Anasayfa > ERGENEKON / BALYOZ > Yalçın Küçük itiraf etti “MHP’de Engin Alan’ı ben aday yaptırdım”

Yalçın Küçük itiraf etti “MHP’de Engin Alan’ı ben aday yaptırdım”

Oda Tv soruşturması kapsamında tutuklanan Ergenekon sanığı Küçük, “O kadar memnunum ki, bana ne yapabilirsiniz ki?” şeklinde çıkış yaptıktan sonra soruşturma savcısı Zekeriya Öz’ün, “Sonunda bunu da başardın. Ergenekon’dan milletvekili çıkardın.” dediğini söyledi. Küçük, “Beni geç tutukladıklarını söylediğimde ‘Yok, tam zamanında’ dedi. Evet Engin Alan Paşa’yı ben milletvekili adayı çıkardım. Eğer tutuklanmasam Hasan Atilla Uğur Albay ile Tuncay Özkan’ı da çok sağlam yerlerden milletvekili adayı çıkaracaktım.” diye konuştu.

*Evet Ülkücü camiayı bir PKK’lının yönlendiriyor olması tam anlamıyla utanç verici.Sözün bittiği yerdeyiz.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

