Arşiv

Archive for the ‘SKANDALLAR’ Category

17 Aralık yolsuzluk ve rüşvet soruşturmasını yürüten savcılar, eski bakanlar Muammer Güler, Zafer Çağlayan, Egemen Bağış ve Erdoğan Bayraktar hakkında fezleke hazırlamıştı.

İşte bu fezlekelerin tamamı

Tıkla indir!

.

FEZ

*******************************************************************************************************

2

******************************************************************************************************

DOSYA3

Cübbeli Ahmet Hoca ve sözde ehli sünnet anlayışı :)

Eylül 23, 2012 9 yorum

Cübbeli Ahmet’in yanında yeşil sarıklı kendini Seyyit falan ilan eden bir ateşli zat.Yarım yamalak Türkçe bir kaç kelime.

Cübbeli başını eğmiş ciddi ciddi dinliyor,peki ne diyor eleman.

Bizz ehli sünnetizzz diye bağırıyor,başka bir şey yok.Peki Ehli sünnetiz diye bağıran bu zat gerçekten ehli sünnet mi?

Videoyu izleyince şaşıracaksınız,insanları yere dizip üzerlerinde zıplıyor ve deşarj oluyor 🙂

Daha fazlasını oku…

Hüseyin Aygün PKK Propagandası yapıyor!

Ağustos 15, 2012 Yorum bırakın

Hüseyin Aygün bir Kürt alevisi.

Alevilik ayrı bir dindir diyen bir adam

Kaçırıldığı andan itibaren bir oyunun içinde olduğumuzu biliyordum

Çok geçmedi oyun başladı

Aygün Serbest bırakıldıktan sonra onu kaçıran PKK’lılar aleyhine tek kelime söylemedi

“Beni öperek uğurladılar”

“son derece saygılıydılar”

“ölenlerin bütün ülkenin çocukları olduğunu söylediler”

“Kürt sorununun çözüm için bugün parlamentoda 4 partinin bir araya gelerek çözülmesi gerektiğini söylediler.”

(İŞTE CHP nin meclisi toplama girişiminin altında yatan gerçek)

“6-7 saat yürüdük. Benim de aşina olduğum Dersim dağlarında kaldık. Dersim dağlarını da özlemişim.”

“Giderken sarıldılar öptüler. “Burada bulunan kardeşlerini unutma abi” dediler. Yürüyerek geldim. Ben Dersim’in dağlarını karış karış biliyorum.”

Daha fazlasını oku…

FAZIL SAY GİTSİN Mİ? ANKET

Nisan 26, 2012 4 yorum


Son yıllarda sürekli gideceğim bu ülkeden deyip bir türlü gidemeyen ve kaldığı her an ülke insanı ve onun inancı ile alay etmeye devam eden Fazıl Say’ın skandallarından sataşmalarından haddi aşmasından bıktınız mı?

Peygamberi alaya alan islamı hafife alan kendi ülke insanını cahil olarak gören kendini ise bir “mal”  bilen Fazıl Gay’den bıktınız mı?

İşte size fırsat

Daha fazlasını oku…

İşte CHP’nin ve Atatürk’ün 1937’de satılığa çıkarttığı camiler

Nisan 26, 2012 Yorum bırakın

Kastamonu’da, çok sayıda cami, mescit ve cami arsalarının ilana çıkılarak satıldığı bildirildi. Merkez Vakıflar Memurluğu’nun 1937 yılında dönemin yerel gazetelerine verdiği resmi ilanlarda, satılacak bazı cami ve mescitler ile cami arsalarının bilgileri ile satış fiyatları yer alıyor.

Kastamonu’da yayın yapan gazetelerin İl Halk Kütüphanesi arşivinde yer alan 1937 yılına ait nüshalarında, Merkez Vakıflar Memurluğu’nun bazı cami ve mescitlerin satışı için ilanlar verdiği görülüyor.

28 Mayıs 1937 tarihli gazete ilanı

Kastamonu’da yayın yapan ve haftada 2 kez çıkan Doğrusöz Gazetesi’nin 28 Mayıs 1937 tarihli sayısında yer alan ilan şu şekilde:

‘Merkez Vakıflar Memurluğu’ndan şeklinde başlayan ilan yanda

Ak Parti’yi ve Erdoğan’ı cami satmakla itham eden KK aynaya dönüp baktığında 30 lu yıllarca satılan camilerin sayısından bile habersizdir.Bu satış ilanı sadece Kastamonu iline ait bir satış ilanı,o yıllarda tüm Türkiye’de camiler cemati yok bahanesi ile satışa çıkarılmış halk mabedsizleştirilip dinsizleştirilmek istenmiştir.

Kd. Bnb. Kemal TUFAN & 2.Orduda Namaz ve İrtica Paranoyası!

Nisan 22, 2012 Yorum bırakın

.

Gelibolu bulunan 2.Kolordu Komutanlığında inançlı subay ve astsubayları tespit etmek için izleme sorgulamalar yapıldı. 2.Kolordu komutanlığında Bölge Bando Komutanı Kd.Bnb. Kemal TUFAN ‘ın İRTİCA İLE MÜCADELE kapsamında odasını adeta İKNA ODASI tarzında kullandı. Birlikte çalıştığı Ütğm. Oktay KESER ile birlikte sb. astsbları izlemek özel bir çalışma yapmaktadır.

Konuşmanın dökümü ;

Daha fazlasını oku…

TİMETÜRK’ün provakatif diyalog haberi !

Nisan 19, 2012 Yorum bırakın

Haberlerini beğeni ile takip ettiğimiz timeturk.com haber sitesi son dönemde ilginç diyalog haberleri yapmaya başladı.

Kutlu Doğum Haftası’ndaki etkinliklerde kullanmak üzere Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan bir logoyu okurlarına ‘tık rekoru kırıyor’ şeklinde duyuran Samanyolu grubuna cevap yetiştiricem diyerek büyük bir habercilik skandalına ve 28 Şubat mantığı dezenformasyona imza attı.

Daha fazlasını oku…