Atatürk “Gökten indiği sanılan kitapların dogmaları”


Bu videoyu eminim bilmeyeniniz izlemeyeniniz kalmamıştır.Can Dündar’ın MUSTAFA filmi olmasaydı belkide hiç gün yüzüne çıkmayacaktı.BAykal’ın ve Kemalist çevrenin neden Can Dündar’ı Mustafa belgeselinden dolayı kıyasıya eleştirdiğini anlamak için bu sözleri Mustafa Kemal’in ağzından işitmek kafi.Yıllarca sunulan Mustafa Kemal rol modeli ve tabusu bizzat kendi ağzıyla yıkılmış oluyordu.Mustafa Kemal halkının %99’u müslüman olan ve islam ümmetinin halifesinin yurdunda toprağında ve bizzat yaşadığı mekanda kesin bir zafer ilan ediyordu neydi o zafer?

O sözleri bir kez daha hatırlayalım ;

adsız“Bizim devlet idaresinde ki ana programımız CHP programıdır,bunun kapsadığı prensipler idarede siyasette bizi aydınlatıcı ana hatlardır,fakat bu prensipleri gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutmamalıdır,biz ilhamlarımızı gökten ve gaipden değil doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz.”

http://www.tbmm.gov.tr/tarihce/ataturk_konusma/5d3yy.htm

(TBMM resmi arşiv)

 http://video.google.com/videoplay?docid=-7362475301812906693

Bu sözlerden sonra müslüman ve Allah’ı ve kitabı Kur’ana ve onun son peygamberine inanan bir kimse için yapacak tek şey kalıyor.

Mustafa Kemal’in DİN hakkında ki islam hakkında ki diğer görüşleri ve sözleri ;

  • “Türk milleti birçok asırlar,bir kelimesinin manasını bilmediği halde Kuran’ı ezberlemekten beyni sulanmış hafızlara döndü”

  • Türkler, Arapların dinini kabul etmeden evvel büyük bir millet idi. Arapların dinini kabul ettikten sonra millî rabıtalarını gevşetti,millî hislerini uyuşturdu.

  • Bu Arap fikri, ümmet kelimesi ile ifade olundu. Muhammed’in dinini kabul edenler, kendilerini unutmaya, hayatlarını Allah kelimesinin, her yerde yükseltilmesine hasretmeye mecburdurlar.

  • Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz

 “Allah-u a’la külli şey-in kadir”

 

  1. Anonim
    Temmuz 23, 2016, 2:19 am

    çok doğru söylemiş bravo paşam

  2. Ekim 21, 2012, 2:57 pm

    ”TÜRK MİLLETİ UYANIYOR” SİL LAN O NİCK NAME ‘Nİ ..edit.. DİNCİ SENİN TAPTIĞIN ..edit.. AMERIKADA YASIYORLAR ..edit… PAPARASI DEVLET OLMASA NEYLİYİM DİNİ AC KİTABI OKU BİRAZ EZBERE KONUSMA ESARET ALTINDA DİN OLMAZ ! ..edit..!

    EDIT:Küfür

  3. BENHUR
    Şubat 6, 2012, 9:28 pm

    Mustafa Kemal gizli dinsizdi.Ülke işgalden kurtulduktan sonra kendi diktatörlüğünü kurdu.
    Ancak bugün gelinin nokta ortada M.Kemal ve M.Kemal diyenler artık beş para etmiyor..

  4. Şubat 6, 2012, 2:56 am

    Yazık vallahi yazık ne yazacağımı bilemiyorum bu hallere düştük ya gerisi boş …

  5. Şubat 4, 2012, 10:10 pm

    bu laflarla ancak puta tapıcı kemalizm dinine iman edenleri kandırırsın

    • emre
      Şubat 4, 2012, 11:11 pm

      Yanlis puta tapiyor bunlar! Bizim putumuz Mekke’dir. Etrafinda fir fir doneriz.

  6. KAFİR CHP
    Şubat 4, 2012, 3:04 pm
  7. antiKAMALİST
    Şubat 4, 2012, 2:15 pm

    UMUT :
    1;halifeliğin kaldırılması ümmetten millete geçmede bir adım olmuştur.nitekim savaşta arapların emperyalistlerin yanın da olması halifeliğin etkisiz olduğu ve kaldırılması gerekliliğini doğurmuştur.
    2;iskilipli ve diğerlerinden kastın şeyh saitse açıklayayım;
    iskilipli; İstiklal savaşında Mustafa Kemal isyankardır, katli vaciptir, Yunan askerleri, padişahımız efendimizin daveti üzerine gelmişlerdir, onlara saygılı olalım diye yazılar yazan bir şerefsizdir. Türk askerlerine yazdığı mesajlarla, Türk askerinin cepheden çekilmelerini istemiş, padişahımın emirlerine karşı gelmeyin, Mustafa Kemal’e karşı gelin mealindeki yazıları Yunan uçakları tarafından cephedeki mevzilere atılmış, askerin dağılması amaçlanmıştır. Zaferden sonra istiklal mahkemelerinde yargılanmış ve asılmıştır
    sait ise yakalandığında üzerinde ingiliz altını ve kürdistan haritası çıkan vatan hainidir.
    3;topal osman kurtuluş savaşında çok emeği geçen bir askerdir
    4;Türkiye’de Batıcılık akımının önde gelen isimlerinden birisidir. II. Meşrutiyet dönemi düşünce yapısının şekillenmesinde etkili oldu. Sonradan İttihat ve Terakki’ye dönüşecek İttihad-i Osmani Cemiyeti adlı gizli örgütü kuran beş tıbbiyeliden birisi Abdullah Cevdet idi (diğerleri İbrahim Temo, İshak Sükûti, Mehmet Reşit ve Hikmet Emin). Ancak yaşantısı siyasal alanda etkin görevler alarak değil, bir düşünce üreticisi olarak devam etti. Dönemindeki ana düşünce akımlarının çerçevesinde kendine özgü görüşler geliştirerek düşünce tarihinde özel bir yer edindi. Türkiye’nin ilk kadın ve işçi hakları savunucularındandır. Tıp, felsefe, sosyoloji, siyaset alanlarında yetmişten fazla eserin yazarı veya çevirmenidir
    5;mustafa kemal zeki bir insandıbu konuyla ilgili 1905-1907 yılları arasında suriyedeyken bile ilgilenmiş ve inkılaba nasıl geçileceğini önceden belirlemiştir.latin harflerine bir gecede aniden geçildiği söylentisi asalaklar aittir.
    6;ezan neden türkçe okutuldu;halkın kendi öz dilini her alanda kullanması için.haydi felah olayında bir kanıt gösterirsen iyi olur.
    7;o kitap sadece hristiyanlığın eleştirisidir.kuranla alakası yoktur.istersen mustafa kemal in elmalılı hamdi yazıra kuranı türkçeye çevirmesi için emir verdiğini de söyle.
    8;ayasofya yüzyıllık bir geçmişe sahip.etrafta o kadar camii varken orada ibadet yapılması gereksizdir.fatih bedduasını başına çalsın.
    9;1ali çetinkaya 2 kılıç ali sonuncuyu hatırlamıyorum.bunların hepsi vatan hainlerine ingiliz uşaklarına gereken cezaları veren vatansever insanlardır.
    10,mustafa kemal kurtuluş savaşına halkı çekebilmek için bu yönteme başvurmuştur.o halka savaşın bağımsızlık için yapılacağını söylesen herhalde gülerlerdi.savaş sonrasında ise çelişkiye bir iki örnek verirsen iyi olur.
    11;müslüman oldukları için değil müslümanlığın ne olduğunu bilmedikleri için araplaştığını söylemiştir.türklerin araplaşma nedenleri emevilerde baş gösteren arap müslümanlar daha üstündür anlayışını benimsemeleri.oysa islamiyet böyle bir din değildir.
    mustafa kemal hiçbir kanunu doğrudan almamıştır.bu kanunları alırken mutlaka kanunları türk tarih süzgecinden geçirmiştir.istersen maddeleri bir karşılaştır hepsi birbirinin aynı mı tabii cesaretin varsa.
    12;bu milletin her ferdinin mustafa kemal i çok sevdiği söylenemez.arada sizin gibi asalaklar çıkıyor.
    ben chpli değilim ama chp 1960 darbesi olmasaydı kesinkes iktidar olacaktı;
    iktidar olamamasının sebebi bizim milletin cahilliğiyle doğru orantılıdır.kömüre oy satanların din sömürücülerine oy satanların olduğu yerde bu düzene karşı çıkanlar elbette iktidar olamaz,ama chp de bunları (köür dağıtımı din sömürüsü) yaparsa kesinkes iktidar olur.
    13;kendine şunu sor osmanlı türkmüydü.
    kanuni döneminde türkler aleyhine yazılmış bir sürü şiir vardır.osmanlıda sadece anadolu halkı türktü.yönetim kademesi hep devşirmelerden oluşmaktadır.bende osmanlıdan nefret ederim.işgal döneminde yaptıkları kahpelikleri de unutma.ör/kurtuluş savaşına destek verenler hakkında idam kararları vermeleri
    halkın üzerine yunan uçaklarıyla kurtuluş savaşına katılmamaları konusunda uyarılar dağıtması vs
    14;zekeriya beyaz,yaşar nuri öztürk te atatürkçüler ama islam düşmanları değiller.şunu unutma islam düşmanı olan herkes atatürkçü,her atatürkçüde islam düşmanı değildir.atatürkçülük siyasi akımdır dini değil.asıl islam düşmanlığı islamı yozlaştıran kendi çıkarları lehine kullananlardır
    15;mustafa kemal in amacı dediğin şey olsaydı inan bana yapar önündede kimse duramazdı.halifeliğin kaldırılma sebebini 1. maddede açıkladım.
    16;hayır;adnan menderes faşist yönetimlerde olan tahkikat komisyonunu kurdurduğu,cumhuriyet rejimini yıkmaya çalışan odaklara özgüven kazandırdığı,en ufak muhalefet çabasını bile yok etmek istediği,türk ekonomisini amerikaya peşkeş çektiği ve bağladığı,bağımsızlığı sattığı,din sömürüsü yaptıği ve daha nice sayamadıklarım için asılmıştır,halkı kandırma.
    17;olaya birde şöyle bak.neden darbeler chp iktidar olmaya ramak kalırken yapılmıştır?darbe sonunda iktidar asker olur parti değil bunuda öğren;parlamento feshedilir.
    18;tahkikat komisyonunu kurdurabildiklerine,vatanı abdye sattıklarına göre muktedir olmuşlardır.bu konu ayrıca tartışılması gereken konudur.misal bir devletin gücü sahip olduğu mallarla ölçülür.neden devletin sahip olduğu mallar hep sağ hükümetler döneminde satılmıştır.bu satılma kelimesini hafifletmek için buna özelleştirme derler.
    19;sorduğun soru çok garip.kemalist olduğunu iddia ettiğiniz ordunun neredeyse hergün istiklal marşını okuduğunu.acaba sen ne kaç günde bir okuyorsun.islami değerlere vurgu yaparlar mı? bir şiirde vurgu yapılması gereken yerleri ve halleri ve vurgu kurallarını öğren.
    20;kadının teşhiri senin gibi yobazların düşüncesidir.neredeyse tüm dünya, şeriat ülkeleri hariç kamusal alanda türbanı yasaklamıştır.bunu araştır.kaldıki aihm bile türbanın siyasi simge olduğuna karar vermiştir.
    mitinglerde türbanı sallayan sizlersiniz.geçenlerde almanyada türbanıyla okula giren çoçuğu okuldan attılar.AYRICA BAŞÖRTÜ DEĞİL TÜRBAN.başörtünün ne olduğunu araştır.türbanla aralarındaki farklar incele.
    21;yanılıyorsun,muhammedin devrimi her geçen güz sizin gibiler yüzünden yozlaşıyor.mustafa kemal in devrimleri bu halk tarafından anlanamadığı veya anlatılmadığı için sahip çıkılmıyor.bir anlasalar devrimleri sizin haliniz duman olur.bunuda bildiğiniz için eğitimi baltalamak için elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz.örnek;kıbrısta kurtuluş savaşı ve atatürk devrimleri annan planı ve akp nin emriyle ders kitaplarında çıkarıldı.biyerinizemi batıyorduda çıkardınız yoksa kıbrıstaki akp karşıtlığının yükselmesi sizi rahatsız mı etti
    22;anlamadığı bir şeyden zevk alan aptalın ta kendisidir.
    önemli olan zevk almak değil ne dediğini anlamaktır.kuran türkçeye çevrilince halk inanç tacirlerinin kucağına düşmedi.alıp okuyarak kendi öğrendi.tabi sizinde cahil halkı kullanmak ve yönetmek için elinizde birşey kalmayınca tutuştunuz.şu mantıktan bak ingilizce olarak hatta ritmide harika olan islama küfür eden bir sürü şarkı var.bunları dinleyen ama ne anlama geldiğini bilmeyen bir sürüde müslüman var.senin bu şarkıların içeriğinden ne anlama geldiğinden bahsetme hakkın yok.çünkü onlarda sizin gibi anlamını bilmeden ritmine ve ingilizce anlamına bakıyor.
    23;buna iki örnek zekeriya beyaz,yaşar nuri öztürk bunlardan iyi kuranı bilen bulabilir misin? arapçayıda çok iyi bilirler.türkçe mealdede üzerlerine yoktur. bu iki ismin nutuku da okuduklarına eminim.kaldıki ateist olan turan dursun kuranı en iyi bilen insanlardan biridir.son yapılan araştırmalar ateistlerin din bilgisinin inananlara göre daha fazla olduğunu gösteriyor.çünkü ateistler araştırıp sorgular.sizin gibi kayıtsız şartsız teslim olmaz.
    24;cumhuriyet tarihi yalanlarını öğrenmek için SİNAN MEYDAN
    fettullahın gerçek yüzünü öğrenmek istiyorsanız ERGÜN POYRAZ,NURETTİN VEREN
    osmanlı tarihinin gerçek tarihini öğrenmek istiyorsanız FARUK SÜMER
    devrimci olmak,gerçekleri öğrenmek,asalaklıktan kurtulmak,akıllanmak,hor görülmemek,aşağılanmamak,küçük görülmemek VE EN ÖNEMLİSİ İNSAN OLMAK İSTİYORSANIZ:”MUSTAFA KEMAL NUTUK”

    Vay kara cahil seni vay…ulan adam seni yerle bir etmiş birde utanmadan komik yalanlar uydurmuşsun.90 yıldır kendiniz çalıyorsunuz kendiniz oynuyorsunuz,başka bir numaranız yok.KADİR MISIROĞLU’nu daha önce duymuştum ama okumamıştım.Arkadaştan ALLAH RAZI OLSUN,şimdi KADİR MISIROĞLU’nu da okumaya başladım.Videolarını izledikçe hayran kalmamak mümkün değil,kemalistleri dümdüz ediyor.ilaveten MUSTAFA ARMAĞAN ve MUSTAFA AKYOL’u da tavsiye ederim.SİZİN DEVRİNİZ BİTTİ,bunu kafanıza sokun gerizekalı DİNSİZLER..!

    • emre
      Şubat 4, 2012, 11:14 pm

      Mustafa Akyol’u rehber alan bir insan ancak geri zekali olabilir.

      Arap oglu Arap!

  8. antiKAMALİST
    Şubat 4, 2012, 2:10 pm

    UMUT :
    1;halifeliğin kaldırılması ümmetten millete geçmede bir adım olmuştur.nitekim savaşta arapların emperyalistlerin yanın da olması halifeliğin etkisiz olduğu ve kaldırılması gerekliliğini doğurmuştur.
    2;iskilipli ve diğerlerinden kastın şeyh saitse açıklayayım;
    iskilipli; İstiklal savaşında Mustafa Kemal isyankardır, katli vaciptir, Yunan askerleri, padişahımız efendimizin daveti üzerine gelmişlerdir, onlara saygılı olalım diye yazılar yazan bir şerefsizdir. Türk askerlerine yazdığı mesajlarla, Türk askerinin cepheden çekilmelerini istemiş, padişahımın emirlerine karşı gelmeyin, Mustafa Kemal’e karşı gelin mealindeki yazıları Yunan uçakları tarafından cephedeki mevzilere atılmış, askerin dağılması amaçlanmıştır. Zaferden sonra istiklal mahkemelerinde yargılanmış ve asılmıştır
    sait ise yakalandığında üzerinde ingiliz altını ve kürdistan haritası çıkan vatan hainidir.
    3;topal osman kurtuluş savaşında çok emeği geçen bir askerdir
    4;Türkiye’de Batıcılık akımının önde gelen isimlerinden birisidir. II. Meşrutiyet dönemi düşünce yapısının şekillenmesinde etkili oldu. Sonradan İttihat ve Terakki’ye dönüşecek İttihad-i Osmani Cemiyeti adlı gizli örgütü kuran beş tıbbiyeliden birisi Abdullah Cevdet idi (diğerleri İbrahim Temo, İshak Sükûti, Mehmet Reşit ve Hikmet Emin). Ancak yaşantısı siyasal alanda etkin görevler alarak değil, bir düşünce üreticisi olarak devam etti. Dönemindeki ana düşünce akımlarının çerçevesinde kendine özgü görüşler geliştirerek düşünce tarihinde özel bir yer edindi. Türkiye’nin ilk kadın ve işçi hakları savunucularındandır. Tıp, felsefe, sosyoloji, siyaset alanlarında yetmişten fazla eserin yazarı veya çevirmenidir
    5;mustafa kemal zeki bir insandıbu konuyla ilgili 1905-1907 yılları arasında suriyedeyken bile ilgilenmiş ve inkılaba nasıl geçileceğini önceden belirlemiştir.latin harflerine bir gecede aniden geçildiği söylentisi asalaklar aittir.
    6;ezan neden türkçe okutuldu;halkın kendi öz dilini her alanda kullanması için.haydi felah olayında bir kanıt gösterirsen iyi olur.
    7;o kitap sadece hristiyanlığın eleştirisidir.kuranla alakası yoktur.istersen mustafa kemal in elmalılı hamdi yazıra kuranı türkçeye çevirmesi için emir verdiğini de söyle.
    8;ayasofya yüzyıllık bir geçmişe sahip.etrafta o kadar camii varken orada ibadet yapılması gereksizdir.fatih bedduasını başına çalsın.
    9;1ali çetinkaya 2 kılıç ali sonuncuyu hatırlamıyorum.bunların hepsi vatan hainlerine ingiliz uşaklarına gereken cezaları veren vatansever insanlardır.
    10,mustafa kemal kurtuluş savaşına halkı çekebilmek için bu yönteme başvurmuştur.o halka savaşın bağımsızlık için yapılacağını söylesen herhalde gülerlerdi.savaş sonrasında ise çelişkiye bir iki örnek verirsen iyi olur.
    11;müslüman oldukları için değil müslümanlığın ne olduğunu bilmedikleri için araplaştığını söylemiştir.türklerin araplaşma nedenleri emevilerde baş gösteren arap müslümanlar daha üstündür anlayışını benimsemeleri.oysa islamiyet böyle bir din değildir.
    mustafa kemal hiçbir kanunu doğrudan almamıştır.bu kanunları alırken mutlaka kanunları türk tarih süzgecinden geçirmiştir.istersen maddeleri bir karşılaştır hepsi birbirinin aynı mı tabii cesaretin varsa.
    12;bu milletin her ferdinin mustafa kemal i çok sevdiği söylenemez.arada sizin gibi asalaklar çıkıyor.
    ben chpli değilim ama chp 1960 darbesi olmasaydı kesinkes iktidar olacaktı;
    iktidar olamamasının sebebi bizim milletin cahilliğiyle doğru orantılıdır.kömüre oy satanların din sömürücülerine oy satanların olduğu yerde bu düzene karşı çıkanlar elbette iktidar olamaz,ama chp de bunları (köür dağıtımı din sömürüsü) yaparsa kesinkes iktidar olur.
    13;kendine şunu sor osmanlı türkmüydü.
    kanuni döneminde türkler aleyhine yazılmış bir sürü şiir vardır.osmanlıda sadece anadolu halkı türktü.yönetim kademesi hep devşirmelerden oluşmaktadır.bende osmanlıdan nefret ederim.işgal döneminde yaptıkları kahpelikleri de unutma.ör/kurtuluş savaşına destek verenler hakkında idam kararları vermeleri
    halkın üzerine yunan uçaklarıyla kurtuluş savaşına katılmamaları konusunda uyarılar dağıtması vs
    14;zekeriya beyaz,yaşar nuri öztürk te atatürkçüler ama islam düşmanları değiller.şunu unutma islam düşmanı olan herkes atatürkçü,her atatürkçüde islam düşmanı değildir.atatürkçülük siyasi akımdır dini değil.asıl islam düşmanlığı islamı yozlaştıran kendi çıkarları lehine kullananlardır
    15;mustafa kemal in amacı dediğin şey olsaydı inan bana yapar önündede kimse duramazdı.halifeliğin kaldırılma sebebini 1. maddede açıkladım.
    16;hayır;adnan menderes faşist yönetimlerde olan tahkikat komisyonunu kurdurduğu,cumhuriyet rejimini yıkmaya çalışan odaklara özgüven kazandırdığı,en ufak muhalefet çabasını bile yok etmek istediği,türk ekonomisini amerikaya peşkeş çektiği ve bağladığı,bağımsızlığı sattığı,din sömürüsü yaptıği ve daha nice sayamadıklarım için asılmıştır,halkı kandırma.
    17;olaya birde şöyle bak.neden darbeler chp iktidar olmaya ramak kalırken yapılmıştır?darbe sonunda iktidar asker olur parti değil bunuda öğren;parlamento feshedilir.
    18;tahkikat komisyonunu kurdurabildiklerine,vatanı abdye sattıklarına göre muktedir olmuşlardır.bu konu ayrıca tartışılması gereken konudur.misal bir devletin gücü sahip olduğu mallarla ölçülür.neden devletin sahip olduğu mallar hep sağ hükümetler döneminde satılmıştır.bu satılma kelimesini hafifletmek için buna özelleştirme derler.
    19;sorduğun soru çok garip.kemalist olduğunu iddia ettiğiniz ordunun neredeyse hergün istiklal marşını okuduğunu.acaba sen ne kaç günde bir okuyorsun.islami değerlere vurgu yaparlar mı? bir şiirde vurgu yapılması gereken yerleri ve halleri ve vurgu kurallarını öğren.
    20;kadının teşhiri senin gibi yobazların düşüncesidir.neredeyse tüm dünya, şeriat ülkeleri hariç kamusal alanda türbanı yasaklamıştır.bunu araştır.kaldıki aihm bile türbanın siyasi simge olduğuna karar vermiştir.
    mitinglerde türbanı sallayan sizlersiniz.geçenlerde almanyada türbanıyla okula giren çoçuğu okuldan attılar.AYRICA BAŞÖRTÜ DEĞİL TÜRBAN.başörtünün ne olduğunu araştır.türbanla aralarındaki farklar incele.
    21;yanılıyorsun,muhammedin devrimi her geçen güz sizin gibiler yüzünden yozlaşıyor.mustafa kemal in devrimleri bu halk tarafından anlanamadığı veya anlatılmadığı için sahip çıkılmıyor.bir anlasalar devrimleri sizin haliniz duman olur.bunuda bildiğiniz için eğitimi baltalamak için elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz.örnek;kıbrısta kurtuluş savaşı ve atatürk devrimleri annan planı ve akp nin emriyle ders kitaplarında çıkarıldı.biyerinizemi batıyorduda çıkardınız yoksa kıbrıstaki akp karşıtlığının yükselmesi sizi rahatsız mı etti
    22;anlamadığı bir şeyden zevk alan aptalın ta kendisidir.
    önemli olan zevk almak değil ne dediğini anlamaktır.kuran türkçeye çevrilince halk inanç tacirlerinin kucağına düşmedi.alıp okuyarak kendi öğrendi.tabi sizinde cahil halkı kullanmak ve yönetmek için elinizde birşey kalmayınca tutuştunuz.şu mantıktan bak ingilizce olarak hatta ritmide harika olan islama küfür eden bir sürü şarkı var.bunları dinleyen ama ne anlama geldiğini bilmeyen bir sürüde müslüman var.senin bu şarkıların içeriğinden ne anlama geldiğinden bahsetme hakkın yok.çünkü onlarda sizin gibi anlamını bilmeden ritmine ve ingilizce anlamına bakıyor.
    23;buna iki örnek zekeriya beyaz,yaşar nuri öztürk bunlardan iyi kuranı bilen bulabilir misin? arapçayıda çok iyi bilirler.türkçe mealdede üzerlerine yoktur. bu iki ismin nutuku da okuduklarına eminim.kaldıki ateist olan turan dursun kuranı en iyi bilen insanlardan biridir.son yapılan araştırmalar ateistlerin din bilgisinin inananlara göre daha fazla olduğunu gösteriyor.çünkü ateistler araştırıp sorgular.sizin gibi kayıtsız şartsız teslim olmaz.
    24;cumhuriyet tarihi yalanlarını öğrenmek için SİNAN MEYDAN
    fettullahın gerçek yüzünü öğrenmek istiyorsanız ERGÜN POYRAZ,NURETTİN VEREN
    osmanlı tarihinin gerçek tarihini öğrenmek istiyorsanız FARUK SÜMER
    devrimci olmak,gerçekleri öğrenmek,asalaklıktan kurtulmak,akıllanmak,hor görülmemek,aşağılanmamak,küçük görülmemek VE EN ÖNEMLİSİ İNSAN OLMAK İSTİYORSANIZ:”MUSTAFA KEMAL NUTUK”

  9. kemalist
    Ekim 10, 2011, 8:19 pm

    lan it sitene erişim engellenmiş AMERİKAN KÖPEĞİ ALLAHIN AMERİKA PEYGAMBERİN TAYYİP KUTSAL KİTABIN GÜLEN KÖPEK HERİF

    KEMALİST DEVRİMİ ENGELLEYEMEZSİNİZ

    YA SEVE SEVE YA SİKE SİKE

  10. hühdüd_kusu
    Ekim 9, 2011, 10:13 am

    Dinde zorlama yoktur Ama islamda zorlama vardır.İslamı kabul eden şartlarını da kabul eder. M.kamal islamı kabul etmemiştir bu bizi ilgilendirmez
    Fakat İslam şeriatının Devlet tarafından Halk üzerindeki kesin ve net Hükmünü Bilen Batıl Düzenin uşakları Tarafından Şeriati ve halifeliği Kaldırmak için göreve gelmiştir.
    Bizi ilgilendiren nokta şudur.Bu adam bizim başımıza musallat edilmektedir.Bu adamın ismi ve icraatları üzerinden bize vatan millet sakarya edebiyatı yapılmaktadır.Bu adamın kurdugu düzende yaşamaya zorlanmaktayız.Onu eleştirme hakkımız elimizden alınmıştır.Bu Adamın kurduğu(kurdurdurulan) Devlette Allahın hükümleri yok.İslamda ise Hüküm Allahındır diyor.
    Dini Vicdanlara hapsetmek için ellerinden geleni yaptı bu BAtıl düzenin paçavra ayağı Kamalist zihniyet.
    Halbuki Din yaşamdır hem devlet içinde hemde yaşamın her yerinde.

    Hür bir vatandaş Bu Kamalist diktayı kabul etmek zorunda değildir.
    Dinimiz İslamda Dine en ufak kıl ucu kadar bile diş gösteren herkese önyargılı bakılır ve şeriat hükümleri gereğince Ona hak ettiği muamele yapılır.Bu ise Ancak İslam devletinde olabilecek bir durumdur.
    İslamda İman dairesi bellidir.Bu iman dairesinin dışına çıkanlar önder kabul edilmez ve sevilmezler.Bu bize Rabbimizden bir emirdir.Biz İlahi emri üç beş sahte kahraman Veya abuk subuk seküler ideolijiler için Haşa satmayız.Bizler Kuklayıda Kuklanın arkasındaki kirli elleri de görmekteyiz.

    Bizler bir yılan deliğinden iki defa sokulmayan Muhammed Mustafa’nın (S.A.V.)ümmetiyiz cok şükür.

    Bizim Atalarımız bellidir.Önderimizde bellidir.Bizim ideolojimizde kültürümüzde herşeyimiz İslamdır.Biz İslamı tatbikte aciz kalabiliriz çünkü beşeriz Fakat İtikatta Kalbimizde zerre şüphe bırakmayacak şekilde Allaha ve O’nun yasalarına iman ederiz.O bize Kafirleri dost edinmeyin demiştir ve bizlerde onları dost değil en azılı düşman biliriz.

    Ortada büyük bir Fitne vardır.Ve bu fitnenin ne olduğu ortadadır.

    Kİmse burda bizim zekamızı yada aklımızı sorgulamaya kalkmasın.
    M.kamalin Yaşantısı ve icraatları sözleri Ortada (hatta coğu kirli çamaşırı da saklanıyor) kısaca M.kamal kimdir? hür ve vicdanı temiz herkes tarafından birkaç dakikalık tefekkürle açıklığa kavuşacak kadar zihinlere ve kalplere ayan bir durumdur.

    • kemalist
      Ekim 10, 2011, 8:20 pm

      senin allahını …edit..

      *EDIT:Küfür

    • emre
      Şubat 5, 2012, 8:11 am

      İnsanların dini yaşantılarını şeriatla cebren düzenlemek İran gibi muz cumhuriyetlerinde olur. Sen kendi derdine bakamayacak kadar salak mısın?

      İdeoloji çağı geçti… bırak bu Arap yaşam tarzını, Türk ol. Araplar gibi yaşamak istiyorsan tabii ki Arap ülkelerine göç edebilirsin, ancak bizi Araplar gibi yaşamaya zorlayamazsın.

      Hic bir devlet Allah tarafindan hukmedilmez. Butun devletler insanlar tarafindan hukmedilir. Allah’in isi gucu yok da senin ulkeni mi yonetecek? Nasil yapacakmis bunu? Bu gune kadar hangi ulkeleri yonetmistir?

      Bu kadar sacma iddialari ciddi ciddi savunabilmeni Insanin akli almiyor.

    • emre
      Şubat 5, 2012, 8:14 am

      Saçmalıyorsun diyorum bir misal daha vereyim. İlk iki cümlen bile bir çelişki içermekte. Dinde zorlama yoktur dedikten hemen sonra İslamda zorlama vardır diyorsun. İslam bir din olduğuna göre dinde basbayağı zorlama vardır.

      İlk iki cümle çürük olduktan sonra gerisini siz düşünün…

  11. MAHİR ÇAYAN
    Ekim 4, 2011, 3:35 pm

    ..edit.. GERİCİLERİ SİZLERE STALİN LAZIM KANINIZI AKITARAK GETİRECEĞİZ SOSYALİZMİ!!

    *EDIT:Küfür

  12. Emine E.
    Eylül 12, 2011, 6:38 am

    Daha önce yazdım, sildiniz. Dinden başka uğraşacak birşeyi olmayacak kadar aciz, diğer dünya umuduyla bu dünyanın tadını gönlünce çıkaramayacak kadar zavallı, insanları inançları yüzünden ötekileştirecek kadar karaktersizsiniz. Nice hristiyan budist var ki, insanı seviyor, insana saygı duyuyor. Ama sizin töreniz, aldığınız dünya görüşü olumlu hiçbirşey içermemekle birlikte, ancak başkalarına başınız sıkışınca küfür edebilecek seviyede bi düşünme tarzıdır. Çünkü dininizin cemaatinizin mantığınızın ardında başbakanınız gibi köşeye sıkışınca sövmek, ona gay buna dinsiz demek vardır. Size sadece acıyorum, insanlığı bi kenara atıp, sadece formata puan veren bir allahınız var sanıyorsunuz. Benim de var merak etmeyin ama sizin ki gibi başın kapalı on puan, başın açık bütünlemeye kaldın diyecek kadar düz değil. Tanrınız da sizin gibi, siz de tanrınız gibisiniz… Sövmeyin, oturun bi düşünün…

    • emre
      Şubat 5, 2012, 8:18 am

      Emine hanım haklı. Tahmin ediyorum ki bu siteyi takip edenlerin çoğu ergen cemaatçı erkekler. Eşcinsellik suçlaması de kendi cinsel sorunlarını maskelemek için başvurdukları bir savunma mekanizması.

      Bu cemaatcilerin cocuklari escinsel cikar insallah da bir ders olur.

    • sadece bir dost
      Mart 3, 2012, 10:11 pm

      Saçmalamanın da bir sınırı olduğunu sanırdım ama sizin gibi tipleri gördükçe şaşırmıyorum.Şimdi sana müslüman olduğunu varsayıp 1-2 kelime birşey söyleyeyim diyeceğim ama bu varsayıma bile bir yol bırakmamışsın.Dinden başka uğraşacak veya bu dünya hayatının tadını çıkaramamak ne demek çok merak ediyorum? Dinle uğraşmayacağım ama dinsizlik yapmakla uğraşacağım veya namuslu bir hayat yaşamayacağım da orospuluk yapacağım gibi birşey mi bu? Zira siz kemalistlerin özgürlükten vs anladığınız şeyler ahlaksızlık ve faşizm’dir.Öyle olmasa Cumhuriyet tarihi boyunca şikayet ettiğin ÖTEKİ’leştirmeyi yapmazdınız..! Kız çocuklarının okula gönderilmediğini söylemek ama buna karşılıkta aynı kızları okullara sokmamak nasıl bir ideolojinin mahsulü düşünce sakatlığıdır? Tutturmuşsunuz bir cemaat ve akp türküsü peşinden gidiyorsunuz ama anlamadığınız şey şu bu ülkede her muhafazakar akp’ye oy vermediği gibi en önemlisi bu ülke insanının ne olursa olsun akp veya bir başkası da olsa DİNSİZ takımının partisinin iktidar olamayacağı gerçeğidir.Keşke burada başbakanı eleştirdiğin kadar Mustafa Kamal ve saz ekibinin yaptıklarını da eleştirseydin.Hiç lafı uzatmaya gerek yok,bu ülkede şapka takmıyor diye insanlar öldürüldü sen neden bahsediyorsun? O şapkalar,Avrupa’da satılamıyorken Türkiye’de zorla 3 katı fiyatına satın aldırıldı ve VAKKO o paralarla bugünkü ekonomik gücünün sermayesini oluşturdu.Ayrıca,çok istiyorsan CAN DÜNDAR tarafından Mustafa KAMAL’ın ortaya çıkarılan mal varlığını da bir araştır.Hindistan Müslümanları tarafından gönderilen paralarla kurulan İş Bankası’nın nasıl kemalist ideolojinin bekçisi CHP’ye peşkeş çekildiğini de konuşalım mı? Başörtüsü,Allah’ın emridir.Kapatan o emri uygulamış olur,kapatmayansa günah işlemiş olur yoksa kimsenin sen daha az müslümansın gibi bir söz söyleme hakkı olamaz ama siz DİNSİZ takımı manipülasyonu çok sevdiğiniz için bu tarz söylemleri tekrar eder durursunuz.Ne diyebilirim ki,kimse sizi zorla müslüman yapmıyor yapamaz da ama sadece samimi şekilde Allah’ın size hidayet nasip etmesini temenni edebilirim.Bence kişiler üzerinden değerlendirme yapmak yerine Kur’an-ı Kerim’i bir kez olsun açın ve önyargısız şekilde okumaya çalışın.Dünya hayatı geçicidir ve imtihandan ibarettir.Dolayısıyla bu dünyaya gereğinden fazla değer vermemek gerekir.Yazık yazık,ebedi hayatınızı ziyan ediyorsunuz.Allah,hepimize son nefeste Kelime-i Şehadet getirerek ölebilmeyi nasip etsin.AMİN.

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Burcin Toprak için bir cevap yazın Cevabı iptal et