAHÇELİ’NİN GENEL BAŞKAN YARDIMCISI
(YENİMAHALLE’DE SEKRETERİ İLE YAŞANAN ZAHMETLİ FANTEZİLER)

” PİSLİK 7 ” MUSTAFA CİHAN PAÇACI
BAHÇELİ’NİN GENEL SEKRETERİ
(ORAN VE KÖROĞLU’NDA EVLİ VE ÇOCUKLU SEKRETERLERLE
ÇOK ÖZEL İLİŞKİLER)

” PİSLİK 8 “MEHMET TAYTAK
BAHÇELİ’NİN BAŞKANLIK DİVANI ÜYESİ
(SİARM’DA PARTİ STRATEJİSİ GÖRÜŞMELERİ VE
KADINLARLA ÇOK RENKLİ DAKİKALAR)

” PİSLİK 9 ” ÜMİT ŞAFAK
BAHÇELİ’NİN GENEL BAŞKAN YARDIMCISI
(SİARM’DA PARTİ STRATEJİSİ GÖRÜŞMELERİ VE
KADINLARLA ÇOK RENKLİ DAKİKALAR)

VE BOMBA FİNAL ” PİSLİK 10 “
AHMET DENİZ BÖLÜKBAŞI
BAHÇELİ’NİN GENEL BAŞKAN YARDIMCISI
( – YILDIZI PARLAYAN BAYAN DANIŞMANA VE
BAHÇELİ’YE HAKARETLER
– A TAKIMI İLE BİRLİKTE OLDUĞU ORTAMDA MİLLİ VE MANEVİ DEĞERLERE ÇOK AĞIR HAKARETLER VE KÜFÜRLER
– ESKİ BİR BAKAN EŞİ İLE ÇOK ÖZEL FANTEZİLER)

MHP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ekici kasetlerle ilgili konuştu “Alnım açık. Yüzüm ak. Bu bana yapılmış bir komplodur. İstifa etmeyi düşünmüyorum”

MHP Genel Başkan Yardımcısı Osman Çakır ” Bu ağır bir iftira yasal yollara başvuracağız”

Gelişmeler…


Başbakan Erdoğan “Bu konularla ilgili sayın Bahçeli kendi iç sorununu tamamiyle hükümete mal etmenin gayreti içerisinde. Gelişen buteknolojiiçeresinde bu işlerle ne kadar mücadele edilebilir, bunlar bellidir ve biz bugüne kadar TİB ile elimizden gelen mücadeleyi verdik”şeklinde açıklama yaptı.

  1. Haziran 13, 2011, 3:35 pm

    ARKADASLAR MILLET SON SOZUNU SOYLEDI ARTIK BURADA GEREKSIZ PLEMIKLERE DALMANIN’MANASI KALMADI EGER DOGRU BILDIKLERINIZ VARSA DUZGUN VE SEVIYE ‘LI BIR SEKILDE TARTISA BILIRIZ SONUCLAR DEVLETIMIZ VE MILLETIMIZE HAYIRLI OLSUN .

    HERKESE BASARILAR DILERIM

    BEN: OSMAN AY ( çamdere koyù TOKAT)

  2. Haziran 11, 2011, 10:18 am

    Arkadaşlar hiç tartışmayın bence. Herşey 12 haziranda gün yüzüne çıkacak😉

  3. ayse
    Haziran 2, 2011, 8:15 am

    “CHP konvoyu geçerken MHP’liler alkış tutuyor. MHP seçim bürosu açılışına CHP’liler katılıyor. BDP’liler gidip CHP mitingine katılıyor. Bu nasıl bir işbirliğidir” Hakkari’de CHP nin ne teşkilatı var ne çalışanı ne de oy vereni var. Orada nasıl miting yapılabiliyor.?? Yani CHP jakoben anlayış, statükocu anlayış bu güne kadar sorunu derinleştiren anlayış o bölgeye gidip nasıl bir etkinlikte bulunabiliyor???”

  4. ayse
    Haziran 1, 2011, 10:11 am

    DEMAGOJI YAPMA BURCIN BEY!!!!!!!!ARASTIRMA YAPACAKSAN ZAMANINDA HORTUMLANAN BANKALARIN,SSK NIN ARASTIRMASINIDA YAP VE YAYINLADA ISTE OZAMAN MERT DIYELIM SANA!ICI BOS CUMLELERI SUSLEYIP PUSLEYIP ISINE GELEN KISIMLARI ALIP BURDA YAYINLAMAKLA OLMUYOR MERTLIK DURUSTLUK.SENIN YAPTIGININ ADI MERTLIKSE OMUR BOYU KORKAK YASAMAYI TERCIH EDERIM!!

    • ayse
      Haziran 1, 2011, 3:24 pm

      koyunden ilcesinden sehrinden cikmamis dedigin ben suan yurtdisindayim.14 ulke gezmekle beraber 3 dil biliyorum.universite mezunuyum ve kendime ait 3 makalem var.sen bunlarada inanmazsin.hani biz Ak partilizya ancak risalei nur okur,ev hanimligi yapariz sana gore..ama sertifikalarimi ceker yollarim oda sikinti diil.Ispatsa ispatlarim.Ingilizce makale okuma konusunda sikintimiz yok,sikinti sizin gibi sadece isimize gelen makaleleri okumamamizdan kaynaklaniyor.Okadar canin yanmiski okadar hazmedememissinki bir kitaptan bile pislik diye bahsediyorsun.Naptilar sana be Burcin gercekten uzuluyorum nedir bu kin nefret?her cumlende cemaate hakaret etmek neden?Cemaatten olmadigimi defalarca dile getirmeme ragmen hala onun uzerinden siyaset yapman neden?If u wanna talk to a psychologist ,l am here.dont worry …Bosna hersekten selamlar….

      • ayse
        Haziran 2, 2011, 8:00 am

        KOMIK OLDUGUNUN SENDE FARKINDASIN DIILMI BURCIN BEY:)Kendin demissin iste yarin nekadar SAF MASUM GARIBAN cemaatci varsa bunu dinlettirecegim diye?yani sana ancak saf insanlarin inanacaginin kendinde farkindasin.20 diil 200 oy dondursen kac yazar??aradaki acik ara farki kapatabileceginimi saniyorsun.Turkiye de 12 milyon secmen oy kullaniyor efendi,bilmem haberin varmi?hani sadece yabanci sitelerde gezinip cemaatin bir haberini bulucam diye yirtinirken ulkende neler dondugunden haberin olmayabilir soyliyim dedim.Yarin git ve saf garip masum insanlardan 20 oycuk dondur dondurebilirsen.ha buarada Cemaatciler PKK ci olsaydi,teroristler Ak partinin Diyarbakir mitingine gitmemeleri icin kurt halkini tehdit etmezlerdi?KK nin mitingine katilmasi icin dort yandan BDP nin seferber olmasi da ayrica dusundurucu?nezamandan beri PKK la isbirligi yapar oldunuz tartisilir ama gercek olan bisey var ki koltuk sevdaniz yuzunden benliginizi bile satabilecek duzeyde olmaniz…Zamaninda ahkam kestiginiz BDP le simdi sirf Guneydogudan oy almak icin is birligi icinde olan MUHALEFET PARTIN den hesap sormadan kalkip yok cemaat PKK ci yok Ak parti ABD usagi dersen gulerler..!!!!

        • ayse
          Haziran 2, 2011, 8:05 am

          ha buarada dun sen koyunden sehrınden basını cıkarmamıssındır,ingilizce bilmiyorsundur ki benim makalelerimi anlayasin diyordun,ben o yargini curutunce 10 dil bilsen kac yazar diyorsun.Kuzum bu CELISKILI tavirlar muhalefet partisinden olmanin bir nisanesimi??hayir yani bilelimde bundan sonra sizden biri bisey diyince HE deyip gecelim,zaman kaybetmeyelim:)

          • SUSU
            Haziran 2, 2011, 9:08 am

            yahu senin makalelerini ben dikkate bile almiyorumki bide onunla ilgili yorum yapiyim.Sen kendin zaten yukarida demissin 20 oy donduurum oda saf garibanlardan diye.O alinti yaptigin Cambridge,UN vs siteleride boyle Allah bilir ben bu makaleyle 20 turku kafalarim diye dusunmustur:D Onlardan biri sensinde diger 19 u merak ettim dogrusu:D

        • ayse
          Haziran 2, 2011, 9:12 am

          Nezamandan beri baskalarinin yazdiklarini burada yayinlamak bilim adami yapti birilerini?Ben yuksek lisans ogrencisiyim,ve senin yazdiklarini Ti ye aliyorum.anlamiyomusun hala.Ti ye aldigim bi yazi hakkinda neden bilimsel aciklama yapiyim.Git ne okursan oku ama bana yutturamazsin!!!!!HEM BIDAHA DIYORUM KENDIN 20 TANE DONDURUCEK SAF GARIP BULURUM DEDIN.ben saf olmadigima gore BASKA KAPIYA burcin efendi

          • ayse
            Haziran 2, 2011, 9:23 am

            buarada senin hemen her sitede alakali yada alakasiz her konuda Nurculara laf atiyor olmanida anlamadim dogrusu..Nedir alip veremedigin diye hep merak ediyordum ki simdi anladim.Psikolojide “reaction-formation”diye bir terim vardir yani karsit-tepki olusturma.Bu bir savunma mekanizmasidir ve bu mekanizmada temel işleyiş dürtüsel yani bilinçdışı olan bir duygunun düşüncenin,yada anının,tam tersini,aşırı vurgulamaktır. Örneğin kabul edilemez bir sevgi yerine kişi bilinçli olarak her durumda her annefret duygusunu ortaya koyabilir.Diger sitelerdede surekli Nurculara olan tavrinizi gorunce yardimci olym dedim.Bence bi tesekkuru hakettim:)))

            • ayse
              Haziran 2, 2011, 11:11 am

              soyadim Esen bu 1.Ikincisi siz daha simdiden memleketleir bile ayirmissiniz yobaz yozgat ,konya diye.iktidara gelince demekki Izmir Istanbul Ankaradan kafanizi cikaripta bakmazsiniz bile.Vay ozaman guzelim ulkemin halineee..VAYYYYYYYYYYYYY KI VAYYYYYYYYYYY.Sen aslinda partininde dusundugu bu kafanizin icindeki bilincalti pislik dusuncelerinizi farkinda olmadan yaziyorsunya,size ve sizin gibilere oy verenlerin Elleri kirilsin diyorum!!!!!Sen ki daha simdiden il il ayirdin,senin desteklediklerin basa gelince VAYYYYYY topragimin haline.

            • Burcin Toprak
              Haziran 2, 2011, 11:16 am

              Emailin de varmi, online yapalim.
              Benimki kadin savascinin yabanci adi,ama sonunda 5 tane n var, yahuudan.
              Hatta hemen baslayalim, su an ustunde ne var:=)

          • ayse
            Haziran 2, 2011, 9:27 am

            beni bilemem ama sizin Dansozlukte uzerinize yok anlasilan.Baksaniza cevap veremeyince,evetben ancak saflari kandirabilirim demek yerine kolayi secip kufur egilimi gosteriyorsunuz.Birde yetmiyor bak devaminda daha agirlari gelecek nolur sus demeye getiriyorsunuz:)Kufur etmeden 3- 5 yorumdan oteye gidemiyorsunuz…Istediginiz kfuurleri ediniz Burcin bey,bi laf vardir hani sizler iyi bilirsiniz…bisey urur vekervan yurur..Bu kervanda yuruyucek..12 haziranda sizinde bu kervana katilmaniz dilegiyle:)

            • ayse
              Haziran 2, 2011, 10:05 am

              Yozgattan sonra Saraybosnayi itlaf edecekmis.hic gulcegim yoktu.adama ne derler biliyormusn: ..HOST KOPEK!!!SENDE KIMSIN

        • ayse
          Haziran 2, 2011, 11:33 am

          baska???sana ozel adresimi vermek gibi bi hataya dusermyiim.hem saraybosnyaa gelip beni itlaf edecektin??p sure zarfinda muhatap olammaiza gerek yok:)

          • SUSU
            Haziran 2, 2011, 3:28 pm

            Burcin sen hakkaten okuzmusun yoksa numarami yapiyosun???yahu Nurcu diilim gercekten uzgunum keske olsaydim ama diilim….!!!seni nurcular kovalasin emi:)

            • Barış
              Haziran 2, 2011, 7:25 pm

              susu şuku mesajlarnı almıs hatta hosunada gıtmye baslamıs.Ezılme seslerın benıde tahrık etmedi degl.boyle konusun canımı yıyın dıycek bırazdan.

            • Barış
              Haziran 2, 2011, 8:08 pm

              Ne oyle bacım lı konuşuyosunuz sayın diye hıtap edıyosunuz.derdın buymus zilli seni

            • Burcin Toprak
              Haziran 2, 2011, 10:01 pm

              Okuz degil Boga, Baykal gibi.

              Bekleriz efendim!

              • SUSU
                Haziran 3, 2011, 7:54 am

                Sizin kafa toptan oraya calistigi icin yapicak bisey yok!!!!ama unutmayin siz o kafayla anca ana muhalefet oluyorsunuz.Yillardir yerinizi korudugunuz icin tebrik ediyorum.Kafanizi asagi taraflarinizdan kaldirip biraz yukarilara dogrultsaydiniz belki suan imrendiginiz o koltukta bizim diil sizin lideriniz oturuyor olurdu..12 haziranda da bisey degismiyicegi icin sizin uzgunum gencler.Ana muhalefet olmak kaderiniz yapicak bisey yok.yurttas tavsiyesi:kafa diorum,asagilarda kalmasin diorum,baska trflara calsissin azicik diorum,yoksa ana muhalefet koltuunda curuyup gidiceksiniz dioruum:)Tipki `okuz degil boga gibi` yani Deniz baykal gibi….

                • Burcin Toprak
                  Haziran 3, 2011, 10:03 am

                  Valla biz sizinkiler gibi uyuz degiliz, gercek erkegiz erkekkkkkk, bu nedenle sadece erkeklerin yontemlerini kullaniriz, sizinkiler gibi degil bir erkege en kivirtkan dansozlere bile yakismiycak namertce yontemler kullanmayiz.

                  Emperyalistin etegi altinda saklanip,yavsak yalaka namertce yontemlerle iktidar olup iktidarda kalacagimiza onurumuzla muhalefette kaliriz, siz zaten dotunuzu yirtsaniz Kemalizmden bir tugla bile cikaramazsiniz, hala gider soke soke ANITKABIR’de esas durus cekersiniz!

                  • SUSU
                    Haziran 3, 2011, 11:00 am

                    Kemalizmin civisi cikmis tugla cikarsak ne cikarmasak ne…Oyle islerle ugrasmiyoruz bile ,bizim daha onemli islerimiz var.Anitkabirde soke soke esas durusa gecmek rahmet eden basarili bir komutana saygidir,bundan gocunmayiz!

  5. Mayıs 31, 2011, 10:47 pm

    Arkadaslar hala ayni terane neden hep ayni seyleri yazip duruyor sunuz anlamadim, benim için ,o sahislarin ozelinde ne yaptik lari hiç ama hiç onemli degil neden derseni varsaya lim her hangi bir partinin bekar,bekar bir millet vekili olsaniz ve evlilik kurumunun insani kaliplastirdigini soyleyen ve savunanlardan olsaniz avrupadakilergibi,(ozgurlukçù) falan sizin bir kiz arkadasiniz olsa hayatiniz’da beraber illaki bir ozeliniz olacak ,o sahislari çeken odaklar sizin bu durumunuzu çekse ve gerçekten samimi soyluyorum tum,turkiye buna muhafazakarlar’da ,dahil karsi durur’du.
    Ama burada onemli olan su,hepinizin sunadikkat etmesi gerekmezmi bu sahislar iyi kafeslenmis benimfikrim soyle izledik lerim ve dinlediklerim’den anladigim bunlarin boyle arkadaslik larinin oldugunu ve nerelerde bulustuklarini bilmen lazim bu birincisi, ikincisi burdaki kullanilan bayanlarin alal ade normal orada tesaduf olduklarina hiç ihtimal vermiyorum neden çùnkù busahislarin hepsi parti yoniticisi birde milletvekili oylemi oyle peki kadinlarin yonelttigi sorulari nasil degerlendiriyor sunuz okadar guveniyorlarki verdiklericevaplara yemin le sok oldum peki hadi diyelim yapmislar bir çapkinlik kim yapmiyorki gerçi çokta yapmayan var neyse bir insan hem opartinin millet vekili hemde yonetici nediyor parti tabanina ve hemen,hemen tum seçmene O,biçim soyle boyle ,iste tum mesele burada basliyor, yine soyluyorum kiminle neyaptiklaridegil onemli olan ,o ozelimiz dedikleri yerlerde baskaneler anlattiklari, eger biz simdilik bukadarina boyle bir,birimize hakaret edersek ,arkasindan gelecekleri dusunmek bile istemiyorum lutfen olayin ozeltarafi onlarin ve aylelerinin sorunu ,bizim için onemli olansa memleket boyutu biraz da ,dikkatli ve sagduyulu bir sekilde olaylara genis bakmamiz gerekmezmi iyi geceler

  6. sema
    Mayıs 31, 2011, 2:29 pm

    başbakan medya aracılığıyla açıklama yapmış;

    “Krizden kurtulmak için yerli malı kullanın!”
    * * *
    Ben de dedim ki amenna, başbakanımız doğru söylemiş…

    Başbakanı cepten arayıp tebrik edeyim dedim…
    Meğerse Turkcell’in bir kısmına el koyup, Finliler’e Ruslar’a satmışlar…

    Telsim’den arayayım dedim…
    El koyup İngilizler’e satmışlar…

    AVEA’dan arayayım dedim…
    Lübnanlı’ya satmışlar…

    Ev telefonundan arayayım dedim…
    Araplar’a satmışlar…

    E bari internetten e-posta yollayayım, maksat yerli malı kullanmak
    olsun… O da Araplar’a gitmiş…

    Ne diyelim…

    Arab…
    Sen bizi kurtar Ya Rab…
    * * *
    Bari dedim bineyim otomobile, başbakanın yanına gidip öyle tebrik edeyim…

    Uzun yola çıkma dan önce araç muayenesi yaptırayım dedim… Araç muayene
    işlerini Alman’a vermişler…

    Sigortasını yaptırayım dedim…
    Başak Sigorta’yı Fransa’ya vermişler…

    Benzin alayım desem…
    Zaten direk Irak’a dolaylı olarak ABD’ye gidecek param…

    Ondan da vazgeçtim…
    * * *
    Madem dedim, başbakanı yerli malı kullanma sevdasından dolayı tebrik
    edemedik.. E bari gidip bir bankadan kredi çekeyim de yüzde yüz Türk
    sermayeli bir iş kurayım…

    Maksat, başbakanın gözüne girmek…

    TEB’e gittim, Fransızlar kapmış…
    Deniz Bank’a gittim Danimarkalılar almış…
    Oyak Bank’a gittim, Hollandalı oturuyor patron koltuğunda…
    Finans Bank’ı da vermişiz Yunan’a…

    Hani, Türk Bankası olduğu için Ziraat Bankası’nın Atina’da şube açmasına
    izin vermeyen Yunanistan.. .

    Ama Allah’ı var sayın başbakanımızın, Garanti Bankası’nın hepsini değil
    sadece yarısını vermişiz Amerikalılar’ a…
    Valla tebrikler…
    * * *
    Dedim ki kendi kendime, bu da olmadı, en iyisi mi açayım bir radyoyu da
    kafamı dinleyeyim.. .

    Açtım… Süper FM…
    Kanadalı’ya satmışlar…
    * * *
    Valla nasıl olur bu iş dedim kendi kendime…

    Ne var ne yok elin ecnebisi kapmış…

    Cep delik tava delik… Nokta nokta nokta üstelik…
    * * *
    Hemen bir 70’lik rakı açtım büyüğünden… Hani Türk içkisi ya. O bakımdan.
    Efkar dağıtmak için…

    Onu da Amerikalılar’ a satmışlar meğerse…
    * * *
    Bir tek kömür madenlerini satmamışlar…
    Seçim zamanlarında işe yarıyor çünkü…

    Demokraside devrim yaptık ya hani…

    Kömür demokrasi düzenine geçirdik ülkemizi…

    O bakımdan…
    * * *
    Hadi bakalım…

    Durmak yok yola devam…

    • Mayıs 31, 2011, 10:57 pm

      burada sadece demoloji yapmisin baskada birsey yok her hukumetin illaki birde muhalefeti olacak buda dogal gerçek ten bu adamlar bu saydiklarinin sahibimiki bunlari uçu bes parya mantigiylasatsin geç arkadasim bunlari enbasitten sana bir ornek hepsini satsalar (oyak)i mumkundegil satamaz lar çun OYAK turk silahli kuvvetler yatirimi diyebiliorum

      • ayse
        Haziran 1, 2011, 10:36 am

        BASLI BASINA DEMAGOJI HEMDE! AMA YINEDE TAKDIR ETTIM SEMA HANIMI.AKILCI CIKARIMDAN ZIYADE POPULIST KAVRAMLARI KULLANARAK ,ICI BOS SEYLERI SUSLEYIP PUSLEYIP DOLUYMUS GIBI COK GUZEL SUNMUS.USTUN PROPAGANDA YETENEGI YAZIYI ALELACELE OKUYAN YADA BU KONULARA UZAK OLAN BIRISININ INANMASI VE SOMURULMESI ACISINDAN GAYET BASARILI DOGRUSU..REKLAMCILIGI BI DUSUNSUN DERIM,OZELLIKLE RAKI KISMI FEVKALADE OLMUS.!!!

        • sema
          Haziran 4, 2011, 4:44 pm

          mılletın tarzı savunus seklı hakkında yorum yapacagına bı kerede ıcerıktekılere cevap ver,delıkanlı mert agzları yaparak gecıstırme.ama bravo sende gelısme var.Hanım kelımeısnı agzına alarak bısıler katmıs bulunuosun kendıne.

  7. tugce
    Mayıs 31, 2011, 2:25 pm

    Allah belanızı versın sızın ya Nasıl itlaf edılecekjler pekı? asagıda mıllete cevap yetstren gbı ıq sevıyesı sığlarda gezen o kadar cokkı bunlar oldukca nasıl bunlar ıtlaf edılecekler.. cok umutsuzum acıkcası

  8. Servet
    Mayıs 27, 2011, 11:37 am

    Ya Arkadaslar bu MHP ye komplo kuruyorlar adamlarida hemen kurban oluyorlar kücük yasta okumamis insanlar sanki bunlar, akil etmiyorlarsa koploya yarin ülk yönetirken baska bir devlet bize koplo kursalar nasi anlayacaklar koployu kücük yasta kiz cocugunu yani kizlari yasindaki cocuklara karsi devleti satarlarlar bunla,r bunlarin yönetmeye degil yönetilmeye ihtayaclari var diye düsünüyorum. sucu baska yerde aramayin diyorum.

  9. Burcin Toprak
    Mayıs 27, 2011, 11:34 am

    AYSE HANIIIIM!

    Yani insanin terbiye limitlerini gercekten zorluyorsun, hakaret etmemek icin zor tutuyorum kendimi.

    Bre kadin, o kaynaklarin cogu Bilrlesmis Milletler, Dunya Bankasi ve diger cok saygideger kurumlara ait. Ben degil Dunyada hic bir akli basinda ferdin, hatta Tailban’in dahi o raporlara itiraz edbilicegini zannetmiyorum.

    Bu nedenle zaten Cemaatcilere Siz NE TUR BIR MAHLUKATSINIZ,DUNYADA ESINIZ BENZERINIZ YOK Lagim fareleri, 90 YIL GOZUMUZDEN KACIP NASIL SAKLANDINIZ KANALIZASYONLARDA KUBURLARDA DIYORUM.

    Ben Senin esssekkk gibi o rakamlarin dogru olduguna inandigini biliyorum, cunku sen Cemaatin bilincli militanisin.Bilmeden, safca inaniyorsan, ki cok zayif olasilik, sana ugurlar olsun Bacim, SEYTANINA OY VERMEYE DEVAM ET!

    Ammma, bildigin halde savunuyor, burda Birlesmis Milletler rakamlarina bile yalan diyebiliyor ve bu sekilde saf masum gariban MUSLUMAN KADININI kandiriyorsan Seninle hesabimiz var, ve ANAM AVRADIM OLSUN O HESABI VERECEKSINIZ, taaa ANA RAHMINIZE KADAR KOVALAYACAGIM Sizi!Cemaatci oldugunuz icin degil YALANCI/SAHTEKAR/MUFTERI/KASETCI/KOMPLOCU oldugunuz icin. Yav karsimdaki El Kaideci olsun ama ERKEK ve MERT olsun canimi yesin yav, ne zormus YAVSAKLARLA ugrasmak!Beni terbiyesiz kufurbaz yapan da bu YAVSAKLIK. Ben kendim gibi ERKEK ve MERT CEMAATCI ISTIYORUM karsimda Kardesim, YOKMU YAHU ALLAH RIZASI icin tek bir tane icinizde, hepinizmi yavsaksiniz boyle?

    Kadin olmak durust ve mert olmaya engel degildir, bir dene, zayif olasilik ama belki basaririsin, basaririsan LAGIM FARELIGINDEN KURTULURUSUN!Insanda ar duygusu olur zerre kadar yahu, yukardaki kaynaklara yalan derken, hic yuzun kizarmiyormu o kaynaklar icin yalan yanlis diye yazarken, cok merak ediyorum.

    Yav, aslinda Uluslararasi tarafsiz kaynak gosterip ispat etmeye ne hacet, 50 defa yazdim, ilkokul mezunu bir Cahil Imamla Kasimpasa Zibidisinin Turkiye’yi iyi idare ettigini iddia etmek icin ya AHMAK ya da HAIN olmak gerek, Sen hangi gruba giriyorsun?

    • sema
      Mayıs 31, 2011, 2:37 pm

      Anlasada işine gelmez sayın Burçin…terbıyesızlıgının hala yeterlı oldugu yere kadar cevap vermıs zeka sevıyesı yetersız kalmıs baş edememıs susturmus sozlernınz yoksa hala dıyecek bıseylerı vardı serefszlgnn boyutunu burada sergıleyecek

      • ayse
        Haziran 1, 2011, 10:02 am

        Isime gelmeyen hicbisey yok Sema Hanim,cunku bizim ucuz istatistiklere ,alinti yorumlara karnimiz tok! Susma sebebim diyecek birseyim ,yada zeka seviyemin yeterli olmadigindan diil Burcin bey in surekli alintilarla konusmasi ve cemaate hakaret etmesinden.Cemaatten olmadigim icin acikcasi brzda o arkdslr cvp versn dedim ama siz onada katlanamamissiniz .Hem Zeka seviyemin yetersiz kalicagi durumlar olsada goruyorumki imdadima sizin gibi zeki arkadaslar yetisiyor.Kendi yorumunuzdan ziyade digerlerinin yorumuna bir iki yalaka cumle kurup isin icinden cikariyorsunuz beni.ne diyim SAOLUN

        • sema
          Haziran 1, 2011, 10:30 am

          burcın babamn evladıdırda yalakalık yapıorm.akln yolu tek aynı seylrı tekrr yazmayp katılıorm.o kadar ıgrencsınkı senı burda adam yerne koyp cevp vermye ccalsıolr gerek yok cunku sen ısıne gelenlerı savuncaksn ınansanda ınananmasan da.Allah akıl fıkır versın sana tek soylenıulck laftır.

          • ayse
            Haziran 1, 2011, 10:39 am

            Sizin savunduklariniz kim peki ?isinize gelmeyenler mi?yapmayinnnnn,siz bukadar kendini dusunmuyor olamazsiniz.bukadar iyi olamazsiniz.hadi amaaaaa:(

          • ayse
            Haziran 1, 2011, 10:40 am

            buarada bi LAGIM FARESINI nezamandan beri adam yerine koyar oldunuz.Celiskili olmakta uzerinize yok!

    • sema
      Mayıs 31, 2011, 2:40 pm

      Son çırpınışlarını gordugum gun barışcam mılletımle..vatanımdan uzakta bu soytarıları ızlemek ayrı can acıtıcı..

    • sema
      Mayıs 31, 2011, 2:41 pm

      http://bianet.org/bianet/ifade-ozgurlugu/130381-hopada-gaz-bombasi-emekli-ogretmeni-oldurdu?sms_ss=facebook&at_xt=4de4f6567fd11acf%2C0
      Artık bu işin çivisi çıktı. AKP’nin terörünü lanetleyelim. Metin Öğretmenin hesabını soralım. Kahrolsun faşizm kahrolsun

      • Haziran 7, 2011, 3:47 pm

        SEMA HANIM’DIKKATINE

        Aslin’da artik yorum yazmayi dùsùnmùyordum ama kizmaz saniz sizin yaziniza bir yorum yaziyorum.
        Bence’de kahrolsun fasist ve terorist bùtùn eglemler,diyorum bunu herkesin kinamasi gerekir dogru olan’da budur. Ancak sunuda dikkate almaliyiz sanirim Metin Ogretmeni oraya getiren gùç( ne )kendi ozgùr iradesiyle demokratik eylem ve protesto hakki için gelmis se O bir OGRETMEN olarah sagduyudan uzak hareket etmesini kim engelledi acaba sevmeye bilirsin ama tasli sopali saldirilan insan Tùrkiye’nin basbakani bu çok tehlikeli bir oyun bu oyunu kuranlar olayin çok bùyùmemis olmasina eminim çok ùzùlmùslerdir.
        O ,eylemi baska bir ùlkede o ùlkenin basbakanina yapsalar’di sadece gorevi basbakani korumak olan polisler veya asker fark etmez aldiklari egitim ,geregi kendi hayatlari pahasina korumakla gorevli olduklari kisinin gùvenli’gi için dogrudan hedef alarak hiç dùsùnmeden ates ederler,nerden biliyorsun dersen azda olsa yasadigim ve bildigim isler o yùzden’dirki bu olay bùyùk bir planin ilk hamlesi’idi ama orada bùtùn korumalari sevk ve idare eden kisinin sagduyusu ,sayesinde yeminle çok ucuz atlatil mistir.
        Bunu pilan’layanlarin tuzagina dùsùl memistir,yakin zaman da bu olayin arka plani ortaya çikacak tir emin olun. eger butùr olaylari hep birtarafa ihale eder sek kusura bakmayin bunun objektif hiçbirtarafi yoktur eger bu orgùtlenmemis bir olaysa bende sizinle beraberim, yok eger arkasi karisik bir durumsa senin yazmis oldugun yazi burada aynen duracami ?.
        Dahada onemlisi kim oldugu hiç onemli degil bir insani sevmiyoruz diye taslarla saldirmak ozgùrlùk mù? iyi gùnler dilerim.

    • ayse
      Haziran 1, 2011, 9:41 am

      hayirdir senin su cemaatle alip veremediign ne:)valla kendilerini yakinen tanimam etmem ama belliki seni iclerine almamislar ve cok icerlemissin baksana isin gucun cemaat olmus..Ilkokul mezunu adami kucumsuyorsunda o adam senden benden cok daha fazla ulkede cok daha fazla insana egitim imkani sunmus.sen napmissin?ulken icin napmissin sor bakalim kendine?o adam yabanci ulkelerde hic diilse turkce dilini yayarken sen burda turklukten bahsedip ahkam kesiyorsun…Asil ben sana soruyorum sen hangi gruptansin?Ulkesi icin Hicbisey yapmayip ama ona ragmen yapanlarinkinede engel olmaya calisan hain gurubundanmi,yoksa hem hicbisey yapmayip sadece car car oten ahmak grubundanmi???

    • ayse
      Haziran 1, 2011, 9:44 am

      BURCIN BEY!!!!!!
      hayirdir senin su cemaatle alip veremediign ne:)valla kendilerini yakinen tanimam etmem ama belliki seni iclerine almamislar ve cok icerlemissin baksana isin gucun cemaat olmus..Ilkokul mezunu adami kucumsuyorsunda o adam senden benden cok daha fazla ulkede cok daha fazla insana egitim imkani sunmus.sen napmissin?ulken icin napmissin sor bakalim kendine?o adam yabanci ulkelerde hic diilse turkce dilini yayarken sen burda turklukten bahsedip ahkam kesiyorsun…Asil ben sana soruyorum sen hangi gruptansin?Ulkesi icin Hicbisey yapmayip ama ona ragmen yapanlarinkinede engel olmaya calisan hain gurubundanmi,yoksa hem hicbisey yapmayip sadece car car oten ahmak grubundanmi???

  10. ayse
    Mayıs 26, 2011, 5:00 pm

    Mhp lilerin bu videoyu masum gostermek icin `herkes yapiyor senin esin oglun kardesin bile`diye savunmasi yokmu o daha Vahim.madem herkes yapiyor ozaman tum mhp lileri videolarini koymaya davet ediyorum.belki ozaman toplum tarafindan anormal karsilanmaz ve boylece bu ahlaksizlikta arada kaynamis olur.nasil teklif ama??

  11. ayşe
    Mayıs 24, 2011, 5:17 pm

    bozkurt dusuncelerınde kısılıgın kadar celıskılıyse we oyunu buna gore veriyorsan zaten vay ülkemin haline.arkadaslar goruyosunuz cahil dedim diye agzımın bozuk oldugunu soyleyen arkadas affınıza sıgınıyorum aynen sunları yazdı asagıda : “agzını bozma amına kodumun karısı o kadar terbıeıısızn karılıogını bıl doruca soyle mıllete cahıl deyp durma herkesın dusuncesı kendne”…Sen daha kendini bilmiyorsun benım senınle tartısıcak neyım olabılırki….bu sana son cwp istediğin kadar saldırabilirsin..

  12. Gülümser
    Mayıs 24, 2011, 4:33 pm

    Esef duydum görüntülerden, görüntülere sahip şahıslardan… Yanlışın partisi olmaz..Sağı, solu, dini, ırkı, olmaz.. hafifletici hiç bir yanı olmaz. Siyasette rekabet..!! Vatan için, halk için, ülke bütünlügü için, yapılacak icraatlar olması gerekirken!! halkı temsil etmek adına sorumluluk almış insanların, uçkur derdine düşmüş olması Türkiye için büyük üzüntü yaşattı bana… yazıklar olsun size görüntülenmiş, görüntülenmemiş yanlış sahibi insanlar YAZIKLAR olsun size..!!

  13. barış
    Mayıs 23, 2011, 9:32 pm

    mıllete kalmıstı ayşe hanım adamı esıne rol yapmaktan kurtarmak :)) nasıl bı ınanmıssınız ya..nede guzel bılıyolr ıslernı ınsanlrn hassas noklrnı vurcaklrı yerlerı :))daha cok ıftra atlr cok adam hakszlıga ugrar sızın bu duygulrnz kullanılarak

    • ayse
      Mayıs 24, 2011, 3:11 pm

      oncelikle duygusuz olup esini ailesini beni seni ulkemi aldatan adamlarin arkasinda duracagima hassas olmayi tercih ederim.siz daha kimin haksizliga ugradigini kestirememissiniz..ya okumuyorsunuz ya da okudugnuzu anlamiyorsunuz..genis dusunun :ben adam artik rol yapamayacak cumlesini boyle bir videoyu “ya yuvalar dagiliyor” diye olayin ozunden uzaklastirip adamin arkasinda duran nitelikte yoruma cevap olarak yazmistim…artik ne ailesine nede millete rol yapamayacagindan bahsetmistim…tek cumleye takilip kalmazsaniz burda bosuna yorum isgali yapmis olmazsiniz.

  14. mehtap
    Mayıs 23, 2011, 9:26 pm

    affınıza sıgınarak sızlere sormak ıstıyorum; komplo degıl madem bunlar neden pekı sızce secım zamanı yaklasnca cıktı bunlar daha once degılde? bu olaylara kızms yada kızmams bırı olrk deglde tarafsz bırı olrk bakacak olrsak..yanı aslnda akıla gelmesı cokta zor olmyn bı soru ne olurdu cevabınız buna?

    • ayse
      Mayıs 24, 2011, 2:59 pm

      bizler bu olaya komplo degil demiyoruz tabiki o kameranin konmasi zaten bir komplo ama orda o adamlarin ilk kez o eve gitmedigi ,o kadinlarla zaten tanistiklari gayet acik.neden secim zamani diyorsun iste asil nokta bu..buna verebilcegim cevaplar.
      1.devlet bahcelinin hezimete ugrayip partiyi birakmasini istemeleri(mhp nin kendi iic hesaplasmasi sonucu bir komplo)olabilir
      2.Mhp oylarini Chpye cekmek isteyen ve ancak gelebilcek oylar sayesinde akp le yarisacak chp nin komplosu olabilir
      3.Akp komplosu diyemeyecegim cunku akp zaten mhp nin oylarinin kendisine gelmeyecegini biliyor.boyle bisey yapmaya ihtiyaclari yok.

      • barış
        Mayıs 24, 2011, 3:09 pm

        ne kadar da emınsınız..akp yı secımlerde zorluycak partı mhp ve ona oynuyor chp akp nın oy sayısını gecemeyecegı zaten bellı neden mhp ye oynasınkı.melıh gokcek yorumlarını dınleyerek sahıp oldugunuz fıkırlerınızı bıraz daha her yonden bakarak genısletmeye calısmalısınz bence.ben mhp ye oy vermıs ınsan degılım ama bıraz durustce yaklasmak objektıf bakmak ısteyen bunları gorebılır bence.amacı bir partıyı savunmak olan degılde dısardan yargısız bakan.ama bununda tadını cıkarmak lazım adım adım satılan vatanda bızlerden bı kusak sonrasının boyle rahatca dusuncesını soyluyebılecek bı vatanı kalmıycak nasılsa..ve tabıkı saygılar fıkırlerınıze.

        • ayse
          Mayıs 24, 2011, 3:18 pm

          onceliklegore fikir yurutucek kadar kisligi oturmamis bi insan diilim,lutfen….benim zaten sahsima ait dusunme seklim ,yorum yapabilme yetenegim var.yorumunuza gelince ben zaten mhp akp yi zorlayacak bir parti diye bisey soylemedim..chp aradaki acik farki kapatmak icin bu yontemi uyguluyor olabilir dedim.zaten chp ye uzak bir yontem degil bu kaset olayi.kendi koltugundan uzaklastirmak istedikleri liderlerinide bu yolla gondermislerdi.ben ihtimal uzerine konustum ve arkadasimiza cevap verdim..Mhp nin kendi icindekilrinde boyle bir yontem uygulamis olabilceginden bahsettim..baska ihtimal kalmiyor cunku akp nin bu kasetten nemalanacagi hic bi durum yok.zaten orani belli.

          • bozkurt77
            Mayıs 24, 2011, 3:21 pm

            kısılıgın oturdugu ıcın agzın bu kadar bozuk. ne oldu lutfene dondun bas gıt sen bı edep ogren sonra muslumanlık tartısması yap

            • ayşe
              Mayıs 24, 2011, 5:17 pm

              dusuncelerınde kısılıgın kadar celıskılıyse we oyunu buna gore veriyorsan zaten vay ülkemin haline.arkadaslar goruyosunuz cahil dedim diye agzımın bozuk oldugunu soyleyen arkadas affınıza sıgınıyorum aynen sunları yazdı asagıda : “agzını bozma amına kodumun karısı o kadar terbıeıısızn karılıogını bıl doruca soyle mıllete cahıl deyp durma herkesın dusuncesı kendne”…Sen daha kendini bilmiyorsun benım senınle tartısıcak neyım olabılırki….bu sana son cwp istediğin kadar saldırabilirsin..

              • Haziran 7, 2011, 4:05 pm

                AYSE hanim sen taraf olmak nedemek saniyorum ki biliyor sun ama yazdiklarina yorum yapan arkadaslar tarafsizlik nedemek onu hala yerine oturtama’mis olucaklarki bùtùn yazilara taraf’li baktiklari için kizip kùfùr yoluna giriyor lar sanirim tabi ,buda benim dùsùn cem arkadaslar bunu da hakaret sayip kùfùr etmez’ler umarim.

          • barış
            Mayıs 24, 2011, 3:27 pm

            bas gıt ayşemısın ne haltsın

            • ayşe
              Mayıs 24, 2011, 5:21 pm

              al bi celişkili insan daha .bende ne guzel dogru durust tartısan bi insan var diyodum..madem bas git yazacaksın yukarıda kibarca konusup ardından tabıkı fıkırlerınıze saygılıyım numarası yapmayacaksın…neyseniz o olun..wideodaki tipler gibi oyunculukta üstünüze yok….psikolojinizin su durumda bozuk olması normal tabi benımde heryerde her daim sawundugum adamlar cıkıp kufreder gibi sunları yapsaydı bende harap olurdum:)sanada son cwp aglayın durun yok bidaha cvp size!

              • barış
                Mayıs 24, 2011, 8:23 pm

                senınle dogru duzgun konusan ınsanlara gerızekalı dıyosun burda hanımefendılık taslama cık gıt azcık kadınınlık gururun varsa yeyıp durma lafları cunku harbı kaşınıosun

  15. Atilla
    Mayıs 23, 2011, 6:46 pm

    2. BÖLÜM: “Seçmenin İntikamı” Şimdi seçmen sizi düdükleyecek.. Hadi Arkadaşlar düdüklemeye gidiyorus :)))

  16. Mayıs 23, 2011, 1:47 pm

    dünün bugünün ve yarının ve burada aleyhte yoru yapan piçlere;
    Bu çirkin işleri asla tasvip etmiyor onaylamıyoruz fakat;
    1- sizin gibi müslüman geçeinen zındıklara
    Allah (c.c) “Birbirinizin saklınızı gizlinizi araştırmayın. Olaki istemeden duymuş öğrenmiş dahi olsanız açığa çıkarmayın örtün.” buyuruyor.
    Bu kasetleri kaydedenler ve onları servis ederek yayınlayanlar ne kadar erdemli doğru bir iş yapıyorlar değilmi (!)
    Kaç yuvanın yıkıldığını, kaç ailenin dağıldığını kaç insanın bundan etkilendiğini biliyorlar mı?

    Şimdi bunları yapanlara ve burada bu işlere alkış tutarak mhp yi eleştirenlere soruyorum
    BU görüntülerdeki kadınlar sizlerin annesi, eşi, kızı, kızkardeşi olsaydı aynı erdemi ve doğruluğu cesareti gösterip çekip servis edecekmiydiniz..Sizler burada bunları alkışlayıp o mide bulandırıcı iğrenç yorumlarda bulunacakmıydınız kendini müslüman zanneden zındıklar cevap verin.
    Şimdi sizler bu görüntüleri çekenlere, bunları servis edenlere ve burada alkışlayanlara sevindirici bir haber vereyim
    İleride bu rezaleti sizler aileniz yani annenz,eşiniz,kızınız kızkardeşiniz ile mutlaka yaşıyacaksınız bundan %100 emin olabilirsiniz.
    Baklım o zaman yorumlarınız ne olacak göreceğiz…

    • Mayıs 23, 2011, 2:05 pm

      Bu kuyruk acısı geçmez tabi.Bizim kasetimiz çıkmaz elhamdulillah.Haram nedir helal nedir namus nedir biliriz.
      Dinin işine gelen kısmını alıyorsun.Örtelim örtmesine de bu ahlakız pezevenkler partide siyaset yapmaya devam etsinler değil mi..
      Ohh ne güzel bu kasetli 10 pezevenk ailesini çoluğunu çocuğunu düşünmeyecek onların ailelerinin durumunu biz düşünücez..
      Kusura bakma KENDİ DÜŞEN ağlamaz.
      Burada kasetlerin çekilmesi ayıplansa dahi ondan kat ve kat ayıbı bu kasetlerde ki görüntülerdir.

      • Servet
        Mayıs 27, 2011, 11:01 am

        Bende soruyorum MHP -ülkücüler adli yazan sahsa ; Ya arkadas bu adamlar her hangi biri degil MHP üst düzey yöneticileri toplumu ilgilendiri yptiklari hareket yarin ülke yönetmeye adylardi kendilerini yönetemeyen bu adamlar 16 yasinda kendi cocugu yasinda kizlar ile edepe uymayacak davranis icinde olmalari tüm kamuoyunu derinden sarsmistir diyorsunki bu adamlarin cekimlerinin yayinlamasinin yüzünden aileler parcalanmistir ben soruyorumo 16 yasinda kizin ailesi yokmuyudu sade kendinizi düsünmeyi birakin o 16 yasinda kizi yerindeki kiza yardimci olsa onu ailesine teslim edimp erdemli bi sekilde davranmis olsalardi bu gün kamuoyunun takdirini almis olurlardi am ne yazikki nefislerine uymuslar cezalarini cekecekler.bundan tabiki parti de gereken cevabi alacaktir.yapana degilde kasete cekip verene suc buluyorsunuz ice dönüp bi ic elestiri yparsaniz sanirim dogruyu da iyi bulursunuz kolay yolu secmeyiniz .

    • ayse
      Mayıs 23, 2011, 2:14 pm

      islamda aynen oyle diyor evet lakin bu kasedi yayinlayanlar emin ol tipki videoda cumaya bile gitmeyipte gidiyormus gibi gosteren munafiklardan baskasi diil.biz yayimlanan seye yorum yapiyoruz ve diyoruzki o adam ailesini zaten coktan dagitmis o yuvayi zaten coktan gozden cikarmis dostuna esini “garip”diye tasvir ederken..bu kasetlerin cikmasiyla o adam artik esine rol yapamayacak;birilerini munafik diye nitelendirirken iki kere dusunecek,gazinoya gitmeyi kucuck kizlarla iliski kurmayi gurur sayamayacak ve bunlari birdaha tekrar edemeyecek ederse basina neler gelicegini bilerek edecek…once aile kavramini kendisi korumayi bilecek…yani bu kaset onlara bir ders oldu..ilerde yuzde yuz yasayacaksiniz dediigne gore sen yasiyor yada bu olayi yasatiyorsun ..oyuzden munakasaya gerek yok sende ayni zihniyettensin yolun acik olsun

  17. Piskopat
    Mayıs 23, 2011, 12:48 pm

    RAHAT BIRAKIN MEEPELILERI ! SIZE NE KENDI SECMENLERINI DÜDÜKLEYIP BECERIYORLARSA ? HEM MEHEPELI SECMEN COCUKLARINA BÜSKEVIT ALIP KARINLARINI DOYURUP ANALARINI BECERIYORLAR SIZE NE ÖZEL HAYATLARINDAN ! BURDAKI MEHEPLI ARKADASLAR BÜSKEVIT YEME SIRALARINI KENDILERINE GELMELERINI BEKLIYORLAR ANALARI HAZIR BILE..

  18. tuğçe
    Mayıs 22, 2011, 12:44 pm

    bu ınsanlardan bırısıının ısım vermıyorum,yıllarca ekmegını yemıs ınsanım.yılllarca aıle ortamnda bulundum.burda namusta sereften soz edenler bı ınsanın ozel hayatına gırmek namussuzlugun yolsuzlugun danıskasıdır..herkesın ozel hayatı kendını lgılendırır bu kadar dar ıste sızın dusunce acınız cok yazık ya adamlar vatanınızı karıs karıs satıyolar,sızın dınınızı kullanarak mıllete boyler tuzaklar kurup çamurlar atarak zamannda can la bedelını odedegmz vatanı adım adım satıyolar sızın takıldıgınız olaya bak..bı ınsanın namusuyla dıdıne dıdıne geldgıgı yerden boyle adice edıyolr ıste ederler tabı bızde bukadar kör sığ yaklasıp adamlarn adndan cok rahat namussuz dıe bahsedenler oldukca..namussuzun başı bu yonetımdır. dınını kullanıyo vatanını satıyo aç gozunu bee.. kazandıgı paraları karyla harcayn var dıo sen ona degıl kazandıgı parayla dunyanın 7. zengn devlet adamı olan basbakanına bak..bu kada rkor olmayn nolur bu kdr sıg olmayn adım adım gıdıo herseymz elmzde.. yazık cok yazık ıcler acısı gercekten

    • ayse
      Mayıs 23, 2011, 12:13 pm

      ya sen ne kadar cahil bir insansin..adam 16 yasindaki kizla bile iliski kuruyor ben buna ozel hayat aman saygi duyalimmi diyicem??vatan karis karis satiliyor diyorsun adam burda kendi kanini canini ailesini satiyor;cocuklarinin onurunu serefini satiyor yarin oburgun devletin basina gecince kimbilir neler satar diye hic dusunmuyormusun…bunun tuzak oldugunu dusunecek kadar kormusun..adamlar gormuyormuusn hayatlarindan nekadar memnun?nesi tuzak?zaaflari kisiliklerini ele gecirmis o mu yonetecek benim guzel ulkemi??enazindan bunlar kanit,yarin oburgun basbakaninda kotu brseyi ortaya cikarsa ozaman dusunuruz suan bu adamlar onunla kiyaslanamz bile.zaten surekli kiyaslama yapmanizdan gina geldi…siz olana bakin baskasinin ne yaptiigna degil..hersey ortada…

      • bozkurt77
        Mayıs 24, 2011, 3:18 pm

        agzını bozma ..edit. karısı o kadar terbıeıısızn karılıogını bıl doruca soyle mıllete cahıl deyp durma herkesın dusuncesı kendne

        *EDIT:Küfür

        • ayse
          Mayıs 24, 2011, 3:22 pm

          ben cahil dedim diye agzini bozma diyen siz nekadarda ahlaklisiniz…pardon agiz bozmak cahil demekle oluyordu kufretmekle diil ..afedersiniz bidahaki sefere sizin gibi kufrederim!acemiligime verin

          • bozkurt77
            Mayıs 24, 2011, 7:42 pm

            gerızekalı dıyosun ınsanlara senınle saygılar dıye konusuyo.ınsanı o noktaya getırırsınız sonra sevıyene dusmucem sen edeplı ol herkes saygısını duyar.cahılın de gerızekalınında ta kendısısın bas gıt cevap verme ınsanlara

          • tugce
            Mayıs 26, 2011, 4:39 pm

            ayse sen tam akp ye yakısan bır kadınsn gercektn tercıhın cok ıyı🙂 bak orda dusuncemı soyluorm satasmadan.senın gbı agzı bozgn ınsann yatak odasna gıren bı partısı olmalı:) sen olmasan su lafları yemezsın basar gıdersın hakaten ama sen bunada az sonra cevap yetstrrsn tekrar gururuna onuruna kadınlıgına sneın emı:)

            • tugce
              Mayıs 26, 2011, 4:40 pm

              GERIZEKALı tam olarak sensın edepsz mıllet dosems hala yırtnıosn🙂 anca yırtnırsn terbıesz.

              • ayse
                Mayıs 26, 2011, 5:07 pm

                Pardon ama boyle bir ahlaksizliktan ozel hayat diye bahseden bir insana gerizekali yada cahil demek bence az bile.allahtan kufur etmeyi bilmiorum senin yandaslar gibi…aa buarada simdi farkettimde nedimeler 3 olmus.4 kisi ancak bana yetisiosunuz;> beni burdan gonderme cabanizida anlamis diilim madem siz cok gururlusunuz ozaman siz cevap vermeyin ?ne diye bu caba dort bir yandan;))

                • ayse
                  Mayıs 26, 2011, 5:11 pm

                  buarada madem boyle icerlemissiniz madem kenetlendiniz birbirinize sizin yeni sloganinizi buldum;`HEPIMIZ MHP YIZ HEPIMIZ PORNOCUYUZ` bununla cikin yola suankinden daha fazla oy alirsiniz bak demedi demeyin;))

                  • ayse
                    Mayıs 27, 2011, 10:47 am

                    bu sayfadaki konumuz ahlaksiz videolardi ve bizde bu sayfada onu tartisiyoruz.alakali alakasiz her haberin altinda ayni seyi gecmissin…Hem Uluslarasi kaynaklara nezamandan beri itimat eder oldunuz da ordan veriler aktariyorsunuz?nezamandan beri isinize oyle geliyor merak ettim dogrusu

  19. Burcin Toprak
    Mayıs 22, 2011, 11:00 am

    Yunan burnumuzun dibindeki Esek Adasina BAYRAK DIKTI.

    Basimizdaki Amerikan Isbirlikcisi HAINLER, PENSILVANYA’da CIA/FBI’in tasliklarini yalayan KABUKLU YEMIS DUSKUNU, TC Tarihinin EN BUYUK HAINI Cahil Imam ile burdaki Cemaatin LAGIM FARELERI ne dusunuyor acaba bu konuda?

    • ayse
      Mayıs 23, 2011, 12:40 pm

      onun ne dusundugunun ne onemi var,mhp ve chp masallah kadinlar uzerine herseyi dusunuyor..

Comment pages
  1. Ekim 24, 2011, 7:47 pm

Bir Cevap Yazın

