Fethullah Gülen Hareketi


M.FETHULLAH GÜLEN

Fethullah Gülen Anadolu da 20. yüzyılda yetişmiş en önemli islam mütefekkir ve önderlerinden  biridir. Duruşu ile çağı kavrayışı ile geniş ufku ve öngörüsü ile anadoluda müslümanlara önderlik ve rehberlik yapmıştır.Onun fikirleri doğrultusunda Türkiye’de ve dünyada bir çok eğitim müessesesi hayata geçmiş onbinlerce hatta yüzbinlerce ve yakın gelecekte de milyonlarca yerli yabancı genç onun eğitim sistematiği ve ahlak anlayışı ile dünyaya hazırlanıyor.Ne yazık ki her islam aliminin önderinin başına gelen onun da başına gelmiş ve kemalist devlet artıklarının kovuşturmasına uğramış hakaret ve taaruzlarına maruz kalmıştır.Oysa sevgi barış  hoşgörü ve diyalogdan başka hiçbir silahı ve mühimmatı olmayan Gülen öz yurdundan kopup okyanus ötelerinde ikmaet etmek zaruretini hissetmiştir.

Gerek kemalist bozguncular gerek sapkın itikatlar ve gerek bölücü çete ve gizli örgütlerin sürekli kıskacında bulunmasına ve aleyhinde ki onca kirli propagandaya rağmen Türkiye halkı ona kucak açmış ve arkasında olduğunu her defasında hissettirmiştir.Türkiyede ki hristiyan cemaati önderi Bartalemeos ve katolik lider Papa ile olan görüşmeleri ile dinler arasında süre gelen bir çatışma ve gerilim yerine işbirliği ve hoşgörü ortamının oluşması için sürekli çaba sarfetmiştir.Bugün hala Ergenekon tarzı yapıların Gülen’i ve hareketini hedef aldığını artık tüm kamuoyu bilmekte ve bu faaliyetlerin yasa dışı ve gayri meşru olduğunu ilan etmektedir.Kitapları vaazları eserleri ile milletimizin milli ve manevi değerlerine çok önemli katkıları olmuş ve bu hizmetlerine halan devam etmektedir.Allah ondan ve hizmetlerinden ve onunla beraber olanlardan razı olsun,selamlarımızı ve hürmetlerimizi büyük bir zevk ve hürmetle zat-ı alilerine sunuyoruz.

Türk Okulları ve Türkçe Olimpiyatı

.

Dünyada 200’e yakın ülke ve 1000’den fazla eğitim kurumları ile Türkçe’ye Türkiye’ye sevdalı kadrolar ülkemizi temsil ediyor Türkçe Olimpiyatları ile Türkçe sevdiriliyor.


  1. mechul adam
    Kasım 16, 2012, 12:36 am

    beyın okuyorlar …edit.. sozde allah var bunlar senın aklından gecenı gece ne gordunu hatta bazıları gelecek yansımaları gorur bunlar ısdıhbaratı teskılatlara taseronluk eden pıs zavallı ıgrenc mıde bulandırıcıdır sızce neden evlı deyıl bunlar adnaniler fetocular daha adını sayamacanız adamlar sonra evliya olurlar sana mucize derler bızım mal halkda buna inanir elını oper dınler neden ortadoguda dogar cevap mıstık sıcak ıklım ınsanı col yasantısı fakırlık cehalet bakın cıne dın varmı ekvator cevresı dıne yatkındır hındıstan afganısdan afrıka bırezılya meksıka soguk ınsanlar bızım gıbı kı kacımız soguk ınsan bellı deyıl ama dılımızı konusuyorlar burası gercek dıne ınanmaz namaz kılmaz kacınız namazcısınız
    hıcbırınız yanı bu adamlar tanımsız darvin dısı canlılık sergıleyen varlıklarla ıs yapan neredeyse ruh halı hasta denecek kadar olan kındar ınsanlardır yanı kafa okuyor anlamıyormusun anlatamıyorum ben hıssettım aklımı bılıyor delı bı adam deyılım yada bılım kurgu tasarlamıyorum ne gordumden ne hıssetdıgımden emınım

    *EDIT:Küfür
    Allah’a küfretmek için yanlış yer,bozuk Türkçe’ni geliştir google translate kullanma

  2. alperen
    Mayıs 8, 2012, 10:20 pm

    insanlara karşı bu kadar kötü ifadeler kullanmak bence çok yakışıksız

  3. Izzac
    Kasım 16, 2011, 8:21 am

    Fethullah Güleni ..edit… Turk dusmani, vatan haini ve Islam dusmani. Papanin elini open bir ..edit.. ‘dir.
    *EDIT:Küfür

  4. nvn
    Kasım 11, 2011, 6:08 pm

    Efendimiz ünvanı sadece ve sadece peygamberimize aittir. Fethullah Gülen dediğiniz kişi ilk gençlik yıllarında gayet antiamerikan fikirlere sahipken, paraya iman edip amerikan ajanı olmuş, halen de amerikadan örgütünü idare etmekte olan köy imamının oğludur. Medrese eğitimi almış diye adını büyütmeye çalışmayın, nihayetinde bir ilkokul diploması var, onu da dışarıdan bitirmiş.

  5. gülen harketi hizmet hareketidir
    Temmuz 16, 2011, 7:51 pm

    Gülen Efendimizin aynı anda çok sayıda yerde bulnabildiği bilinen bir gerçektir. Siz onu ABD’de sanırsınız ancak kendisi aynı zamanda Türkiye’de de faaliyetlerde bulunur.

    • Eylül 17, 2011, 11:38 am

      İLİME VE İSLAMA HİZMET ETMİŞ BİRİSİ OLAN FETULLAH GÜLEN HOCA NEDEN MÜSLÜMAN KANINI ZEVKLE DÖKEN ABD ŞEYTANININ KUCAGINA SIGINIYOR ARABİSTANDA HİÇ Mİ MÜSLÜMAN DEVLET KABUL ETMEDİ DE ABDLERE GİTTİ??

  6. BENHUR
    Haziran 28, 2011, 7:10 pm

    Burçin sen manyaksın oğlum kafayı yemişsin,editöre de diyecek lafım yok senin gibi bir mala hala burada yazması için fırsat veriyor ya yazıklar olsun.

    • cengiz
      Haziran 29, 2011, 7:30 am

      Hadi len laf ebesi. sizin gibilerin ne halde oldugunuz ortada. gencecik kızları adamları kafaya almak için veya bazı sozum ona komutanları kafaya almak için peşkeş çektiğinizi bilmeyen mi kaldı. peygamber ocagını kerhaneye cevirmişler …çocukları. gercek ulkuculerin ne yaptığı belli üçbeş çapulcuyu bize ulkucu olarak sattılar gorduk sonra onları iplikleri pazara cıktı.
      Değişim olacak. cunku bu halkın değişimi 50 yıllık bir statükonun tasviyesi. şükr bu kansız oldu. senin gibi dinazorlar bi sonraki nesle geçemeyecek. ne kadar çirkefleşsende kimse sana donup bakmayacak.

  7. BENHUR
    Haziran 28, 2011, 8:57 am

    2011 Türkçe Olimpiyatlarına 130 Ülkeden bini aşkın öğrenci katıldı.Hepsi Türkçe konuşuyor.Şimdi bu cemaati ve Gülen’i ağzına dolayanlar ingilizce öğrenebilmek için abd’ye gidip conilerin tuvaletini yalamayı bile göze alanlar bir de bu insanları eleştirmeye kalkmıyor mu?
    Mallıkta sınır tanımayanlar..
    21 yüzyıl Türkiyesi Gülen Yüzyılı Gülen Türkiyesi olacak..

    • emre
      Haziran 28, 2011, 5:03 pm

      Fethullahçı yalakası mısınız? Bu adamın CIA tarafından kollandığını bilmiyor musunuz?

      Bizim millet ne kadar salak yahu, tarihi tekrarlayıp duruyor ders nasip almadan. Sence CIA Türkiye’nin hayri için mi çalışıyor?

  8. emre
    Haziran 17, 2011, 10:39 pm

    Sitenin yoneticisi gene kullanicilarin isimlerini degistirivermis! Yukaridaki yorum aslinda “password”a aittir.

    Ne bicim bir zihniyetiniz var sizin? Ikide bir yorumlari siliyor, isimleri degistiriyor, icerigini sansurluyor… Insanlarin dusuncelerine biraz saygili olmayi ogrenin; hic bir kufur icermeyen bir yoruma bile katlanamiyorsaniz niye blog actiniz? Burasi bir tartisma mecrasidir, ve tartismalarda fikir alis verisi olur.

  9. password
    Haziran 13, 2011, 9:01 am

    Bu şahsın bir dönem Amerieka ile bağlantısı olup olmadığı araştırılıyodu. Onu da bir araştırırsanız sevinirim.

    • gülen harketi hizmet hareketidir
      Haziran 18, 2011, 9:18 pm

      Hocafendinin abd ile tek bağlantısı abdy’yi yaratanın da O olmasıdır.

  10. TÜRKOGLUTÜRK
    Haziran 9, 2011, 1:27 pm

    ULAN GERi ZEKALILAR, SiZLER ESSEGiN PESiNDEN GiDEN DEVE SÜRÜSÜ GiBi, 13 YASINDA COCUK SiKEN BiR SAPIGIN PESiNDEN GiDiP, BÜGÜN BÜTÜN DÜNYADA BiRBiRiNiZi KATLETMEK iCiN YARIS YAPIYORSUNUZ.
    SiZLERDE BEYiN OLSAYDI iS DAHA VAHiM OLURDU, iYi Ki YOK.

    • cengiz
      Haziran 10, 2011, 7:29 am

      hangi turkun oğlu olduğu belli olmayan arkadas ne soylediğin de belli degil

  11. gülen harketi hizmet hareketidir
    Mayıs 29, 2011, 12:12 pm

    Fethullah Gülen Efendi Hazretlerinin Allah olduğu’nu sohbetlerimizi takip eden herkes bilir. Bu gerçeği Müslümanların tepkisinden korktuğumuz için halktan gizliyorduk. Ama artık tüm dünyanın bu gerçeği öğrenmesinin vakti geldi. Gülen her şeyi bilendir. Gülen her şeyi görendir. Gülen her şeye kadirdir. Gülen ölümsüzdür ve hiç ölmeyecektir. Gülen Allah’tır.

    • ferrostatik
      Haziran 1, 2011, 7:56 pm

      Bakkal amcamız her sabah ki gibi gazetesini almış okurken gözüne bir haber çarpar: “Yapılan seçimlere göre zaten zart zurt değişmekte olan Tanrı, bugünden itibaren birkaç zart zurtçunun oy birliğiyle Feto seçildi.”
      Amca şaşırır: “Allah Allaaaah!” “Ay pardon Fetto Fettoooo!”
      Tanrı artık Feto olmuştur. Amcamız da ne söylediğini bilmemektedir hani.
      İçeri giren bir müşteri amcamızın kılığını görünce: “Hey gidimin bakkalı, ne oldu yahu?” der.
      Amcamız yanıtlar: “Duydun mu mirim?”
      Müşteri: “Neyi?”
      Amcamız: “Bugün de Allah değişmiş. Feto olmuş.”
      Müşterimiz tavrını hiç bozmadan: “He yahu duymam mı? Duydum tabi. Zati rüyalarımızda seçim propagandalarını yapmak için her gece bir sakallı dede onun broşürünü dağıtırdı. Ben derdim kazanacak diye cümleten hayırlı olsun.”
      Amcamız: “Mirim, ötekine de alışıverdiydik buna da alışırız gayri ne yapak.”
      Müşteri: “Kereta hiç de çaktırmaz. Esaslı adam, afedersin Feto çıktı haa. Yahu geçenki iktidar neydi öyle ahiret biletleri pek pahalıydı. İnşallah, mirim afedersin inşfet bu seferki ucuzlatıverir artıkın.”
      Amcamız basar kahkahayı: “Mirim, iktidardaki Allah, afedersin Feto da olsa yüz vermeyecen gayri. Çünküt yüz verirsen bırak bileti, öldükten kelli ahirete gidemeden ahretle dünya arasında sallanıverirsin. Geriden gelenleri de engellersin haa.

      Müşteri: “Duyduğuma göre anternette mi intarnet mi ne gavursa birileri varmış fazla yüz verirmiş buna.”
      Amcamız: “He bilirim ya, benim 98 ile giriyom arada. Görüyom fazla sahiplenirlermiş gayrı ihtiyarı.”
      Müşteri: “Gençler herhal. Bilmezler Allah’ın afedersin Feto’nun tokadı yok.”

      Burcin, Emre yorumlarınızı bekliyorum.

      • emre
        Haziran 1, 2011, 8:06 pm

        ferrostatik sana haber ulasmamis. Hocaefendiye vahiy inmismis, Allah emekliye cekelip gorevini hocaefendimize devrediyormus. Haliyle kiblenin yonunu de Pensilvanya’ya dogru degistirmemiz uygun gorulmustur.

        Sahadet getirirken artik “Eşhedü en lâ ilâhe Fethullah ve eşhedü enne Sakirtler abdûhü ve rasûlühû” diyoruz.

    • Haziran 11, 2011, 10:27 am

      Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu DEYUS!

  12. gülen harketi hizmet hareketidir
    Mayıs 28, 2011, 10:33 pm

    Burcin Toprak terbiyeli ol. Yüce Yaratımız Fethullah Gülen (C.C.)’ye hakaret edemezsin alçak.

    • Mayıs 29, 2011, 12:06 pm

      Ne deyim ki, yazıklar olsun… Sen yüce yaradıcımıza bile küfretmekten çekinmeyen birisin. Yazıklar olsun…

      • emre
        Mayıs 29, 2011, 5:12 pm

        Fethullahcilar kafir demedik mi, bakin kime yaradici diyorlar!

  13. gülen harketi hizmet hareketidir
    Mayıs 28, 2011, 9:05 pm

    Fethullah Gülen Hocaefendi Hazretleri Allah’ın yeryüzündeki görüntüsüdür. Hocamıza tapmayan herkes kafirdir.

    • emre
      Mayıs 28, 2011, 9:16 pm

      Bu sozunuz Islam’da kufr sayiliyor. Musluman degilseniz Allah degil Tanri deyin.

      • gülen harketi hizmet hareketidir
        Mayıs 28, 2011, 10:32 pm

        Sen İslam hakkında yorum yapma. Allah’ın yani Gülen efendinin düşmanı olan herkes kafirdir.

        • emre
          Mayıs 28, 2011, 10:35 pm

          Bak Allah’in kafirine! Kitabimizda Gulen’den soz etmez, bu adam ancak deccal olabilir!

          • Mayıs 29, 2011, 12:08 pm

            Kitabımızda 2042 yerde gülen erfendimizin adı geçer. saçma sapan konuşma kafir.

            • emre
              Mayıs 29, 2011, 5:13 pm

              Bir de yalan soyluyorlar! Hic bir yerde adi gecmez, allah’in kafiri!

            • * FETULLAH GÜLEN!
              Haziran 6, 2011, 7:32 am

              LAN SENİN ALLAHIN FETULLAH GÜLENSE ..edit..ÖYLE ALLAHININ GERİZEKALI MENDEBUR NE ULAN BEYİNSİZ PEYGAMBERMİ BU ADAM ..edit..🙂 YANİ ŞİMDİ AĞZIMI AÇTIRDIN BİR CEMAATİ AĞLATMAYA ÇALIŞAN AĞLAYAN BİR DİN İNSANI SÖZDE KENDİSİ BUNUN GÜNAH OLDUĞUNU BİLMİYORMUYDU ONUN YAZDIĞI KİTAPLARININ HEPSİNİ ŞİMDİ YANIMDA OLSA BİR BİR TEK TEK SOKACAM ONA MONTELEYECEM DE HADİ NEYSE SENİN GİBİ GERİZEKALILAR OLAYIN ARKASINDAKİLERİ GÖREMİYORLAR YOBAZ ..edit..

              HZ. MUHAMMED (S.A.V.)’İN ALLAHI VE AYNI ZAMANDA BENİM ALLAHIM SENİ ISLAH EYLESİN BEYİNSİZ ..edit.. .

              *EDIT:Küfür

    • Haziran 11, 2011, 10:27 am

      Ohaaaa yani ohaaaa!

  14. Mayıs 25, 2011, 7:54 pm

    Biz burda dinsizliğin propagandasını yapmıyoruz.Allah’a çok şükür müslümanız.ama bu insanlar insanları ,milleti kandırıyor,yada çalışıyor.. hemde dini kullanarak,siyasete alet olarak…

    ”Aldatıcılar sizi Allah ile kandırmasın..” ( Fatr-5 )

  15. Mayıs 24, 2011, 1:52 pm

    Bu cemaati kimse savunmasıınn!!!! Siyasi bir kuruluş bu cemaat..eskiden öyle değildi ama bugün artık böyle…siyasetin olduğu yerde her dolap döner..tabiki herkesin fikri olcak ama ”her doğru bildiğin her makamda,her mevkide söylenmez.”.. Ki sen bir dini kuruluşsun..hoca çıktı ”evet deyin referandumda” dedi..Bu çok ama çok yanlış bir şey..Tamam kendi evet diyebilir,cemaati de evet diyebilir.Ama bunu hiç bir cemaatin yapması doğru değil..Açık açık ”biz şu partinin meclis dışındaki kanadıyız”diyorlar..daha ne saçmalıklar…ben hocaya küfür etmem çünkü yeterli bilgim yok gercekten.. Hain de diyorlar,inançlı bi insan da ….Allah biliyor ben değil o yüzden yorum yapamıyorum.Çünkü din başka birşeye benzemez..Gerçekten inanan bir insana farkında olmadan iftira atmak insanı dinden çıkarır..Ama cemaat için aynı şeyleri söyleyemem..çünkü olan olaylara bizzat şahit olduğum için yazıyorum burda..

  16. alat demirov
    Mayıs 23, 2011, 9:14 pm

    amerikan köpeği mistır feto

    • zülfikar
      Mayıs 23, 2011, 10:06 pm

      Arkadaşım o kadar dolduruşa gelmişsinki bir dirhem aklınla saçma sapan sorular sormaya başlamışsın. F. Gülen “Milletimin imanını selamette görürsem cehennemin alevleri arasında yanmaya razıyım.” diyen büyük üstad gibi aynı amaç için sevgi ve hoşgörüye çağırır.

  17. antidepresan
    Mayıs 23, 2011, 4:35 pm

    antidepresan

    fetonun hadisleri kitabı varmı , varsa okuyalım
    fetonun sünneti kitabı varmı , varsa okuyalım
    fetonun mucizesi varmı, varsa söyleyin
    fetonun nübüvvet mührü varmı, gören söylesin,
    feto kıyametin ne zaman kopacağını biliyordur değilmi , bizede söylesin nooolur
    fetonun çocuğu yok dimi , neo seyyidler nasıl olacak
    fetonun burak ı mercedesmi , chevroletmi , yoksa boeing mi
    fetonun hiç yemek yemediği sadece su içtiği söyleniyor dogrumu
    fetonun ibrahim peygamberin kazanını bulduğu , bu kazanın her gün yemek altın dolup taştığı, gördüğünüz bütün harcamaların ordan geldiği şehir efsanesimi gerçekmi
    fetonun gizli abd başkanı olduğu, her akşam isiyin obamanın kendisini aradığı , kimsenin anlamadığı bir dilden konuştukları doğrumu
    feto hiç evlenmedimi , o işi hiç yapmadımı

    • gülen harketi hizmet hareketidir
      Mayıs 28, 2011, 9:06 pm

      feto diye hakaret ettiğin kişi peygamberden de üstündür. Hocaefendi Hazretleri Cenab-ı Hakk’ın ta kendisidir. Fethullah Gülen (C.C.) hazretlerine tapmayan herkes kafirdir.

      • emre
        Mayıs 28, 2011, 9:19 pm

        Goruyor musunuz bu Fethullahcilari? Islam’i tahrif ediyorlar, Fethullah Gulen’i Yuce Allah’la bir tutuyorlar.

        Ataturk bosuna mi haci hocalara tekmeyi basti; bu din tacirleri seytan’in elcileridir. Asil kafir bunlar!

        • BENHUR
          Mayıs 28, 2011, 9:48 pm

          Lan sen ne malsın,adam dalga geçiyor embesil🙂

          • Mayıs 29, 2011, 12:12 pm

            Embesil olan sizlersiniz. Dalga geçeceğim tek kişi sizlersiniz. Fethullah Gülen Efendi Hazretlerinin Allah olduğu’nu sohbetlerimizi takip eden herkes bilir. Bu gerçeği Müslümanların tepkisinden korktuğumuz için halktan gizliyorduk. Ama artık tüm dünyanın bu gerçeği öğrenmesinin vakti geldi. Gülen her şeyi bilendir. Gülen her şeyi görendir. Gülen her şeye kadirdir. Gülen ölümsüzdür ve hiç ölmeyecektir. Gülen Allah’tır.

            • emre
              Mayıs 29, 2011, 5:15 pm

              Ey dostlar, iste Fethullahcilarin gercek yuzu: bunlar firavuncu, kafir. Soylediklerine bakin!

      • Haziran 10, 2011, 10:45 am

        Lan koyduğumun malı, madem Tanrı O adam Neden İnsan, La İlahe İllallah Allah Biridir, BAşka allah yoktur, Muhammet Onun Kulu Ve Elçisidir, Fethullah Gülenin Kitabını Okusan da Allah Bir be Beyinsiz Yobaz

  18. Mayıs 23, 2011, 4:18 pm

    1. si ben burda kimsenin şakşakçılığını yapmıyorum. 2. si,mhp li chpli akp li falan filanda değilim.GÜZEL KARDEŞİM BENİM ADIMI TÜRKÇEMİ SİYASETE BULAŞMADAN DUYURSUNNN!!!! şakşakçılığı buraya mensup kişiler daha iyi bilirler🙂 polislik sorularını niye çalıyo bu cemaat!! madem müslüman hakka hukuka önem vermesi gerekmez mi? Allah ,müslümana başarı nasip ederim demiyo,ÇALIŞANA NASİP EDERİM DİYOR..Bi kere şu kafayı değiştirin: herkes sizden olmak zorunda değill!!! Zaman gazetesi almayan esnaftan alışveriş yapmazlar,PKK lıları evlerinde bedava beslerler..!!!!Bana burda masal anlatmayın ,bu cemaati çok iyi tanıyan birisiyim.Doğu perinçekle bilmem kimlede işim olmaz..Cebini doldurmak için ”hocaefendi,cemaat..” diye gezen adamları da tanıyorum ben..kaç tane PKK lı tanıyorum bu evlerde kalan..adam bayrağa sövüyo bunların gıkı çıkmıyor..!!!! Kendi kapının önünü temizle ondan sonra mahalleyi temizlemeye başla…

  19. Burcin Toprak
    Mayıs 23, 2011, 3:40 pm

    INGILIZCE BILENLER OKUSUN ve BURDAKI Hain it surusu artik nerden biliyorsunuz TURKIYE CUMHURIYET TARIHININ EN BUYUK HAIN’i olan igne Fetos’un CIA’ya hizmet ettigini diye HAVLAYIP DURMASIN artik.

    2. sayfada bulabilrisiniz asagidaki alintiyi, bu resmi karardir.

    A letter in support of Mr. Gülen’s 1-140 petition was submitted by the former Vice-Chairman of the National Intelligence Council, Central Intelligence Agency (CIA) and
    current Senior Political Consultant at the RAND Corporation, Graham Fuller, M.A. The letter was included with the original submission and contained the title, professional affiliation(s), and curriculum vitae of the referee.

    Tum karar bu linktedir.

    http://gulentrial.org/gulen/4_gulen_motion_summary_judg_080604.pdf

    O hain boyundan buyuk islere kalkistigini bildigi icin gelemiyor zaten. Peki siz burdaki AHMAK YOBAZLAR, Siz nereye kacacaksiniz?Sayet sizi kacirirsak anamizdan emdigimiz sut haram olsun, biz Kemalistlere, HODRI meyydan KORKAK it surusu!

  20. Mayıs 23, 2011, 1:03 pm

    Bana şunun cevabını verin: Bu adamı neden CIA veya FBI koruyor? Amerika MÜSLÜMAN bir Türk hocayı neden korusun? Amerika çıkarı olmadan babasını bile korumaz..ve son sözüm .. CEMAAT, CEMAAT OLCAKSA AKP NİN YADA BİLMEM KİMİN YALAKALIĞINI YAPMASIN..!!! DİN İLE SİYASET BERABER OLMAAAZZZZ!!! siyasetçi adam bugun sarı dediğine yarın mavi diyebilecek adamdır..hemde utanmadan ” ben sarı dememiştim ki..” diyecek kadar…ama dinde bu olmaz..Din, bu saçma salak işlerle ilişkilendirilemeyecek kadar yüce bir olgudur. Herkese saygılar.

    • BENHUR
      Mayıs 23, 2011, 2:00 pm

      Şu CIA FBI maceralarından bıkmadınız mı.Bukadar amerikan filmi izleme.Nereden biliyorsun CIA ajanlarının koruduğunu DOĞU PERİNÇEK mi söyledi?
      Ya böyle mal mal adamların mal mal soruları işte.
      Gülen ABD de yaşıyor şuan Türkiye’ye neden dönmüyor sorusu anlamsız.Neden dönsün? Dönmek zorunda mı?Hayretlik yani.
      Falan parti filan şakşakçı işleri de boş iş.Kaseti çıkan ipliği pazara çıkan hocaya saldırıyor.

      • Mayıs 23, 2011, 4:30 pm

        bana kimse bi şey söylemedi..risale ve zaman köşeyazarlarını okumaktan vazgeçip araştırırsan bunu görebilirsin..hocaya falan saldırdığım yok..benim işim cemaatin saçmalıklarıyla…

      • Mayıs 23, 2011, 4:37 pm

        sen hayal dünyasında yaşamaya devam et..mal mal sorularmışşş HER BOKUN EN İYİSİNİ SİZ BİLİYONUZ GERİ KALAN CAHİL,SALAK,MAL,BALYOZCU,KAZMACI,KÜREKÇİ DİMİ!!!

    • mehmet
      Mayıs 23, 2011, 2:07 pm

      Guzel kardesim Fethullah Hocay CIA nin korudugunu nerden cikardin? Yok oyle bir sey google da her okuduguna inanacak olursan isin var demek. Sen yapilan hizmetlere bak. Dunyada senin yerini birak adini dahi bilmedigin ulkelere okullar acilmis Turkcemiz kulturumuz ogetiliyor. Bundan guzel ne var?

      • emre
        Mayıs 23, 2011, 9:31 pm

        Yahu siz hic mi haberleri takip etmiyorsunuz? Bu adami Amerika’ya CIA gorevlisi Graham Fuller yerlestirdi. Yazilarini oku, Gulen’i ove ove bitiremiyor, cunku Gulen Amerika’nin emperyalist oyununu destekliyor.

        Yalnizca CIA degil, INR de sahip cikti. Siz de cocuklara Turkce ogretti diye seviniyorsunuz… bir yandan altini oyuyorlar.

  21. Mayıs 22, 2011, 7:05 pm

    Dini kuruluşsanız dini kuruluş gibi olun..Ben bu cemaatin içinde yıllarca bulundum.Çok aşırı saçma sapan işler var…

  22. Burcin Toprak
    Mayıs 22, 2011, 11:01 am

    Yunan burnumuzun dibindeki Esek Adasina BAYRAK DIKTI.

    Basimizdaki Amerikan Isbirlikcisi HAINLER, PENSILVANYA’da CIA/FBI’in tasliklarini yalayan KABUKLU YEMIS DUSKUNU, TC Tarihinin EN BUYUK HAINI Cahil Imam ile burdaki Cemaatin LAGIM FARELERI ne dusunuyor acaba bu konuda?

  23. Burcin Toprak
    Mayıs 22, 2011, 9:56 am

    AKP ama secimle adam gibi normal demokratik yollardan, olmadi bir sekilde REZILCE AHLAKSIZCA KARI gibi (Tum Kadinlardan ozur diliyorum,TURK KADINININ %99unun bu sereffsiz Amerikan Isbirlikcisi Hain LAGIM FARLERINDEN daha mert ve durust oldugunu biliyorum,Turkce’de o kelime erkekler veya kendini erkek falan zanneden bu reziller icin 2. anlaminda kullanilir biliyorsunuz) kaset,dinleme,rontgenleme,iftira atma,komplo kurma gibi kendilerini cok yakisan OSOSPUCA yontemlerle, ve/veya 2007de yaptiklari gibi SANDIK HIRSIZLIKLARIYLA yeniden iktidara gelirse HALK TARAFINDAN ZORLA IKTIDARDAN DEFEDILIP ELEBASLARI Silivri’ye, yetmiyecegi icin kendi elleriyle YUNAN’a verdikleri ESSEK adasi geri alinip acik hava hapisahanesi yapilarak oraya (kendilerine cok yakisacagi icin) kapatildiktan sonra NELER ORTAYA CIKACAK:

    1) Rahmi Koç’un, “Tayyip Erdoğan’ın 1 milyar doları var, nereden buldu” beyanının gerçek olup olmadığı netleşecektir.
    2) Telekom’un, gelirleri karşılığında Lübnanlı Arap Hariri’ye peşkeşi çağrıştıran satışında bir şeylerin dönüp dönmediği ve gizli ortağın olup olmadığı aydınlanacaktır.
    3) Varyap ve Uzunlar gibi TOKİ’nin bütün kaymak işlerini alan büyük müteahhitlik firmalarının gizli ortağının olup olmadığı açıklığa kavuşacaktır.
    4) Duble yol inşaatını yapan bazı firmaların gizli ortaklarının olup olmadığı belli olacaktır.
    5) İstanbul Belediyesi başkan danışmanının evindeki kasada bulunan nakit milyon dolarların gerçek sahibinin kim olduğu ortaya çıkacaktır.
    6) İsviçre, Katar ve Dubai bankalarında şifreli hesabı olan devlet büyükleri afişe olacaktır.
    7) Bir devlet büyüğünün oğluna Boğaz’da birkaç milyon dolar nakit bastırıp işyeri satın alan işadamının kimliği ve o evi neyin karşılığında aldığı belli olacaktır.
    8)Özelleştirme kapsamında devletten şahıslara geçen bazı KİT’lerde gizli hissedarlar olup olmadığı aydınlanacaktır.
    9) Spekülasyon konusu olan medyadaki gerçek büyük gizli patron olayı açıklığa kavuşacaktır.
    10) AKP’de resmi nikahsız olarak hangi ismin bebek sahibi olduğu belli olacaktır.
    11) TBMM’de hangi sözde muhafazakar milletvekilinin sekreterleri ile imam nikahlı oldukları aydınlanacaktır.
    12) AKP kurulurken İstanbul’da bir araya gelen Büyük Yahudi Önder ADL Başkanı Abraham Foxman’la Recep Tayyip Erdoğan ve Abdullah Gül’ün böyle bir süreçte bu görüşmeyi neden yaptıkları ve herhangi bir garanti verip vermedikleri açıklığa kavuşacaktır.
    13) Namık Kemal Zeybek’in önceki gün Bayburt’ta açıkladığı gibi, kendini ziyarete gelen ABD Elçiliği Siyasi Müsteşarının AKP kurulmadan önce ülkesinin Tayyip Erdoğan’a açıktan destek olacağını ve onun adına kendisi gibi bazı isimleri AKP için ayartmaya kalkma gerekçelerinin ne olduğu ortaya dökülecektir.
    14) ABD ve AB’nin Tayyip Erdoğan’a verdiği sınırsız desteğin gerçek sebebi aydınlanacaktır.
    15) Dünya Yahudi Konseyinin Musevi olmayan tek isme yani Tayyip Erdoğan’a verdiği Cesaret Madalyasının hangi hizmetin karşılığı olduğu ya da niçin verildiği Yüce Yaradanın kayıtları ile açıklığa kavuşacaktır.
    16) ABD Başkanı Bush’un milletvekili bile olmayan Tayyip Erdoğan’ı teamülleri çiğneyerek Beyaz Saray’da niçin ağırladığı ve bağrına bastığı ve de bunun bir karşılığının olup olmadığı belli olacaktır.
    17) Ergenekon tezgâhı ve ayarlamalarında kimlerin perde gerisinde olduğu açıklığa kavuşacaktır.
    18) Barzani’ye devlet kurma sözünün gizlice verilip verilmediği ortaya çıkacaktır.
    19) Türkiye’nin Kerkük’ten neden vazgeçtiği belli olacaktır.
    20) Kıbrıs’ın peşkeşi ve Ermenistan’ı kucaklama için yapılan bütün pazarlıklar ortaya dökülecektir.
    21) Başbakanlık Özel Kalem uhdesinde bulunduğu iddia edilen dinleme araçlarının ortam dinlemesi yapıp yapmadığı ve yaptı ise kimleri izleyip dinlediği belli olacaktır.
    22) İddia edildiği gibi Dolmabahçe buluşmasında Yaşar Büyükanıt’a önüne dosya konup konmadığı ortaya çıkacaktır.
    23) Bizzat Başbakan’ın 20 milyar dolar kaçak var deyip hedefe oturttuğu akaryakıt kaçakçılığının birden neden ve nasıl gündemden düştüğü aydınlanacaktır.
    24) Suudi Kralı ve diğer şeyhlerin Abdullah Gül ile Tayyip Erdoğan’a servet değerinde hediyeler verip vermediği netleşecektir.
    25) Kürtlere özerklik için ABD ve AB’ye söz verilip verilmediği ortaya çıkacaktır.

  24. coskun
    Mayıs 22, 2011, 1:49 am

    FEYTULLAH HOCAYI SEVER VE TAKDİR EDERDİM AMA
    ŞU SON OLAYLARDAN SONRA BENİM İÇİN BİTTİ,
    BEN SADECE ŞUNU MERAK EDİYORUM,
    HİÇBİR ENGEL YOKKEN,VATANINI BUKADAR ÇOK SEVERKEN,
    BUKADARDA ÇOK SEVENİ VARKEN NEDEN DÖNMÜYOR..,
    ABD,YAŞAMAK ZORDUR,KOLAY KOLAYDA MÜSADE ETMEZLER NEDEN ACABA ONA SERBEST..,İFTİRA ATTIYSAM YADA GÜNAHINI ALDIYSAM.., ÖZÜR DİLERİM.

    • mehmet
      Mayıs 23, 2011, 2:11 pm

      Sayin Coskun kardesim

      Hoca Turkiyeye gelse hocanin uzerinden yapilan hizmetlere saldiracaklarda ondan.

    • Burcin Toprak
      Mayıs 24, 2011, 1:29 pm

      ..edit..

      *EDIT:Küfür

  25. coskun
    Mayıs 22, 2011, 1:40 am

    HEPİMİZ ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIZ,
    ALLAHIMIZ BİR,PEYGAMBERİMİZ(SS)BİR,
    FARZIMIZ BELLİ,SÜNNETİMİZ BELLİ,
    BUNUN DIŞINDA BİR İNSANI İLAHLAŞTIRMAK,ONU ASIL DEGERLERİMİZİN ÖNÜNE ÇIKARMAK,NEYİN NESİ,
    MÜSLÜMANLIGI BU DÜNYAYA,BU MİLLETE,
    FEYTULLAH HOCAMI GETİRDİ,
    ARKADAŞLAR GÜNAHA GİRİYORSUNUZ..

  26. Mayıs 21, 2011, 8:05 pm

    Atatürk’ü eleştirmek başka, burdaki şakirt bozuntularının yaptığı gibi sövmek başka…acaba merak ediyorum kendileri peygamber mi? yahu bu adam tamam hataları olmuş,eksikleri varmış.. kul bu adam da ya kul! mason ne demek,gay ne demek bu ne soysuzluktur!! ve bu site bunları yayınlıyor yahuuu akıl alacak iş değil….dindarlar yaaaaa!!!!!! ulan sizin yatacak yeriniz yok bee!!!!! masondu da o yüzden bu kadar uğraştı bu adam bu kadar da maldı yaaa!!!! polislik sorularını çalmayı marifet sayan bu zihniyet kalkmış neler diyo…cemaatten olursan inançlısın da ,vatanseversinde,herşeysin kısaca..ama bunlardan değilsen kafirsin,balyozcusun,hiçbişeysin kısaca… MÜSLÜMAN-TÜRK insanın söyleyeceği laflar değil bunlar..böyle dediğimizde de ” her camaatte ktü insanlar wardır,herkese nal etmemek lazım” diyorlar.. bende diyorum ki ”sinek küççüktür ama mide bulandırır”.

    • asi adam
      Mayıs 25, 2011, 7:12 pm

      Bu zavallı fetoşcular kadar cahil insanlar tanımadım. Bunlar beyin kullanma nedir bilmez? Sorgulama nedir bilmez? Zaman gaztesi okur,Samanyolu seyreder.Beyni yıkanır himmet ve zekat adı altında paralarını söğüşlettirirler. Hocalarıda Kiliseye o paraları hibe eder. Misyoner okullarında İngilizce eğitim vererek Anglo saksonlara hizmet ederler.Dinler arası diyalog saçmalığı ile Amentü den vazgecerler.

      Atatürk, Osmanlıların bizzat kurdurttukları MASON Lopcalarını kapattı.Ama bu cahiller nereden bilsin ki. Hocaları bunlar yerine düşünür koyun sürüsü söylenen her söze inanır.Bunlarda Müslümanız diye ortalıkta geçinirler.Ve Alalaha bir nevi isyan ederler. A benim ahmak insanlarım.Allah size aklı ne diye verdi? Fetullahı, Allah bu işi için gönderdiyse Allahım size ne diye akıl verdi?

      Sakınola ki bu sözlerimden etkilenip düşünmeye falan çalışmayın sizin düşünme yetiniz çoktan kayboldu.Siz kuzu kuzu oturun gözyaşını Din zannedin, dindarlık zannedin.

      Yakışır size kuzucuklarım.Size durmak yok yola devam.

      • emre
        Mayıs 25, 2011, 7:16 pm

        Ataturk Mason localarini mi kapattirmis? Nayir nolamaz! Bu sitedeki papaganlar aksini iddia ediyor ama, yanlis mi ogrenmisler?!

  27. hasan basri
    Mayıs 21, 2011, 6:53 pm

    M. Fethullah Gülen Hoca efendiye sataşan soytarılar siz Hoca Efendinin yaptığının yüzebirini yapında ondan sonra söz söyleyin.

    • emre
      Mayıs 21, 2011, 6:56 pm

      Kotuluk yapmak iyi bir sey degil ki. Ben yaptigi kotulugun yuzde sifirini yapmayi tercih ederim.

Comment pages
  1. Mayıs 25, 2011, 1:52 pm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: