Anasayfa > KILIÇDAROĞLU, SKANDALLAR > Hüseyin Aygün PKK Propagandası yapıyor!

Hüseyin Aygün PKK Propagandası yapıyor!

Hüseyin Aygün bir Kürt alevisi.

Alevilik ayrı bir dindir diyen bir adam

Kaçırıldığı andan itibaren bir oyunun içinde olduğumuzu biliyordum

Çok geçmedi oyun başladı

Aygün Serbest bırakıldıktan sonra onu kaçıran PKK’lılar aleyhine tek kelime söylemedi

“Beni öperek uğurladılar”

“son derece saygılıydılar”

“ölenlerin bütün ülkenin çocukları olduğunu söylediler”

“Kürt sorununun çözüm için bugün parlamentoda 4 partinin bir araya gelerek çözülmesi gerektiğini söylediler.”

(İŞTE CHP nin meclisi toplama girişiminin altında yatan gerçek)

“6-7 saat yürüdük. Benim de aşina olduğum Dersim dağlarında kaldık. Dersim dağlarını da özlemişim.”

“Giderken sarıldılar öptüler. “Burada bulunan kardeşlerini unutma abi” dediler. Yürüyerek geldim. Ben Dersim’in dağlarını karış karış biliyorum.”

MHP lideri Bahçeli Hüseyin Aygün ile ilgili zehir zemberek konuştu ;

“PKK tarafından kaçırılan Tunceli Milletvekili Hüseyin Aygün’ün serbest kaldıktan sonra dile getirdiği sorunlu ifadelerin, CHP’ye bundan böyle nasıl bir ruh ve düşüncenin hâkim olacağını kanıtlaması bakımından son derece dikkat çekici olduğunu kaydetti. Bahçeli, “PKK, CHP’ye yeni görev ve ödev vermiş, beklentilerini sıralamış ve bu zamana kadarki uygulamalarından dolayı da memnuniyetini duyurmuştur.”

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

