Fethullah Gülen Hareketi


M.FETHULLAH GÜLEN

Fethullah Gülen Anadolu da 20. yüzyılda yetişmiş en önemli islam mütefekkir ve önderlerinden  biridir. Duruşu ile çağı kavrayışı ile geniş ufku ve öngörüsü ile anadoluda müslümanlara önderlik ve rehberlik yapmıştır.Onun fikirleri doğrultusunda Türkiye’de ve dünyada bir çok eğitim müessesesi hayata geçmiş onbinlerce hatta yüzbinlerce ve yakın gelecekte de milyonlarca yerli yabancı genç onun eğitim sistematiği ve ahlak anlayışı ile dünyaya hazırlanıyor.Ne yazık ki her islam aliminin önderinin başına gelen onun da başına gelmiş ve kemalist devlet artıklarının kovuşturmasına uğramış hakaret ve taaruzlarına maruz kalmıştır.Oysa sevgi barış  hoşgörü ve diyalogdan başka hiçbir silahı ve mühimmatı olmayan Gülen öz yurdundan kopup okyanus ötelerinde ikmaet etmek zaruretini hissetmiştir.

Gerek kemalist bozguncular gerek sapkın itikatlar ve gerek bölücü çete ve gizli örgütlerin sürekli kıskacında bulunmasına ve aleyhinde ki onca kirli propagandaya rağmen Türkiye halkı ona kucak açmış ve arkasında olduğunu her defasında hissettirmiştir.Türkiyede ki hristiyan cemaati önderi Bartalemeos ve katolik lider Papa ile olan görüşmeleri ile dinler arasında süre gelen bir çatışma ve gerilim yerine işbirliği ve hoşgörü ortamının oluşması için sürekli çaba sarfetmiştir.Bugün hala Ergenekon tarzı yapıların Gülen’i ve hareketini hedef aldığını artık tüm kamuoyu bilmekte ve bu faaliyetlerin yasa dışı ve gayri meşru olduğunu ilan etmektedir.Kitapları vaazları eserleri ile milletimizin milli ve manevi değerlerine çok önemli katkıları olmuş ve bu hizmetlerine halan devam etmektedir.Allah ondan ve hizmetlerinden ve onunla beraber olanlardan razı olsun,selamlarımızı ve hürmetlerimizi büyük bir zevk ve hürmetle zat-ı alilerine sunuyoruz.

Türk Okulları ve Türkçe Olimpiyatı

.

Dünyada 200’e yakın ülke ve 1000’den fazla eğitim kurumları ile Türkçe’ye Türkiye’ye sevdalı kadrolar ülkemizi temsil ediyor Türkçe Olimpiyatları ile Türkçe sevdiriliyor.


  1. Mayıs 9, 2011, 10:21 am

    sizin fetullahınızın avradını ..edit.. un vatan hayını sahde dincilerisizi topunuzun alayının ölüsünü diisini hergünbirinizi ..edit..

    *EDIT:Küfür

    • ahmet kara
      Mayıs 10, 2011, 9:38 pm

      kötü söz sahibinindir..dedenin neneninde ruhuna değdirmişsin hayırlı evlat…

  2. murat
    Mayıs 9, 2011, 10:00 am

    helal olsun zafer abi allah eline diline zihnine güç versin

  3. Ali
    Mayıs 9, 2011, 8:38 am

    kardeş samanyolu tv seyrediyorsunuz mutlaka
    konu ve olaylara 28 şubat sürecinde çevik bir ci tayfanın yada yalakalarının üslubu ile at gözlüğü ile karalama kampanyaları şeklinde yaklaşıyor.
    bu birincisi
    herkiminki kaseti görüntülü yada sesli çıksa bu mutlaka hocaefendi ye yakınlığıyla bilinenlere mal ediliyor (sizce neden ?)
    ateş ve duman mevzusu yalanmı ?
    her nezamanki sınavlarla ilgili bi problem çıksa yine aynı kişilere işaret ediliyor
    ve eğer gerçekten böyle birşey varsa KUL HAKKI ne oluyor
    hani aldığınız terbiyeye göre en çok sizlerin riayet etmesi gereken kul hakkına ne oldu
    eğer yalansa neden bi yalanlama çıkmıyor ?
    aynı konular ticaret ile ilgili mevzulardada geçerli
    bizden olmayan ın katli vacib midir ?
    uzakta izlediğimde görünen manzara aynen bu
    biraz empati yapıp bu konulara başkalarının gözü ile bakın bakalım gerçeği o olmasa bile etraftan nasıl görünüyorsunuz.

  4. emre
    Mayıs 8, 2011, 11:56 pm

    Fethullah Gulen ilk okulu bitirememis, Turk ve ABD derin devletleriyle baglantilari olan bir din taciridir. Unuttugum bir ayrinti var mi?

    • Zafer Zengin
      Mayıs 9, 2011, 8:28 am

      Evet var Emre bey. Okumak demek diploma almak demek değildir. Var ya meşhur bir söz. Okul cahilliyi alır, eşşeklik baki kalır diye. Okula gitmek, diploma almak … Bunlar önemli ama… Kendini yetiştirmek daha da önemli. Çok cahil konuşuyorsun. Ya gerçekten çok cahilsin, ya da kandırılmışsın. Gözlerinle gördünmü kardeşim bu söylediğin şeyleri. Türkiye de 15 milyonu bulan seveniyle, yurt içinde 1000, yurt dışında 1000 tane Türk okulunun açılmasına vesile olmuş birine bu sözleri söylemeye hiç utanmadın mı? Ben mi kimim. Bu türk okullarında görevli bir öğretmenim. Biyoloji öğretmeniyim. Ulusal ve Uluslararası bilim olimpiyatlarına öğrenci yetiştiriyorum. Amerika, rusya, çin, almanya…. 55 ülkenin katılımıyla gerçekleştirilen bili olimpiyatlarına öğrenci hazırlıyorum. Şu ana kadar öğrencilerim, ulusal ve uluslararası bilim olimpiyatlarında yüzlerce madalya kazandılar. Dünya birincisi, Dünya ikincisi, Dünya üçüncüsü oldular. Bunlar benim öğrencilerim. Tübitaka sorarsan öğrenirsin detayını. Bana bu vazifeyi ise Fethulla Gülen verdi. Cehalet nerde dersin? Sen de mi yoksa karaladığın insanlarda mı?
      Allah iki kulak bir ağız vermiş. Yemeği bile çiğemeden yutmuyorsun da konuşurken neden düşünmeden konuşuyorsun kardeş?

      • emre
        Mayıs 9, 2011, 1:48 pm

        Siz onlara bilimi adami olsunlar diye degil, tarikatinizin reklamini yapsinlar diye yetistiriyorsunuz. Keriz degiliz kardesim. Mesela Salih Adem’in su anda ne yapmakta olduguna bakin… Bilim adami olmus mu olmamis mi? Siz yine de ogrencilerinizi yetistirin. Bakarsiniz bir gun insanliga bir hayirlari dokunur. Ama simdilik reklam malzemesinden baska bir sey degiller.

      • Burcin Toprak
        Mayıs 11, 2011, 8:59 am

        Zafer Efendi,gormustur yalamaligini CIA Imami,Mudur olursun artik orda:=)

        Sen sorularima cevap ver,bak yukarda yorumda yaziyor,ama bir fenci gibi empirik olsun Yorumlarin,KIVIRTTIRTTMAK YASSAH HEMSERIM!

        Sence Cemaat Fetos’un HAKIM KIRALAYIN EMRINI yerine getirdimi,bunlar hangi OZEL YETKILI MAHKEMELERDE GOREV YAPIYOR?Hic ar duygusu hissetmiyormusunuz orda masum (ki birini tanirim gercekten dindardir) ASKERLER HAPIS yatarken?Zamaninda onlar da yapti diye bisey ISLAM’da varsa gosterin biz de gorelim.

        Siz ne cesit bir Muslmansiniz ki savundugun Cemaatin REZIL RUSVA MEDYASI her gun Ergenekonla yatip Balyozla kalkiyor.Ben Konyaliyim Ailem bizi AMAN YAVRUM GOZUNUZLE GORSENIZ dahi 9 KERE OGUSTURUN,HALA GORUYORSANIZ OYLE INANIN diye buyuttu?Siz ne tur ailelere sahipsiniz ve sizleri nasil boyle REZILCE AHLAK YOKSUNU birer insan olarak yetistirdi ki hic bir somut delile dayanmayan,henuz tek bir tanesi dahi ispatlanmamis insanlar hakkinda TERORIST.DARBECI/CUNTACI deme SEREFSIZLIGINI gosterebiliyorsunuz?

        Hic supheniz olmasin,RUZGAR EKEN FIRTINA BICECEK,ASLINDA LAGIM FARELERI gibi saklanmakla kendinize iyilik ediyorsunuz,cunku seref ve namusum uzerine yemin ediyorum,iyi niyetli saf temiz Cemaatcileri degil ama ARD NIYETLI OLAN %10luk AZILI AZGIN AZINLIK ORDU/MILLET/CUMHURIYET DUSMANI ABD ISBIRLIKCISI YOBAZLARI cok kotu gunler bekliyor Turkiye’de,bunu gormemek icin kor olmak gerekir,ispatimi:NEYE CURTE ETTIGINI BILDIGI icin Feto’nun hic bir hukuki engel yok iken ve ozellikle VATAN HASRETIYLE CAYIR CAYIR YANIYORKEN Ulkesine donememesi.

        Hadi o GACIP KURTARMIS kendini,siz AZILI AZGIN CEMAATCILER NEREYE GACACAKSINIZ,SART OLSUN KI SIZI GACIRMIYCAZ BU DEFA,YETTINIZ GAYRI 90 SENEDIR,ille de bir EMPERYALIST bulup eteginin altina girip Isbirlikcilik yapip ULKEME HIYANET EDIYORSUNUZ Hainler,bu rezalate son vermenin zamani geldi geciyor bile!

    • Ismilazimdegil
      Mayıs 10, 2011, 12:48 pm

      Cahilsin,araştırmayı bilmiyorsun,başka da birşey demiyoruz. Gir Google’a , yaz “gülen kimdir” çıkan ilk siteye gir , Lise mezunu olduğunu öğrenirsin. Sözlerinin birincisi bile yalan ve çamur iken diğerlerini kim araştırmaya değer görür?

      • emre
        Mayıs 10, 2011, 3:34 pm

        O guvenilir bir site degil. Her okuduguna inanmayacaksin kardesim. Bu adam Ergenekoncu; Komunizmle Mucadele Dergeninde calisti. Din adami falan filan, bir masa. Istersen sen git biraz oku…

  5. Mayıs 8, 2011, 7:38 pm

    Arkadaşlar öncelikle hocaefendi hakkında konuşan arkadaşların yaşantısına bakıyorum da islamiyetle hiç bir alakası olmayan insanlar soruyorum onlara anaları onları peydahlarken müslüman olmayan birinden peydahlamış olsa gerekk aa tabi ya müslüman olsa zaten kötü bir davranışı olmaz hocaefendi hakkında konuşulanlar onu tanımıyorsanız görüşmediyseniz menfi söylenilen bütün yorumlar yalandır karalama kampanyasıdır. Arkadaşlar biz türk milletiyiz ve türk milletinin dünya devletleri arasında en üst seviyeye gelmesi için elimizden geleni yapmalıyız … ama siz piçsiniz ananız belli ama babanız 1-2-50 eger türkseniz zaten türkiyenin kalkınması için birşeyler yaparsınız bütün dünyaya istiklal marşını ögretirsiniz bütün dünyanın türkçe konuşması için çaba gösterirsiniz dünya haritasında gösterilmeyen ülkelerde dahi gidip kendi ülkenizin bayragını dalgalandırırsınız … ama bunları hoca efendi yapıyor siyonist oluyorda siz yapmayıp türk oluyorsanız ben siyonist anlayışınızın taa a.q siyonist piçler …. askeriyenin bütün gücünün elinden alınmasına korkan şerefsizler var neden korkuyorlar çok açık ve net 1 kamyon silah çıkıyor mezarlıktan askeriye üstleniyor sahipleniyor normalde o cephane askeriyeye aittir ama ne zamandan beri askeriyenin cephanesi mezarlıkta saklanıyor neden korkuyor cünki geçmişteki karanlık sayfalar oraya çıkıyor sayfalar ileri dogru gizli bi şekilde ilerlemiyor geriye dogru açıktan açıga ilerliyor… yıllardır bu milletin aklını karıştırdılar o akıllar yavaş yavaş duruluyor ama hala aklı karışık piçler var onların akılları ilk baştan beri karışıktı çünki anaları belli babaları 1-2-150 zerre kadar türk olmayan bu insanlar türklük kelimesini türkiye kelimesini agzına alarak batırmasınlar hocaefendiyede Allah hayırlı uzun ömür versin… taki bu piçlerde akıllanana kadar….!

    • ZZ
      Mayıs 9, 2011, 8:14 am

      Ahmet Bey

    • Zafer Zengin
      Mayıs 9, 2011, 8:20 am

      Ahmet Bey
      Öncelikle hocaefendi hakkında söylediklerinizin tümüne katılıyorum. Allah kendisinden de sevenlerinden de razı olsun. Rabbim kendisine hayırlı uzun ömürler versin. Başımızdan eksik etmesin. Ancak bir şeyi de eleştirmeden geçemeyeceğim. Hocaefendiyi sevmeyen insanları eleştirirken kullandığınızı üslup bize yakışmaz. Biz de onlar gibi olacaksak, onlar gibi konuşacaksak, ne farkımız kalır onlardan? Kusura bakmayın sizi eleştirmiyorum lütfen yanlış anlamayın. Elbette ki hocaefendi hakkında ileri geri konuşan insanları görünce ben de çok sinirleniyorum. Ama bu üslubumuzu bozmamıza sebep olmamalı. Biz örnek olmalıyız. Bizzat hoca efendi diyor ki “onların kötü konuşmaları, size kötü konuşma hakkı vermez” Biz üslubumuzu hiçbir zaman bozmamalı, onlara da hidayet dilemeliyiz. Gün olur onlar da tanırla hocaefendiyi. Utanırlar ettikleri kem sözlerden dolayı. O zaman biz ne yaparız, ettiğimiz kötü sözler aklımıza geldiğinde. Dövene elsiz, sövene dilsiz ve gönülsüz olmak gerek diyor hocaefendi. Hocaefendiyi sevmek demek herhalde tavsiyelerini de dinlemek demektir. Rabbim hepsine hidayet nasip etsin. Hocaefendi gibi büyük zatları da anlamak…Allaha emanet olun.

      • ALLAH ATATÜRKÜ SEÇTİ
        Mayıs 9, 2011, 7:43 pm

        Zafer bey ,

        Hocaefendi Aşşağı Hocaefendi yukarı. Anlıyorum Kendisini çok seviyorsunuz, hatta belki şu an bulunduğunuz makama gelmenizde kendisinin epey de bir katkısı olmuş olabilir. Malumunuz Türkiyemizde belli cemaatlere, belli partilere belli gruplara ve hiziplere mensup değilseniz şayet, bir yerlere gelmeniz pek zor. Ağzınızla kuş tutsanız olmuyor bir türlü ama sonra bir telefon cııırt dün sizi görmezden gelenler yarın önünüze kırmızı halı seriveriyor.

        Ben şu an ki bilgilerimle Fethullah Gülen isimli şahsın Allah katında makbul biri olmadığını düşünüyorum. Siz diyorsunuz ki tüm dünyada Türk bayrağını dalgalandırıyormuş, ama onun partisi (AKP) o şanlı bayrağımızı daha Güneydoğuda bile dalgalandırmıyor ? bu nasıl bir ÇELİŞKİ? size göre bayrak bütün dünyada dalgalanıyor ama bize göre daha Misakı milli sınırlarında bile dalgalanamıyor ?

        Bütün dünyada Türkçe okullar açma çabasına gelince dikatimi çekiyor o bütün dünya dediğiniz yerlerin hemen hepsi, Amerika Birleşik Devletleri Denen ülkenin milli-dini menfaatleriyle belirlediği YEŞİL KUŞAK bölgesi üzerinde, kalanları da DOĞAL GAZ; PETROL ve stratejik önemi olan yerler.

        Fethullah Gülenin ÖĞRETİSİNİN 1. KURALI ŞUDUR :
        ABD İLE İYİ GEÇİNMEK İYİ BİR ŞEYDİR!
        O büyük bir Güçtür ve ona karşı gelmemek gerekir.
        (şahsen ben de abd ile kötü geçinmek taraftarı değilim ama arada FARK VAR !)

        O okullarda yetiştirip ileride YÖNETİCİ ( tıpkı bizdeki VALİ-KAYMAKAM-BELEDİYE BAŞKABI-BAKAN -BAŞBAKAN-YÖK BAŞKANI- vs vs) yapacakları çocuklara da hep bu FELSEFE öğretliyor. AMAN HA ne yaparsan YAP ABD nin isteklerini kırma, ricasını geri çevirme, onun çıkarlarına hizmet etmek bazen kendi milletinin çıkarlarından bile önemlidir !!! BÜTÜN MESELE BU !

        ABD enerji bölgelerinde SÖZÜ DİNLENEN MÜSLÜMAN BİR ADAM ARIYOR ! o da FETHULLAH HOCA EFENDİDEN BAŞKASI DEĞİL.

        SİZİN HALA MİDENİZ BULANMADI MI ???

        • Ismilazimdegil
          Mayıs 10, 2011, 12:52 pm

          Öğreti cahili..Kulaktan dolma bilgilerle yazı yazmaya çalışan bozuntu. Bir kere o öğretinin içine gir bakalım öyle birşey var mı? Olmadığını göreceksiniz ama gerçekle yüzleşmekten , tüm hayal dünyanızın yıkılacağından korktuğunuz için giremezsiniz zaten.

        • Mayıs 11, 2011, 12:14 am

          kardeşim öncelikle Allah katında makbul biri olmadığını düşünüyorum demişsin sen kimsinki Allahın adına Allahın hesabına düşünesin Allahmısın….(haşa ve kella)

          siyasetten zerre anlamıyorsun bugune kadar amerika nerenin petrolünü almak istedide girmedi yada nerede aracı yaptı hocaefendiyi ??

          birde o okullarda okumuş olsaydın imanlı biri olurdunki bu düşüncelere sahip olmazdın ama Nasibb degilmişş….

      • mehmet ali inan
        Mayıs 13, 2011, 1:34 pm

        hocaefendi hakkında ileri geri konuşan insanları görünce ben de çok sinirleniyorum diye bir ifadeniz var aynı hatta daha kötü hakaretler atatürk e yapılırken de havalara zıplıyor olmalısın zafer efendi neyi var lan hoca efendi hoca efendi ne bulmuş insanlığa (senin gib,i olanlara demiyorum bak) insanlığa ne hizmeti olmuş ülkeyi bölmekten başka insanların beyinlerine nifak tohumu saçmaktan başka. herkes müslüman değil bu dünyada o nedenle insanlığa kucak açan onlar için savaş verenlere can feda. bunları söylerken bu günkü hükümetin onun talimatları doğrultusunda çalıştığını söylememe gerek yok işte bak ülkeyi ne hale getirmişler okuda gör bunları ben değil sebahattin önkibar yazıyor

        1) Rahmi Koç’un, “Tayyip Erdoğan’ın 1 milyar doları var, nereden buldu” beyanının gerçek olup olmadığı netleşecektir.

        2) Telekom’un, gelirleri karşılığında Lübnanlı Arap Hariri’ye peşkeşi çağrıştıran satışında bir şeylerin dönüp dönmediği ve gizli ortağın olup olmadığı aydınlanacaktır.

        3) Varyap ve Uzunlar gibi TOKİ’nin bütün kaymak işlerini alan büyük müteahhitlik firmalarının gizli ortağının olup olmadığı açıklığa kavuşacaktır.

        4) Duble yol inşaatını yapan bazı firmaların gizli ortaklarının olup olmadığı belli olacaktır.

        5) İstanbul Belediyesi başkan danışmanının evindeki kasada bulunan nakit milyon dolarların gerçek sahibinin kim olduğu ortaya çıkacaktır.

        6) İsviçre, Katar ve Dubai bankalarında şifreli hesabı olan devlet büyükleri afişe olacaktır.

        7) Bir devlet büyüğünün oğluna Boğaz’da birkaç milyon dolar nakit bastırıp işyeri satın alan işadamının kimliği ve o evi neyin karşılığında aldığı belli olacaktır.

        8) Özelleştirme kapsamında devletten şahıslara geçen bazı KİT’lerde gizli hissedarlar olup olmadığı aydınlanacaktır.

        9) Spekülasyon konusu olan medyadaki gerçek büyük gizli patron olayı açıklığa kavuşacaktır.

        10) AKP’de resmi nikahsız olarak hangi ismin bebek sahibi olduğu belli olacaktır.

        11) TBMM’de hangi sözde muhafazakar milletvekilinin sekreterleri ile imam nikahlı oldukları aydınlanacaktır.

        12) AKP kurulurken İstanbul’da bir araya gelen Büyük Yahudi Önder ADL Başkanı Abraham Foxman’la Recep Tayyip Erdoğan ve Abdullah Gül’ün böyle bir süreçte bu görüşmeyi neden yaptıkları ve herhangi bir garanti verip vermedikleri açıklığa kavuşacaktır.

        13) Namık Kemal Zeybek’in önceki gün Bayburt’ta açıkladığı gibi, kendini ziyarete gelen ABD Elçiliği Siyasi Müsteşarının AKP kurulmadan önce ülkesinin Tayyip Erdoğan’a açıktan destek olacağını ve onun adına kendisi gibi bazı isimleri AKP için ayartmaya kalkma gerekçelerinin ne olduğu ortaya dökülecektir.

        14) ABD ve AB’nin Tayyip Erdoğan’a verdiği sınırsız desteğin gerçek sebebi aydınlanacaktır.

        15) Dünya Yahudi Konseyinin Musevi olmayan tek isme yani Tayyip Erdoğan’a verdiği Cesaret Madalyasının hangi hizmetin karşılığı olduğu ya da niçin verildiği Yüce Yaradanın kayıtları ile açıklığa kavuşacaktır.

        16) ABD Başkanı Bush’un milletvekili bile olmayan Tayyip Erdoğan’ı teamülleri çiğneyerek Beyaz Saray’da niçin ağırladığı ve bağrına bastığı ve de bunun bir karşılığının olup olmadığı belli olacaktır.

        17) Ergenekon tezgâhı ve ayarlamalarında kimlerin perde gerisinde olduğu açıklığa kavuşacaktır.

        18) Barzani’ye devlet kurma sözünün gizlice verilip verilmediği ortaya çıkacaktır.

        19) Türkiye’nin Kerkük’ten neden vazgeçtiği belli olacaktır.

        20) Kıbrıs’ın peşkeşi ve Ermenistan’ı kucaklama için yapılan bütün pazarlıklar ortaya dökülecektir.

        21) Başbakanlık Özel Kalem uhdesinde bulunduğu iddia edilen dinleme araçlarının ortam dinlemesi yapıp yapmadığı ve yaptı ise kimleri izleyip dinlediği belli olacaktır.

        22) İddia edildiği gibi Dolmabahçe buluşmasında Yaşar Büyükanıt’a önüne dosya konup konmadığı ortaya çıkacaktır.

        23) Bizzat Başbakan’ın 20 milyar dolar kaçak var deyip hedefe oturttuğu akaryakıt kaçakçılığının birden neden ve nasıl gündemden düştüğü aydınlanacaktır.

        24) Suudi Kralı ve diğer şeyhlerin Abdullah Gül ile Tayyip Erdoğan’a servet değerinde hediyeler verip vermediği netleşecektir.

        25) Kürtlere özerklik için ABD ve AB’ye söz verilip verilmediği ortaya çıkacaktır.

        AKADEMİSYENE BAK!
        CHP’yi sırtından hançerleyen kadın!
        Adı: Binnaz Toprak!
        İkinci Cumhuriyetçi yani Atatürk’e sempati duymayanlardan!
        Ben onu AKP’den aday olur diye beklerken CHP’den aday yapıldı!
        Güya akademisyen ve toplum bilimci ama seçim arefesinde milletin inancına savaş ilan etti!
        Ne imiş efendim mezarlık girişine “Her nefs ölümü tadacaktır” ibaresi nasıl yazılırmış!
        O ibare olmayacaktı da, “Oynama şıkıdım şıkıdım” ya da “salla salla” mı olacaktı Binnaz Hanım?
        Anlamak mümkün değil!
        Be kadın sen nasıl akademisyensin ki tam seçim arefesinde ettiğin o lafın nerelere götürüleceğini kestiremezsin? AKP’nin binlerce yanlışı ortada dururken edecek söz mü bulamadın da milletin dini ve inancıyla uğraşıyorsun!

        Böylelerine “aydın” denilen bir ülkede AKP gibi bir parti elbette yüzde 50’lerde olur!

        AT MARTİNİ
        Ha Seyyar TAYYAR, ha Recep Tayyip!
        Ben, ben, ben!
        Her şeyde ben!
        Kimden mi bahsediyorum!
        Kemal Kılıçdaroğlu’nun ifadesi ile Şifreci Recep’ten!

        Böyle giderse, malum dizi film karakteri Seyyar Tayyar misali İstanbul’u Bizans’tan ben aldım, Kurtuluş Savaşını ben kazandım, Cumhuriyeti de ben kurdum derse şaşırmayın!

        Önüne çıkan her şeyi sahipleniyor!

        Son olarak Zonguldak Karaelmas Üniversitesini ben kurdum demez mi?
        Zonguldaklılar yemiyor ama ekrandaki milyonlar inanıyor ki amacı bu zaten!

        Yahu o Üniversite 1992’de kuruldu ki sen o zaman Kasımpaşa’daki bakkaliyelerin muhasebe defterlerini tutardın!Şevket Kazan söylüyor, kazandığın para yetmez, Refah Partisi kiranı öderdi.

        Durum bu ama habire sallıyor!
        Sen 9 yılda ülkeyi ne kadar borca soktun, ülkenin 80 yıllık birikimlerini nasıl satıp küresel faiz baronlarına peşkeş çektin onu anlatsana

    • mustafa
      Mayıs 9, 2011, 6:07 pm

      *EDIT:Küfür

      • Ismilazimdegil icin
        Mayıs 10, 2011, 10:08 pm

        Bu sieteye girenlere bakıyorum da, Fethullah Gülenin sevenlerinin de sevmeyelenlerinin de ağzı küfür, kalbi kin aklı ziyanla dolmuş. Bazıları düz küfür girmiş. Ne diyeyim onlara. Bazıları da işte “Ismilazimdegil” gibi argo ile geçiştirmiş. Her ne olursa olsun bütün bunlar tek bir şeyi göstermektedir.

        Bu site bir bütün olarak nahoş bir yer. Buranın sakinleri, (kurucuları, yöneticileri ve destekçileri ve karşı çıkanları) her iki cihanda da makbul olmayan kıymetsiz ve mesnetsiz insanlara benziyorlar. Evet ben de bunu söylerken ağzımı bozmuş oldum biraz ama benim amacım hakaret etmek değil durum tespiti yapmak. Yoksa bu insanlara edeceğim hakaretin bana ne faydası olabilir. Bunlar nasıl insanlar ki, yazıları küfür, fikirleri şiddet, gönülleri kin ve nefretle dolu.

        Hz. Peygamber Veda Hutbesinde biz müslümanlara doğru yolda kalabilmemiz için iki şeyi bıraktığını ve eğer ona sıkıca sarılırsak yoldan çıkmayacağımızı söylüyor. Biri Kur-an diğeri Sünnet. Buna bir de Allahın bağşettiği Aklı eklersek, müslümanın yolculuğunu sağlama almış oluruz.

        Peki Sayın Fethullah Gülen bu yolculuğun neresinde ?
        Kuran’da mı Sünnet’te mi ? Akıl’da mı ? Kur-an’a ayet ekleyemeyeceğine, Sünnet’e sünnet katamayacağına ve de aklımıza fikir vermek gayreti olmadığına göre, Dinler arası diyalog ve devletin damarlarında gezinmek dışında Hocaefendinin bu millete verdiği mesaj nedir ?

        Diyanet işleri başkanlığıının kayıtlarına göre orta düzey bir din görevlisinden başkası değilken, eğer kendisine Allah katından vahiy gelmedi yahut ilim verilmedi ise nasıl oluyor da kendisini kutsuyoruz?
        Ki eğer kednsisine ilim verilmiş ise onu ispat etmekle mesul iken ve eğer kendisine vahiy gelmiş ise onu açıkça beyan etmekle mesul iken nasıl oluyorda bu kadar gizli ve kapaklı bir yaşam sürüyor.

        Ey Fethullah Gülen Hocaefendi bizlerden gizlediğin (esirgeyip de kendine sakladığın) nedir ?
        Allahın (c.c.) Vahyi mi? Peygamber (s.a.v.) Sünneti mi?
        Yoksa ABD den aldığın icazet mi?

    • anti feto
      Mayıs 10, 2011, 8:57 pm

      anana sordunmu peydahlanma sürecine kimlerin katkısı olmuş acaba. bi ucundanda feto dokundurmuş heralde…

  6. SAVAŞ ÇAKMAK
    Mayıs 8, 2011, 11:24 am

    kişileri yaptıkları ile değerlendirmek lazım. bu millete tavsiyem sayın fetullah gülen ABD vatandaşlığına kabul edilirken ona kimler kefil oldu. bu kefil olanlardan bir tane TÜRK dostu olarak isim yapmış olan varsa o zaman sevilmeye layıktır

    • Ismilazimdegil
      Mayıs 10, 2011, 12:54 pm

      Cahil senii.. ABD vatandaşı değil , başvurusu bile yok..Azıcık araştırın , bilgiden korkmayın..

  7. gökmen
    Mayıs 8, 2011, 12:45 am

    bu herife hoca efendi diyorlar bazı arkadaslar demek ki futullah onları da besliyor para ile beyinlerini yıkıyorlar arkadasların satılmşlar dini herseye alet ediyorlar hacca gitmiş yada gitmemiş bu sorun değil her hcca gidenn günahı af olmayacak bunu herkes iyi biliyor dini alet ederek milleti sömürdüğü paralarla hacca gitse ne olacak allah rızası için yardım yapsın bakalım bu fetuulah dedikleri maluk uyanın millet türkiye böyleleri yüzünden satıldı… heee peki bu herifi senelerden beridir nie türkiyeye sokmuyorlar kendi ülesinde nie yasamıyor bu adam madem allahını cok seviyor müslüman bir ülkede ibadet yapıp fakirlere yardım etsin yaa ozamn adam derim amerikalyla birleşip türkiyenin sularını satmaya başlamıştı arkadslar acıp belgesel seyredin gizli kameralarla cekilmiş kayıtları izleyin tavsiyem

  8. emre
    Mayıs 7, 2011, 4:13 pm

    Hem Turk hem Amerikan derin devletleriyle olan baglantilari hakkinda bir soz etmemissiniz. Komunizmle Mucadele Derneginden haberiniz yok mu? Bu adam bir masa, bir din taciri, ve ayni zamanda egitimsizdir. Bu nitelikleri tasidigini bile bile izinden gitmek icin salak olmak lazim.

    • Ismilazimdegil
      Mayıs 10, 2011, 12:56 pm

      Kendisi Lise mezunudur , Atatürk ondan sadece 4 yıl fazla eğitim almıştır. 4 yıl fazlalık , tapınmak için yeterli bir süre midir?

  9. Mehmet Fatih
    Mayıs 6, 2011, 8:05 pm

    Kimin uşağı olduğunuz belli oldu. Amerikan beyinsizleri sizi. Beyninizin ta içine sokayım sizin

  10. bahadır
    Mayıs 5, 2011, 10:05 pm

    fettullah gülen en kısa zamanda tövbe edip ALLAHA sıgınması gereken bir kuldur başka birşey degildir .. ayrıca siyasettende uzak durmalı elini siyasetten yargıdan cekmelidir kendini aklamalıdır aklanmadıgı sürece töhmet altında kalacaktır ….

    • Ismilazimdegil
      Mayıs 10, 2011, 12:57 pm

      Aklanmadığı bir dava şu anda yoktur. Hepsi beraat..

  11. Simon
    Mayıs 4, 2011, 7:36 pm

    שלום!
    ben sayin hocaniza haksizlik edildigini dusunurum. Cunki o USA & Israelin cikarlari icin caba sarfetmektedir. teroristlerin Ashdod limanina mavi marmara ile yaptiklari saldiriyi karsilik ISAF Israeli savundugunda fethullah begh cok guzel bir konisma yaparak teror orgutunu (insani yardim vakfi denir ama hepsinde silah vardir.)yaninda olmadigini belirtmistir. israel topraklarina kan dokmeye disardan gelenleri cok guzel soylemistir. bence bir an once ulkenise donmeli ve hakettigi saygi gosterilmelidir. kendisi USA & Israelin sizin icin ne buyuk bir lutif oldugunu iyi bilir.

  12. İnci Cünyır
    Mayıs 4, 2011, 4:15 pm

    evet fethullah hocamız cok muhteremdir. muhammed ile birbirlerini sikmeyi pek severler.

    • BENHUR
      Mayıs 4, 2011, 5:02 pm

      Şerefsiz yaratık ama bu tür konu başlıkları iyi oluyor bir nevi turnusol kağıdı gibi.İçeride ki kafir kızılbaş dölleri renklerini belli ediyor.Lan şerefsiz nerelisin sen..Tunceli mi gavat izmirli mi nereli.Anadolu çocuğu olmadığın belli.Hangi orospunun çocuğusun

      • Ismilazimdegil
        Mayıs 10, 2011, 1:00 pm

        Adından kendisinin de dişil oduğu belli..Gavat biraz uygunsuz kaçıyor, o..pu daha uygun sanırsam 🙂

    • Zafer Zengin
      Mayıs 9, 2011, 8:34 am

      Ya lütfen arkadaşlar bu piçlere orospu çocuğu demeyin yaaa. Bunlar insanlıktan nasibini alamamış, ucubelerdir. Bu tipler insan değil ki onları insani bir yere koyuyorsunuz. Olsa olsa piçlerdir. Emneni piçi, yahudi piçi…Bilumum piç çeşidi… Allah sizin ve sizin gibilerin belsını versin inci cünyır piçi… Evet sen gayet net bir piçsin…

  13. tekin sungur
    Mayıs 2, 2011, 4:58 pm

    Bu vatan haini şerefsize birde hoca efendi demezlermi..efendiliği kim kaybetmişde bu cia ajanı satılmış hain bulmuş..benliklerini yitirmiş..kişiliksiz kimliksiz ve donanımsız bir sürü gafile efendi dedirtebilirsiniz..Ancak ATATÜRK ilke ve devrimleri doğrultusunda yetişmiş ve bilinçlenmiş aydın fikirli vatansever ve dindarlara bu şerefsizi kabul ettiremezsiniz..Gün gelecek bu ihanetin hesabını verecek pensilvanyada cia nin kucağında oturan bu hain ve onun maşaları…

    • Zafer Zengin
      Mayıs 9, 2011, 8:36 am

      Yuh be Hayvan. Hayvan oğlu hayvan… Gün gelecek konuştuklarınıza pişman olacaksınız ama… Şimdilik şerefsiz demekle yetiniyorum size…

  14. öztürk bozkurt
    Mayıs 2, 2011, 12:09 pm

    ..edit..

    *EDIT:Küfür (Sen … anladın)

  15. öztürk bozkurt
    Mayıs 2, 2011, 12:05 pm

    ..edit..

  16. öztürk bozkurt
    Mayıs 2, 2011, 12:03 pm

    …edit..

  17. YAVUZ
    Mayıs 2, 2011, 10:42 am

    GÖNÜLLER SULTANI PEYGAMER EFENDİMİZE SELAM OLSUN
    TÜM KALPLER SEVGİYLE DOLSUN
    FETTULAH GÜLEN HOCAYA CANIM FEDA OLSUN
    DOST

  18. Mayıs 1, 2011, 9:46 pm

    Konuyla ilgili başka bir sitede, bir soruya cevap vermek için yazdığım bir yazıyı koyayım buraya.

    Cemat eğer Fethullah Gülen Cemaati ise.

    Siyasi sebepler

    1) Her Zaman güçlüden yana olmaları.
    2) Başörtüsü meselesine zmanında sahip çıkmamaları,müslümanları zorda bırakacak açıklamalar yapmaları.
    3) Filistin meselesine sahip çıkmamaları. Vefilistinlealakalı her konuda İsrail propagandasına hizmet etmeleri.
    4) 12 Eylülde güçlüolan kenan paşaya destek vermeleri.
    5) Çiller ve Ecevit gibi isimleri desteklemeleri.
    6) Amerika ilekankiolmaları.
    7) Orta Asyada İran ve Araplara karşı kullanılmaya razı olup Amerikanın dümen suyunda gitmeyi marifet sanmaları. 8) Siyaseten güvenilmez ve kaypak olmaları.
    9) İmam- Hatiplerrin kapatılması esnasında, “insanlar dinleriniilahiyatfakültelerinde de öğrenebilirler demeci ile süreci desteklemeleri.
    10) Mavi Marmara olayında siyonistlere uşaklık etmeleri. Türkiyekamuoyunda sıkışan İsrail’e can simidi olmaları.
    11) 28 şubat sürecinde Refah Partisi nezdinde müslümanlar yargılanırken, kendiküçük hesaplarının derdine düşmeleri.

    Sosyal sebepler
    1) Adeta paraya tapmaları. Para toplamakiçin herşeyi mübah saymaları. Cebinden para çıkartmakiçin, “seni peygamberin önünde namaz kıldırıken rüyamda gördüm” yalanlarsöyleyerek insanlarla oynamaya vracak kadar parahırsına düşmüş olmaları.
    2) Başka cemaatlere karşı, yüzlerine gülüp arkalarından kuyularını kazmaları.
    3) Sadece kendilerini hak yolda zannetmeleri.
    4) Müslümanları kapitalistleştirmeler.
    5) Cemaatiçinde yetiştirdikleri insanları saflaştırmaları. Düzeysizleştirmeleri.
    6) İslamiilimlere önem vermemeleri. Sadece Risale okumaları, yada hazır bilgivermeleri. Tefsir, hadis, fıkıh gibi islami ilimleri cemaat mensuplarına öğretmeyerek, algı düzeylerini düşük tutmaları.
    7) İslam kardeşliği yerine cemaat kardeşliğine inanmaları. Diğer cematlerden olup da cemaate sempatiylebakmayan kişilerlearkadaşlık yapılmasına engelolmaya çalışmaları. 8) Eleştiri kültürünü tıkamak için, gıybet, hak hukuk kavramlarını arkasına saklanmaları.
    9) Herh hareketlerinin yapmacık olması.
    10) Aklı başında olup, İslamdan uzak insanların bu rezilliklerle karşılaşıp İslam’a düşman kesilmesine sebep olmaları. İslam’ı temsilden uzak olmaları. Olumsuz bir imajlarının olması.
    11) Kafirlere gösterdikleri hoşgörüyü müslümanlardan esirgemeleri.

    İtikadi sebepler

    1) Risalelerin İlham yoluyla yazıldığına inanmaları.
    2) Kendihareketlerini peygamberden sonraki ikinci çıkış saymaları.
    3) Fethullah Gülen’de vehbiilimolduğuna inanmaları.
    4) Fethullah Gülen yada başka abilerin Hz.Muhammed ile görüştüğüne inanmaları. Bazı ruhanişahsiyetlerin evlerini aiyaret ettiğine inanmaları.
    5) Hristiyanlarla diyalog namına yaptıkları komediler.
    6) Fethullah Gülen’in Papa’ya yazdığı mektup.

    Kişisel sebepler
    1) Cemaatten kazık yemek, kazık atamamak, sürtüşmek gibi şahsi sebeplerlede cemate pek çok kişi düşman olmaktadır.

    İslam düşmanlığı
    1)Laikler,kemalistler, solcular, sosyalistler ve benzeri görüşteki insanların islama karşı olan düşmanlıklarını cemaat üzerinden ifade etmeleri.

    • cengiz
      Mayıs 2, 2011, 3:26 pm

      fikri olarak olgun lakin temelde yanlış ve hurefe bilgilerle dolu. Rabbim inşallah hepimize doğruları gormeyi nasip eder.

  19. gürsel çevik
    Mayıs 1, 2011, 7:01 pm

    dinler arası diyaloğ olurmu olmaz çünkü;“Ey iman edenler! Yahudileri ve hıristiyanları dost edinmeyin. Onlar birbirlerinin dostudurlar. Sizden kim onları dost edinirse, şüphesiz o onlardan olur. Şüphesiz Allah, zalim kavmi doğru yola iletmez.” (Maide,51)

    • Mayıs 1, 2011, 9:45 pm

      Konuyla ilgili başka bir sitede, bir soruya cevap vermek için yazdığım bir yazıyı koyayım buraya.

      Cemat eğer Fethullah Gülen Cemaati ise.

      Siyasi sebepler

      1) Her Zaman güçlüden yana olmaları.
      2) Başörtüsü meselesine zmanında sahip çıkmamaları,müslümanları zorda bırakacak açıklamalar yapmaları.
      3) Filistin meselesine sahip çıkmamaları. Vefilistinlealakalı her konuda İsrail propagandasına hizmet etmeleri.
      4) 12 Eylülde güçlüolan kenan paşaya destek vermeleri.
      5) Çiller ve Ecevit gibi isimleri desteklemeleri.
      6) Amerika ilekankiolmaları.
      7) Orta Asyada İran ve Araplara karşı kullanılmaya razı olup Amerikanın dümen suyunda gitmeyi marifet sanmaları.
      8) Siyaseten güvenilmez ve kaypak olmaları.
      9) İmam- Hatiplerrin kapatılması esnasında, “insanlar dinleriniilahiyatfakültelerinde de öğrenebilirler demeci ile süreci desteklemeleri.
      10) Mavi Marmara olayında siyonistlere uşaklık etmeleri. Türkiyekamuoyunda sıkışan İsrail’e can simidi olmaları.
      11) 28 şubat sürecinde Refah Partisi nezdinde müslümanlar yargılanırken, kendiküçük hesaplarının derdine düşmeleri.

      Sosyal sebepler
      1) Adeta paraya tapmaları. Para toplamakiçin herşeyi mübah saymaları. Cebinden para çıkartmakiçin, “seni peygamberin önünde namaz kıldırıken rüyamda gördüm” yalanlarsöyleyerek insanlarla oynamaya vracak kadar parahırsına düşmüş olmaları.
      2) Başka cemaatlere karşı, yüzlerine gülüp arkalarından kuyularını kazmaları.
      3) Sadece kendilerini hak yolda zannetmeleri.
      4) Müslümanları kapitalistleştirmeler.
      5) Cemaatiçinde yetiştirdikleri insanları saflaştırmaları. Düzeysizleştirmeleri.
      6) İslamiilimlere önem vermemeleri. Sadece Risale okumaları, yada hazır bilgivermeleri. Tefsir, hadis, fıkıh gibi islami ilimleri cemaat mensuplarına öğretmeyerek, algı düzeylerini düşük tutmaları.
      7) İslam kardeşliği yerine cemaat kardeşliğine inanmaları. Diğer cematlerden olup da cemaate sempatiylebakmayan kişilerlearkadaşlık yapılmasına engelolmaya çalışmaları.
      8) Eleştiri kültürünü tıkamak için, gıybet, hak hukuk kavramlarını arkasına saklanmaları.
      9) Herh hareketlerinin yapmacık olması.
      10) Aklı başında olup, İslamdan uzak insanların bu rezilliklerle karşılaşıp İslam’a düşman kesilmesine sebep olmaları. İslam’ı temsilden uzak olmaları. Olumsuz bir imajlarının olması.
      11) Kafirlere gösterdikleri hoşgörüyü müslümanlardan esirgemeleri.

      İtikadi sebepler

      1) Risalelerin İlham yoluyla yazıldığına inanmaları.
      2) Kendihareketlerini peygamberden sonraki ikinci çıkış saymaları.
      3) Fethullah Gülen’de vehbiilimolduğuna inanmaları.
      4) Fethullah Gülen yada başka abilerin Hz.Muhammed ile görüştüğüne inanmaları. Bazı ruhanişahsiyetlerin evlerini aiyaret ettiğine inanmaları.
      5) Hristiyanlarla diyalog namına yaptıkları komediler.
      6) Fethullah Gülen’in Papa’ya yazdığı mektup.

      Kişisel sebepler
      1) Cemaatten kazık yemek, kazık atamamak, sürtüşmek gibi şahsi sebeplerlede cemate pek çok kişi düşman olmaktadır.

      İslam düşmanlığı
      1)Laikler,kemalistler, solcular, sosyalistler ve benzeri görüşteki insanların islama karşı olan düşmanlıklarını cemaat üzerinden ifade etmeleri.

    • Ismilazimdegil
      Mayıs 10, 2011, 1:07 pm

      Diyalog dostluk demek değildir. Ebu Süfyan ki Peygamberimize en ağır işkenceleri yapanlardan biridir , Mekke’nin fethinden sonra müslüman olmuştur , hanımı Hint de Hz. Hamza’yı öldürtmüş fakat sonra müslüman olmuştur. Hz.Hamza’yı öldüren Vahşi de sonra müslüman olmuştur , günümüzde Hz.Yahşi diye adlandırılır. Konuşmadan insanları islama çağıramazsınız. Teknolojinin galip geldiği günümüzde , en büyük galibiyet ikna ile alınandır. Yoksa gerçek anlamda cihada çıktığınız anda dünyadaki tüm ülkelerin sadece 3 düğmelik işi vardır ki buna cihad değil intihar denir. Zaman ikna ile kalelerin içten fethedilmesidir ki bunun en büyük örneği Gülen cemaatidir.

  20. ismail akilli
    Nisan 27, 2011, 7:34 pm

    Hocaefendi hakkinda yazilmis olan birkac yaziyi okuyunca üstadin söylemis oldugu söz aklima geldi.ZALIMLER ICIN YASASIN CEHENNEM-Sayin Fetullah Gülen Hocaefendi icin böyle cirkin iftiralarda bulunanlari üstelik onun hakkinda dogru dürüst bilgi edinmeden sirf ERGENEKON saniklari ve onlar gibi düsünenlerin yönlendirmesiyle memleketimizin hatta su an dünyanin en saygin yasayan sahsiyeti hakkinda ileri geri konusan su insanlari ALLAHÁ havale ediyorum.

  21. Dev-Yol
    Nisan 25, 2011, 5:22 pm

    ADMİN SEN ADAM OLDA REAL HAYATTA BENİM KARŞIMA ÇIK !
    O ZAMAN SANA NELER YAPACAĞIM GÖR !
    İSTEDİĞİN KADAR SİL BU YORUMLARI AMA BU DÜŞÜNCELERİ BEYNİMDEN SİLİCEK HALİN YOK YA ! BİZ DEVRİMCİLER SİZLERİ DÜNYADAN KAZIYACAĞIZ !

    TEK YOL DEVRİM !
    KAHROLSUN FAŞİST AKP!

    • YAVUZ
      Mayıs 2, 2011, 10:06 am

      İNSAN TANIMADIĞINA DÜŞMAN
      BİLMEDİĞİNDEN KORKAR
      SEVEN KALP OL
      ÇÜNKÜ SENDE İNSANSIN

  22. Arda
    Nisan 23, 2011, 11:47 am

    Türkiye’nin yetiştirdiği en büyük alim. Ama hala Amerika’da.
    Komik şeyler bunlar. Kim kimi kandırıyor?

    Amerika’nın haberi olmadan gidecek yurt dışında okullar açacak Türk dilini ve İstiklal marşını öğretecek.

    Çok merak ediyorum Amerika’ya vaatlari neler?

    Mesela siz beni cumhurbaşkanı yapın ben size Doğu Anadolu’yu vereyim.

    Ya ne bileyim fikir jimnastistiği yapıyorum…..

    • Zafer Zengin
      Mayıs 9, 2011, 8:39 am

      Ne zaman cuöhurbaşkanı olacak. Öldükten sonra mı? Sen olsan yaparmısın bu yaştan sonra?

    • Ismilazimdegil
      Mayıs 10, 2011, 1:09 pm

      Bu jimnastik , kireçlenmiş kafanda bir işe yarayacak gibi görünmüyor. Sanırım yanlış hareketler yapıyorsun. Bir de öbür taraftan yap..

  23. sercan
    Nisan 16, 2011, 10:04 am

    sümüklü

  24. Nisan 7, 2011, 12:05 am

    oooo polemiğin vazgeçilmez adresi hoca efendi 🙂 eleştiren kişileri merak ediyorum ne ne kadar tanıyorlar veya ne kadar okudular kitalarını ama gerekte yok zaten nasıl olsa basın medya anlatıyor devamlı 🙂 sesini duyurmak isteyen birileri önce hoca efendiden dem vuruyor ona bir çamur atıyor sonra ne kusacaksa kusuyor bende olsam öyle yaparım baktım biryerlere gelemiyorum önce hoca efendiye çamur atar ne bileyim birşeyler uydurur gündeme oturur sonra birşeyler gevelerim bu ülkede biryere gelmek istiyorsanız bunu yapacaksınız 🙂 eskiden öyleydi şimdi okadar basit olmuyo herkeze duyrulur 🙂 hadi işinize

    • manisalı
      Nisan 12, 2011, 7:41 pm

      efendin nezaman hacca gidece bi sorsana kardeş

      • Nisan 27, 2011, 8:15 pm

        18.02.1968 İlk Kez Hacca Gitti. Toplam 3 kez hacı oldu.

        İzmir Kestanepazarı Kur’an Kursunda hocalık yaparken Diyanet İşleri Başkan
        Vekili Lütfü Doğan kendisini telefonla arayarak Diyanet Görevlisi olarak
        hacca gönderileceği söyleyince o sene ilk kez hacca gitti. 1968 Yılı
        Kurban ve Hac mevsimi Mart ayının 10’unda idi. Fethullah Gülen’in hacca gidişi ile ilgili haber 19 Şubat 1968 tarihli İttihad gazetesinde yer aldı….

        • Ismilazimdegil
          Mayıs 10, 2011, 1:12 pm

          Bilgi cahili bunlar kardeş..Senin yazdıklarına inanmazlar , araştırmak da istemezler. Yıllardır inşa ede durdukları hayal dünyaları yıkılır çünkü..Sadece çamurdan anlar onlar…

  25. ali
    Nisan 5, 2011, 8:38 pm

    anlayamadim bu site kime karsi devrim yapiyor? Fethullah Gulen Hoca Efendiye attiginiz 1 tane iftira dogru omasa bunun altindan nasil kalkacasiniz?onun arkasainda kilinan namaz kabul olmaz yazmissiniz hasa siz Allah misiniz ki hangi namazin kabul olup olmayacagini yaziyorsunuz?
    gidip hiristiyan ulkeye siginiyor demissiniz. Efendimiz ilk muslumanlari habesistandaki Hiristirayan kiralina gondermedi mi? ilk muslumanlari ozaman efendimiz hasa hiristiyan misyoneri miydi?
    sizler artik iftira yazarak birsey yapamazsiniz inanmaniza gerek yok kim kim olduguna ama iftra atipta gunah kazanmayin. ha demissinizn ki 35 yillik dostunun yazdigi kitaba bak demissiniz. Nurettin verenin kitabina. 35 yillik dostu degil oz Amcasi olan 2 tane enistesinin babasi ve 50 yillik komsusu olan ebu Lehep efendimiz hakkinda soyledikleri nekardar dogru olma ihtimali varsa Nurettin vereninde yakinlik itibari ile dedikerinin okadar dogru olma ihtimali vardir.
    saygilarimla

  26. Mart 29, 2011, 10:05 pm

    EY TÜRK GENÇLİĞİ!
    Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır!
    Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur !

  27. Mart 29, 2011, 7:21 am

    MÜSLÜMAN KARDESI AC KEN KENDIN TOK YATMAK YOK DINIMIZE GÖRE DEYILMI,FETULLAH HIN YASADIGI BIR VILLAMI DEYIM MALIKANEMI AMANIN KORUMALAR BIR ELI YAGDA BIR ELI BALDA OBAMANIN PARMAGIDA FETULLAHIN KICINDA TABI BU ARADA TATLI TATLI YEMENIN ACI ACI CIKARMASI VARDIR ADAMA ÖYLE BELES YEMEK VERMEZLER BIR HOCA EFENDI CIKARDILAR GIDIYOR KARDESIM BU ADAM MIN NERSI HOCA BU ADAM KULLANILAN BIR MASSA TÜRKIYEDE ARANDI FILAN YOK ARANSA NE OLACAK EMNIYET TAYIP ELINDE KIM NE YAPACAK KI BUNA O KADAR BÜYÜK BIR GÜCÜ VARKI ISTE TÜRKIYEDE SIYASETI DEYISTIRIPDE TAYIBI BASA GETIRDI O KADAR VAR MASONMU DEYIM PAPAZMI DEYIM AMA SU BIR GERCEKKI MÜSLÜMANLIKLA HIC BIR ALAKASI YOK SADECE ELINDE KURAN AGLAR DURUR BENIM ZAVALI MILLETIMI KANDIRIR TEHLIKEYE DIKKAT BUNLARIN ALLAH ICIN CALISTIGI YOK BUNLAR ES BASKAN BUNLAR PARCALAMAK ICIN GELMIS DINI EZBERLEMIS BIZIM ZAFIMIZI BILDIKLERI ICIN BU DINI ALET EDEREK BIZI BIR BIRIMIZE KIRDIRIP ÜLKEMIZI PARCALAMAK ICIN KURULMUS BIR CEMATIR DIKAT EDELIM

    • YAVUZ
      Mayıs 2, 2011, 10:26 am

      sen hiç müslüman kardeşinin derdiyle dertlendinmi?
      aç doyurdunmu?
      hasta ziyaret ettinmi?
      ALLAH rızası için birşey yaptınmı?
      DOST

      • Ismilazimdegil
        Mayıs 10, 2011, 1:15 pm

        Allah inancı olsa o dediklerini yapar da , kişi ateist olunca böyle çamur yalar durur , haliyle kustuğu da ancak çamur olur.

    • Zafer Zengin
      Mayıs 9, 2011, 8:41 am

      Cahil angut. Git azıcık araştır. Her söylenene inanma…

  28. u.b.ö
    Mart 28, 2011, 6:36 pm

    eğer gerçekten Allah’tan korkunuz varsa vatanınızı satmayın amerikaya peşkeş çekmeyin yeter artık bu ülkenin üzerinden oynanan oyunlara dur deyin şunuda unutmayın küçük düşünen beyinler SAygıdeğer paşam ATATÜRK yaşasaydı dünyanın süper gücü biz olacaktık ve sizin ilah gibi taptığınız adamları tek tek asardı .

    • alptekin
      Nisan 28, 2011, 2:38 pm

      ulan ilah gibi taptığınız diyon asıl siz tapıyosunuz ATAya

    • cengiz
      Mayıs 2, 2011, 3:44 pm

      bknz. Türkiyenin ekonomik, sosyol, teknolojik ve eğitim gelişimi?

    • Ismilazimdegil
      Mayıs 10, 2011, 1:17 pm

      Doğru , islam alimlerini , zamanında kel Ali’lerin yaptığı gibi , teker teker asardı belki ama önce sizinkiler onu asmazsa..Benim size bıraktığım ilkeleri böyle kıçınızdan mı anladınız deyince muhtemelen sizinkiler kaldıramazdı , bir ihtilal de ona yaparlardı.

  29. abdullah
    Mart 19, 2011, 8:19 pm

    Hocanın Müslümanlığını tartışacak değilim ama bana hiç sevimli gelmeyen bir tip. Taşerona benziyor. izin aldığığ mihraklar nezdinde makbul bir taşerona benziyor.

    • YAVUZ
      Mayıs 2, 2011, 10:15 am

      nasılda bildin gerçekten taşeron
      ama CENABI -I ALLAHIN PEYAGBERİMİZİN
      sevgisinin taşeronu dost

    • Zafer Zengin
      Mayıs 9, 2011, 8:43 am

      Cehalet böyle birşey olsa gerek… Hep merak etmişimdir, cahil nasıl bir şey diye…

  30. enes reis
    Şubat 20, 2011, 11:06 am

    dedigin gibi necati bu insanlain en buyuk dayanagi kurani kerim neden peki cunku inancli bir insanin hassas noktasidir cahil bir insani kandirmaktan kolay ne varki bu zamanda bu ulkede pkk asker kiligina girip insanlari olduruyo sonra asker bizim insanimizi oldurdu diyo sonra cahil macera arayan genclere iste askerler bizim insanimi oldurdu deyip daga cikartiyo tabi sana gore bunlar masal olabilir sen inananmak istemiyorsan ben ne yapabilirim sen diyosunki kuranda bunlarin dayandigi ayet var hayir kesinlikle yoktur kuran evrensel bir kitaptir ayetleeri degistirp veya carptirip bu insanlara dayanak gosteriyolar oysaki_(al imran suresi ayet 78 ac oku)=Onlardan (Kitap ehlinden) bir grup var ki, Kitab’dan olmadığı halde Kitab’dan sanasınız diye (okudukları) Kitap’tanmış gibi dillerini eğip bükerler ve, “Bu, Allah katındandır” derler. Halbuki o, Allah katından değildir. Bile bile Allah’a karşı yalan söylerler=sen kuran inanmayabilirsin ama kurani terorislerin bir dayanagi bir kitabi olarak gosteremessin boyle yaparsan bir islam tarihini yuzbinlerce peygamberi- alimi vs hice sayarsin

Comment pages

alat demirov için bir cevap yazın Cevabı iptal et

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: